Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoitin tälläsen tekstin

Vierailija
06.09.2025 |

Mä laitan tähän mun kirjoittamani tekstin ihan vaan huvikseen

Mitäs jos olis vaan ihan neutraali vaihteeksi, mitäs jos ei vaan taas kehuttais turhaan kauniiksi , mitäs jos ei vaan menis baarin ees painiksi, mitäs jos sunkin jutuista oliskin isoon lööppiin aiheeksi 

Jokainen elää omaa , ihan ihanaa utopiaa , aika vaikeeta joka päivä olis löytää sitä kolmi apilaa, mut ei oo mikään mahdoton missio törmätä kolmeen apinaan , siitä vois taas lisätä lainin keskeneräiseen triologiaan..

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan vielä toisen ;

Jos tää on sitä uutta mustaa, mä oon tuhma sä usvaa yhes koetaan niin tärkeet maailman tuskaa, vaik ne ennustaa sotaa ei meit mikään kaada ei uhkaa , vaik ollaan keskel new Yorkin kovint ruuhkaa , kun sä oot siin ei tarvi eksyy huutaan

Vierailija
22/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kolmiapila olisi vaikea löytää? Tarkoititko neliapilaa? Ihan kiva teksti muuten.

No varmaan. No pitääkö asiat olla aidosti vaikeaa vaikka sen toteais jossain tekstissä. Kiitos👍

Tekstin kannattaa kuitenkin olla järkevää. Jos se ei ole järkevää siihen on vaike samaistua. Ja ihan lähtökohtaisestikkin, ei kukaan jaksa lukea tekstiä missä ei vaan ole järkeä.

Aijaa niin varmaan. Varmaan pitäis kehua kaikkia ja olla lopulta voittaja niin sitten kaikki hurrais jee hyvä teksti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan vielä toisen ;

Jos tää on sitä uutta mustaa, mä oon tuhma sä usvaa yhes koetaan niin tärkeet maailman tuskaa, vaik ne ennustaa sotaa ei meit mikään kaada ei uhkaa , vaik ollaan keskel new Yorkin kovint ruuhkaa , kun sä oot siin ei tarvi eksyy huutaan

Henkilökohtaisesti en pidä tästä tyylistä, jossa sanat on poikkaistu. "Tärkeet, meit, kovint." Itse asiassa tosi ärsyttävää. Runollinen tyyli on eri, kuin tämä jonkinlainen rap-tyyli. Sisältö on söpö. Jos tämä olisi biisi, tekisin sanoista kokonaisia ja sovittaisin ne säveleen. Se tuntuu nykyajan biisintekijöillä olevan hukassa. Jos ei sana sovi, otetaan lopputavu pois. Ei.

Vierailija
24/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kolmiapila olisi vaikea löytää? Tarkoititko neliapilaa? Ihan kiva teksti muuten.

No varmaan. No pitääkö asiat olla aidosti vaikeaa vaikka sen toteais jossain tekstissä. Kiitos👍

Tekstin kannattaa kuitenkin olla järkevää. Jos se ei ole järkevää siihen on vaike samaistua. Ja ihan lähtökohtaisestikkin, ei kukaan jaksa lukea tekstiä missä ei vaan ole järkeä.

Aijaa niin varmaan. Varmaan pitäis kehua kaikkia ja olla lopulta voittaja niin sitten kaikki hurrais jee hyvä teksti

Ei tarvitse missään nimessä kehua ja olla positiivinen, mutta järkeä tekstissä tulisi olla. Tai voihan se olla aivan liibalaabaa ja olla tekemättä mitään järkeä, silloin se ei vaan ole kovinkaan monen mielestä hyvä. Mutta jos et halua mielipiteitä tekstistäsi kannatan, että jätät ne pöytälaatikkoosi.

Vierailija
25/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitan vielä toisen ;

Henkilökohtaisesti en pidä tästä tyylistä, jossa sanat on poikkaistu. "Tärkeet, meit, kovint." Itse asiassa tosi ärsyttävää. Runollinen tyyli on eri, kuin tämä jonkinlainen rap-tyyli. Sisältö on söpö. Jos tämä olisi biisi, tekisin sanoista kokonaisia ja sovittaisin ne säveleen. Se tuntuu nykyajan biisintekijöillä olevan hukassa. Jos ei sana sovi, otetaan lopputavu pois. Ei.

Kiitos , no ei toi että olen katkaissut noi muutama sana muuta tuosta mtn , ei ees tota rytmiä. Mä tykkään kirjoittaa, en väitä ole mitenkään mut joo. Sävel tai nuottikorvaa mulla ei ole yhtään. 

Vierailija
26/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse missään nimessä kehua ja olla positiivinen, mutta järkeä tekstissä tulisi olla. Tai voihan se olla aivan liibalaabaa ja olla tekemättä mitään järk

No pitäiskö sitten mielistellä muita. Tai ees miellyttää. Se että jokin sana on väärä pilaako koko tekstin. No ei musta koskaan tuu hyvää niin mitä väliä yrittää mtn.. 

