Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kaikissa puhelinliikkeissä nykyään tällaista?

Vierailija
06.09.2025 |

Ei voi vain mennä kauppaan, valita tuote ja kävellä kassalle. Liikkeissä on vuoronumerosysteemi ja jokaisen asiakkaan asian käsittelyn menee 30-50min. Ja myyjiä ei ole kuin 1-2. Miksi ei ole omaa tiskiä tekniselle tuelle ja sitten olisi kassa niille jotka tulevat vain ostamaan jotain tai hakemaan netin kautta tilatun ja jo valmiiksi maksetun tuotteen?

Kaiken huippu oli kun olin tilannut netin kautta tuotteen ja varannut sen liikkeeseen niin tuotetta ei ollutkaan siellä, vaikka netissä oli myymäläsaatavuus ja tuotetta piti olla runsaasti varastossa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska homma alkaa olemaan sellaista että asiakas palvelee liikettä eikä toisin päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla