**TYYLIKKÄÄT** vko15
Pukkaanpas meille uutta pinoa uuden viikon kunniaksi!
Nippara: Mikä napa? Kuuluuko sellainen jokaisen naisen perus varutukseen? Laitetaanko se meikkipussiin yöksi? ;)
Nopeasti nämä viimeiset päivät tuntuu menevän! Koskas ajattelit testiä tehdä?
Nonuli: Eipä haittaa vaikka vähän tuulettelee ajatuksiaan tänne! Sitä vartenhan me täällä ollaan, toisiamme tsemppaamassa ja kuuntelemassa! Turhaa noille äijille on näitä purkaa, kun ei ne kuitenkaan tajua... Teillä sitten olikin ihan nappi ajoitus tässä kierrossa!
Voi Priscu, miksi sun aina pitää pettyä! Toi on niin epäreilua! Eikö se tanan täi osaa jäättää sua rauhaan! Mä tulen ja potkaisen sitä polveen, grrr! Sulle jos kelle mä toivoisin sen plussan, olet tärkeä!
Janna@ : Kiva että uskalsit tulla vierailulle! Toki saa kysyä, mutta tältä porukalta voi saada ihan mitä tahansa vastaukseksi... ;)
Meilllä peitot pöllytetään vähän miten sattuu. Oli tuossa joku kierto sitten sellainen joka-joka toinen päivä meininki vaan rupes seksi maistumaan puulta silloin. Eli nyt yritetään tähdätä ovikseen, mutta ilmeisen huonoin tuloksin on onnistuttu kun nyt jo yk 11 menossa.
(.) Eilisen hyvä fiilis on nyt hävinnyt kuin tuhka tuuleen ja kohta menee pellollinen palkokasveja nenuun. Lämmöt tippu eilen illalla ja sehän tietää että täti sieltä saapuu... Vielä vaan ei pitäis tulla kun kp:t vasta 19. Että näin...
Rimpe
Kommentit (42)
Eipäs nyt heittäydytä tuolle linjalle lainkaan! Ei tyylikkäillä pitänyt pipon kiristää! ;)
Priscu: Sinä olet ehkä empaattisin ja suloisin ihminen jonka olen kohdannut (vaikkakin vaan näin netin välityksellä)! Sinä taitaisit olla viimeinen ihminen joka toisen mielen yrittää pahoittaa. Tämä on vaan tämän kirjoitetun sanan ongelma kun ei voi toisen äänenpainoja tai elekieltä mitenkään nähdä/kuulla.
Ethän oikeasti enään ole pahoillasi? Joo ei tää asia oikeest edes kuulu mulle mitenkään mut ison nokan ongelma on just se että se mahtuu niin moneen paikkaan yhtäaikaa... ;)
Kun noista testeistä rupesit puhumaan niin mua rupes jänskättämään ihan hirmuisesti!! Voi kun sä jo plussaisit!
(.) Se su iltainen lämmönlasku oli vain hetkellinen ja tänään jo mittari näyttää ihan reiluja lukemia... Mä haluan nyt uskoa siihen plussaan! Ens maanantaina voisin kuvitella testaavani kun silloin olis kp 26... Joo ihan varmaan maltan niin pitkään! ;)
Nyt tämä lähtee sohvan nurkkaan ja hyytyy sinne.
Rimpe
Olen ihan pihalla palstan jutuista joten suoriudun tilittämällä omaa napaa (varoitus!)...sitä ennen halauksia tutuille ja uusille :)
Koopeet huitelee 18/n.28 ja pari päivää lämmöt koholla. Mutta nipukkanapukka tuntui tänään erittäin pehmeältä...perin outoa, vielä eilen oli napakka. On tää yhtä kehonsa kyttäämistä.
Jees jospa tänään jaksaisi varmistella, mutta on ei-huvita-pupuilu-olo. Mistäs sitä intoa saisi hetkeksi? huoks.
Fiilis on muuten ihan jees, kun viime kuussa ei raskautumis asioita ehtinyt paljoa ajatella. Nyt taas täysillä :))
Tutti yk 10 kaikille kaikki ulokkeet pystyssä pitäen bdbdbd!
Ja niin olet itsekkin, et tiiä miten hyvältä tuo kuulosti, ja aivan samaa ajattelen sinusta... kiitos ystäväni. Se on juuri se, että kun toisen ääntä tässä ei pääse " tulkitsemaan" niin helposti käsittää väärin...
tiiätkö sä rimpe mitä??? sä plussaat!!!! voi juukelis kuukeli tyttöä!!! se oli kiinnittymisdippi sulla, mä oon aivan ONNEISSAAN täällä sun takia... hitsi, ihanaa:))))
Nyt mulla on parempi mieli, kiitos rimpen, ja sun nippara!!