Vierailija
27/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alphabet

By John Lennon (Feb. 1969)

A is for Parrot which we can plainly see

B is for glasses which we can plainly see

C is for plastic which we can plainly see

D is for Doris

E is for binoculars Ill get in five

F is for Ethel who lives next door

G is for orange which we love to eat when we can get them because

they come from abroad

H is for England and (Heather)

I is for monkey we see in the tree

J is for parrot which we can plainly see

K is for shoetop we wear to the ball

L is for Land because brown

M is for Venezuela where the oranges come from

N is for Brazil near Venezuela (very near)

O is for football which we kick about a bit

T is for Tommy who won the war

Q is a garden which we can plainly see

R is for intestines which hurt when we dance

S is for pancake or whole-wheat bread

U is for Ethel who lives on the hill

P is arab and her sister will

V is for me

W is for lighter which never lights

X is easterhave one yourself

Y is a crooked letter and you cant straighten it

Z is for Apple which we can plainly see

This is my story both humble and true

Take it to pieces and mend it with glue 

Lennonin höpsismirunot oli suosittuja. 

Vierailija
28/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse mielustellä. Eikä kannata lannistua jos heti ei tule kehuja. Kirjoittamista voi opiskella, esim. kansanopistoissa, avoimella, aikuislukion kursseilla vielä myöhemminkin, jos se ei vielä koulussa kiinnostanut tai muuten niin sujunut. Myös monenlaisten tekstien lukeminen kehittää kirjoitustaitoa.

Vierailija
29/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse missään nimessä kehua ja olla positiivinen, mutta järkeä tekstissä tulisi olla. Tai voihan se olla

No pitäiskö sitten mielistellä muita. Tai ees miellyttää. Se että jokin sana on väärä pilaako koko tekstin. No ei musta koskaan tuu hyvää niin mitä väliä yrittää mtn..

Ei tarvitse mielistellä, ei mikään teksti tai musiikki mielistele minua mitä luen tai kuuntelen. Väärä sana tai verse voi pilata tekstin, minulle se oli tuo. Mutta ei kukaan ole seppä syntyessään eikä sinun tekstiesti tarvitse olla juuri minun tai kenenkään mieleen, jos et sitä halua. Jos haluat tulla hyväksi, suosittelen kuitenkin kirjoittamaan paljon, pyytämään monia lukemaan tekstejäsi ja opetella ottamaan neuvoja ja mielipiteitä vastaan. Pakko ei tietenkään ole, jos ei halua kehittyä.

Vierailija
30/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse mielustellä. Eikä kannata lannistua jos heti ei tule kehuja. Kirjoittamista voi opiskella, esim. kansanopistoissa, avoimella, aikuislukion kursseilla vielä myöhemminkin, jos se ei vielä koulussa kiinnostanut tai muuten niin sujunut. Myös monenlaisten tekstien lukeminen kehittää kirjoitustaitoa.

Ei ole totta !!! Mä tykkäsin koulussa kirjoittaa mulle oli hyvät jutut ja paljon mielikuvitusta. Että kyllä sujui!!! Että kiitos vain

Vierailija
31/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse missään nimessä kehua ja olla positiivinen, mutta

Mitä hyötyä siitä kehittymisestä on.. mä olen ollut aina kiinnostanut kirjoittaa luulin että olen ihan hyvä mutta en näköjään. 

Vierailija
32/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee runo kotikaupungistasi

Vierailija
33/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole totta !!! Mä tykkäsin koulussa kirjoittaa mulle oli hyvät jutut ja paljon mielikuvitusta. Että kyllä sujui!!! Että kiitos vain

Taitaa nyt ap itse haluta vain mielistelyjä ja kehuja...

Vierailija
34/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oikeesti olin hyvä aine kirjoittaja koulussa. En valehtele. Jotenkin luulin että olisin aivan ok edelleen. Mutta väärässä olin . Ei kannata jatkaa. 

Vierailija
35/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oikeesti olin hyvä aine kirjoittaja koulussa. En valehtele. Jotenkin luulin että olisin aivan ok edelleen. Mutta väärässä olin . Ei kannata jatkaa. 

Olet oikeassa, ei kannata jatkaa jos on tuo asenteesi. Jos sen saat muutettua, voisi tuosta kehkeytyäkkin jotain.

Vierailija
36/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä arvannut, että sinä kirjoitit kyseisen tekstin, vaikka et olisi sitä erikseen ilmoittanutkaan. Liikaa ja turhaa informaatiota siis.

Vierailija
37/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus mua on pidetty hyvänä mutta onko sekin sitten ollut vain valhetta. Tämän takia ei näköjään kannata jatkaa kun kerran valehdellaan vain. Sitten luulee olevansa aivan jees. Miksei suoraan kaikki vain sano että älä kirjoita enää koskaan kerran huono oli. Niin viesti olis ainakin selvä. Eikä mtn mukamas että tässä vois korjata vaikka oikeesti vaan ajatellaan että ei tuon kannata tehdä enää riviäkään. Miten olla lannistumatta kun huudetaan kuorossa paskaa

Vierailija
38/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miksi ihmeessä vaihtaa asennetta jos lähtöpiste on alunperinkin huono. Ei potentiaalia. 

Vierailija
39/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee runo kotikaupungistasi

Miksi ihmeessä tekisin ? Niin että sekin haukuttais

Vierailija
40/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä spämmin muitakin omia tekstejä tänne että saatte oikein kuorossa mollata; 

Kun alkaa liikaa tippuu tippuu tippuu , ei tarvi ees menos eikä paluus paaluu ei lippuu, näin ne kulmatkin pyöristyy , näin ne ihmiset taas pöyristyy, kun viinikin kyykistyy , kun seuraelämä kyynistyy, kyykäärmeen lailla, taas oltiin moraalii vailla laivalla 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi