Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettävä ystävän mies

Vierailija
06.09.2025 |

Näin ystäväni miehen istumassa autossa kaupan parkkipaikalla. Ajattelin hänen odottavan ystävääni joka on siis hänen vaimonsa. Melkein lähdin tervehtimään kun naisen pää nousi hänen sylistään. Nainen ei ollut ystäväni vaan joku nuori nainen. On helppo arvata mitä nainen teki ja olen aika järkyttynyt. Nainen nousi autosta lähtien pois kun taas ystäväni mies lähti ajamaan, kotiin kenties vaimonsa luo. Nyt en tiedä mitä pitäisi tehdä? Jos sanon jotain niin eroavat enkä haluaisi olla vastuussa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhien nuorten tyttöjen ja poikien on saatava rahaa. Ihan menee perskokkareiden suunnitelman mukaan.

Kontula on poikkeus. Repi myös Gazan raja-aitaa keski-ikään tultuaan. 

Vierailija
22/33 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot ystävälle. Itse ainakin lopettaisin ystävyyden, jos saisin tietää, että kaveri tiesi ukon pettämisestä, mutta ei kertonut mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tyhmä mies, kun noin julkiselle paikalle menee suikkareita ruinaamaan. Sietääkin jäädä kiinni. Tyhmyydestä kärsii.

Vierailija
24/33 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nielikö?

Miksi kysyt, vajaa? Sitähän ei tiedä kuin asianosaiset.

Vierailija
25/33 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi meininki nykyään kun vähän katsoo ympärilleen.

Vierailija
26/33 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ole vastuussa heidän erosta, vaan pettävä mies.

Henkilö, joka oikeasti ja aidosti rakastaa ja välittää kumppanistaan ei petä tätä. Pettäminen on fyysistä ja henkistä väkivaltaa.

Jos jätät kertomatta, niin silloinhan sinä olet mukana "ystäväsi" henkisen ja fyysisen väkivallan harjoittamisessa.

Vierailija
27/33 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua sen enempää avautua. Mietin vain miten edetä tässä.

Ideoita on esitetty. Voit ehkä ripustaa lapun kaulaasi: "alueen halvin suhinottaja. Pyydä tarjous"

Vierailija
28/33 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Hakee popcornit*

Vierailija
29/33 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prisman parkkiksella ei kukaan ota poskeen. Keksi parempi.

H ottaa siellä missä maksetaan.

Vierailija
30/33 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankala tilanne. Viestintuoja ammutaan aina ekaksi. Eli jos kerrot, on todennäköistä, että ystäväsi suuttuu sinulle. Jos taas et kerro, mutta ystäväsi saa jotain kautta selville, että tiesit, hän suuttuu myös. Hyvää ratkaisua ei ole. 

On aika harvinaista, että suuttuu viestintuojalle. Riippuu tottakai tilanteesta, mutta onhan se parempi menettää sellainen kaveri, joka suuttuu sinulle siitä, että kerrot hänelle mitä miehesi tekee selkäsi takana, kuin että olisi kiitollinen, että suojelee kaveriaan tuolta.

Ainoa oikea ratkaisu on kertominen - tällä tavoin pettämisen uhri saa itse päättää jääkö suhteeseen vai lähteekö. Kertomatta jättäminen aiheuttaa tilanteen, jossa uhri on laitettu asemaan tiemättään, eikä saa päättää omasta elämästään.

Vierailija
31/33 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin tuo ystävätär toivoisin että minulle kerrottaisiin, mutta kertojan täytyy olla 100% varma tapahtuneesta. 

Vierailija
32/33 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tämä tapahtui ja milloin?

Oli se sun mies.

Vierailija
33/33 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aika harvinaista, että suuttuu viestintuojalle. Riippuu tottakai tilanteesta, mutta onhan se parempi menettää sellainen kaveri, joka suuttuu sinulle siitä, että kerrot hänelle mitä miehesi tekee selkäsi takana, kuin että olisi kiitollinen, että suojelee kaveriaan tuolta.

Ainoa oikea ratkaisu on kertominen - tällä tavoin pettämisen uhri saa itse päättää jääkö suhteeseen vai lähteekö. Kertomatta jättäminen aiheuttaa tilanteen, jossa uhri on laitettu asemaan tiemättään, eikä saa päättää omasta elämästään.''

tämä