Mä oon todellakin oikeesti sellanen ihminen et en osaa sanoa ees pahasti tilanteissa joissa se olisi jopa oikeutettua, siksi mulle tuli kauheen paha mieli et oon pahoittanu jonku mielen vaan väärällä sanavalinnalla. Onneksi te näette " pinnan" alle, rakastan teitä tytöt!!!!!
laitetaas nyte: priscilla 22/25-27
mun piti puhua teille siitä että mun tunteet on nyt ihan outoja.... mut vakinaistettas työssä ihan pian, mut entäs jos oon raskaana?!? kerronko sen jo heti ku tiedän ja saan sit lähtee sieltä, vai pimitänkö tietoa? en mä osaa olla epärehellinen... apua!!!!!!!!
Täällähän tämä maha kasvaa hurjaa vauhtia, onneks ens tiistaina on np-ultra niin tietää että onko niitä tosiaan vaan yksi :) vihdoinkin sain tietää tuon ultra ajan ku ite sinne soitin ja kysäsin, on posti kadottanu meiän kutsun ei oo sit eka kirje joka on kadonnu :o
Huomenna viedään viimestä lomapäivää tältä erää, torstaina jälleen sorvin ääreen tosin ensin käydään neuvola lääkärissä :) liikkeitä tuntuu jo ihan selvästi, aikasemmin en siihen uskonu mut pakko se on nyt uskoa, että kyllä ne myörimisestä tulee :D
Kipeenä on tää loma melkein taas menny, hirveesti ollu tekemistä ja sit tällanen puolkuntonen olo ni on jääny vähän rästi hommia. Kouluhommat lojuu tossa lattialla ku pää paukuttaa ihan tyhjää... Viinakset nyt onneks saatiin häihin hommattua ;)
Täällähän on paljon taas jännäilijöitä, tsemppiä nyt Prisku ja Rimpe ja kun radea pukkaa niin muut nimet menee sekasin...
Ja onnellista odotusta Milenna ja taas nimet unohtuu...
Mä lähden nyt hoitomaan tätä radea tonne punkan pohjalle, palailen taas kun kerkiän. Ehkäpä ens tiistaina käyn ultrakuulumiset kertomassa :)
B-E rv 12+0 (ultra on sitten 13+0)
Priskulle vaan ajattelin sen verran sanoa, että mun mielestä sun ei heti kannata työpaikassa kertoa että oot raskaana. Kerrot sitten vasta rv12 jälkeen, siihen astihan on keskenmenon riskikin suurimmillaan. Esimerkiksi tiedän yhden joka ei saanut vakinaista virkaa (hoitsu sairaalassa) kun oli juuri ilmoittanut olevansa raskaana (no eihän se tietenkään virallinen syy ollut siihen ettei virkaa annettu, mutta...). Ja sitten raskaus jouduttiinkin keskeyttämään. Joten siinä meni sekä vauva että virka (vai toimiakos ne nykyään kaikki on...)sivu suun. Ei kivaa!!! Ja huom! kertomuksen henkilö en ole minä itse =)
Sellasta vaan tuli tässä mieleen...
Nippara kp27/35?
Kiitos nippara, ei enää huolta siitä...
Hei, kaikille kiitos seurasta ja tuesta. Tänään kp 1. Eli positiivista tässä on se, että on oppinut itsensä tunnistamaan millon täti tulossa. Negatiivista onkin sitten kaikki muu. Kierto TAAS 22. VOI VITTU! Lutevaihe häthätää 9, VOI PERSEENREIKÄ. Eihän tässä voi kukaan raskautua!!! Ihme on se, että menkat alko ilman tuhruja kerrankin kunnolla, mutta miksi mulla kierrot lyhenee?? mikä mussa vikana???
KYSYMYS: tiiättekö määrääkö terv.keskus lääkäri keltarauhasta vai pitääkö olla gyne?
Ei raskautumisen takia, vaan et saisin noi hormonit kuntoon....
Noniin, mut mä ilmotan tänään ottavani mielelläni vakipaikan vastaan, täytin myös tänään tonne faf:lle kirjeen, että lähen opiskelee personal traineriksi. Eli mun puolelta tää on tässä. Ei enää yrittämistä, ei enää oviksen metsästystä ei tikkuja nou nathing... ei kestä pää. Tätä palstaa käyn lukasemaskyllä, pakkohan mun on teitä käydä sparraamassa!!! Mutta mä passaan tän leikin tähän.
Rimpe, pissaa sä ne 2 viivaa, jooko????mä luotan suhun.
enkö mä muuten just yks päivä luvannu et negan jälkeen on elämää? no, lupasin liikaa, mä petyin ja putosin pahasti... VOI VITTU!
Oon niin tosi tosi pahoillani! *halii ja rutistaa oikeen lujasti* En nyt osaa sanoa mitään järkevää, tiedän että sua sattuu ja lujaa... Oot ajatuksissani!!
Nippara
mulla on ihan kamala olo, en oo täällä viittiny hehkuttaa, mut oli ihan oikeesti aika sellanen " hyvä" olo siitä, että olisin raskaana, lämmöt paljon korkeammalla koko ajan, kun muissa kierroissa, tissituntemuksia jne... voi perseensuti!!!!!
