Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä olisi sellainen maa jossa ihon värillä tai etnisyydellä ei ole mitään väliä?

Vierailija
06.09.2025 |

Mietin muuttoa, ja olenkin jo päättänyt muuttaa muutaman kuukauden sisällä kunhan saan säästöt kuntoon. Euroopan maissa olen asunut jo useammassa, mutta tuntuu että täälläkin on asenteet kiristyneet. Mitä maata suosittelet, etsin lähinnä sellaista jossa hyväksytään kaikki paitsi toiselle ihmiselle pahaa tekevät?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muuttaa sinne jossa ihmisillä on sama etnisyys kuin sinulla. Se on ainoa paikka jossa tulet olemaan hyväksytty. 

Eli minne? Isovanhempani isäni puolelta ovat tiettävästi saapuneet tänne Karjalasta ja äitini puolelta en tiedä sillä hänen vanhempansa kuolivat nuorena mutta asuivat Kymenlaaksossa. En minä nyt Kouvolan seudulle aio muuttaa takaisin vaikka siellä olen vuosia viettänytkin. Etsin paikkaa jossa ei syrjitä ihmisiä.

Vierailija
42/43 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muuttaa sinne jossa ihmisillä on sama etnisyys kuin sinulla. Se on ainoa paikka jossa tulet olemaan hyväksytty. 

Eli minne? Isovanhempani isäni puolelta ovat tiettävästi saapuneet tänne Karjalasta ja äitini puolelta en tiedä, sillä hänen vanhempansa kuolivat nuorena, mutta asuivat Kymenlaaksossa. En minä nyt Kouvolan seudulle aio muuttaa takaisin vaikka siellä olen vuosia viettänytkin. Etsin paikkaa jossa ei syrjitä ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli minne? Isovanhempani isäni puolelta ovat tiettävästi saapuneet tänne Karjalasta ja äitini puolelta en tiedä sillä hänen vanhempansa kuolivat nuorena mutta asuivat Kymenlaaksossa. En minä nyt Kouvolan seudulle aio muuttaa takaisin vaikka siellä olen vuosia viettänytkin. Etsin paikkaa jossa ei syrjitä ihmisiä.

T. Ap