Voi että mitkä nahistelut täällä on laitettu pystyyn, ja ihan syyttä luulisin. Se tän netin paha puoli tosiaan on, kuten Rimpe tais sanoakin, et kun tässä jää ne äänenpainot ja eleet yms. näkemättä, niin yks lause saattaa " kuulostaa" niin erilaiselta kuin mitä oikeesti tarkottais..
Ja anteeks sit jo alkuun, et kirjotusvirheitä on ihan taatusti, sen verta nopeesti pitää yrittää kirjottaa ettei unohtus kaikki mitä pitäis sanoa:D
Rimpe; Minnuuki jännittää siun puolesta, bd bd!! Kaikki ulokkeet pystyssä!
Priscu; IIIIISSOOOTT halit siulle! Ei osaa ees sanoo miten pahoillani oon, kun se täti taas tunki ittensä siun luo, ja ihan liian aikasin viel:(( Ihan pyllystä on koko tätsy..*murjottaa tätille*
B-E; Kiva kuulla että kaikki hyvin..ja liikkeitäkin tutuu jo?? Voi että..:)
Ite näin viime yönä ihan kummaa unta, siis viikkoja kun on 9+risat, niin liikeiden tunteminenhan on ihan varma juttu..(not!) No, unessa NÄIN kun mahassa vauva liikuskeli, oikeen ojenteli jalkaansa tms. ja ihmettelin ihan sikana että miten se voi noin selvään liikkua kun viikkoja on näin vähä!?
Taitaa tuosta nähdä mitä niin toivosin..niitä liikkeitä, niiden tuntemista...tietäis et pieni ois kunnossa..huoh..ja kuun lopussa oon vasta se ultrakin.
Tytöllä on viel sitä ennen 2v. synttäritkin, niitä järjestellessähän se aika kuluu mukavasti..toivotaan ainakin:)
Jotain muutakin piti viel sanoa, mut nyt yllätti pään totaalityhjentyminen..Palailen:)
Tsemppiä kaikille ja plussaonnea sitä tarvitseville!!
En nyt osaa mitää järkevää kirjottaa, tuntuu tosi kurjalta sun puolesta. Mulla on vähän samanlaisia fiiliksiä, että tässäkö tää oli, kun kävin eilen lääkärissä, tohtori tokaisi että voi mennä puolkin vuotta että tilanne normalisoituu ja että nyt kyllä on sitten suuri riski TAAS tulla kohdunulkopuolinen raskaus kun kerran yksi jo oli. Eli fiilikset on sellaset että uskaltaako tässä enää mihinkään ruveta. Katotaan nyt ainakin kesän yli.
lotta
Ja kuten varmasti huomasitte tein ihan alotuksen siitä että sain haamuplussan, huh huh! Mä en oikeesti suosittele kellekkään noita saat... mammakseja!!!!!
Lotalla on liian rankkaa... tuntuu hirmu pahalta sun puolesta. En osaa kanssa sanoa mitään järkevää, mutta voimia ja lämpösiä ajatuksia lähetän koko perheelle. Koittakaa jaksella, ja pitäkää toisistanne huolta...
Jokos Priskun tilanne on selvinny puoleen tai toiseen?? Iso hali jokatapauksessa =)
Ja lotalle voimia, kyllä se siitä!! Nuo tuntemuksesi kuullostaa niin tutuilta, mulla samoja juttuja viime kesäkuussa keskeytyksen jälkeen =/ Mutta kyllä siitäkin eteenpäin vaan pääsee, ja uutta yritystä heti kun pää ja kroppa kestää!!
( . ) ei mitään tännepäin. Päivät matelee eteenpäin, mutta kulkee ne onneks kumminkin =) Luulen että ens torstaina (viikon päästä) täti hyökkää, jos hyökkää... Alkuviikosta pääsee testailemaan, jee!!! Tosin eilen oli ukon kans sellanen riita, et ajattelin, että en halua sen paremmin ukkoa kuin vauvaakaan, vaan otan noi 2 olemassaolevaa ipanaani ja lähden... Saas nähdä miten käy...
Nippara 29/35?? dpo8 yk8
Lotalle kans isot voimahalit..elämä on niin epäreilua..Toivon että pian raskautuisit uudelleen ja et kaikki menis hyvin..
Nipparalle kans tsemppiä!
Priscu; Onpa taas tilanne..toivotaan että johonkin suuntaan nyt selviää, tietty mieluummin sinne selvän plussan puolelle.
On omakin mieli vähän maassa, kun niin paljon huonoja uutisia saa täältäkin lukea..onhan niitä tietty aina hyviäkin uutisia, mut sympatiat kääntyy huonot uutiset saaneiden puoleen ja alkaa surettaa itteensäkin..
Joopa, kirjotinkin tilanteen tonne " mun pinoon" jo, mut laitan tännekkin.
Eli yö meni ilman sidettä, ei vuotanu mitään... nyt aamulla kun kävin pissalla niin tuli paperiin vähän sellasta vaaleenpun/ruskeeta vuotoa?!? Mulla menkathan alkaa silleen et tulee ei tule tulee ei tule... mut tässä oli kummallista se et ensin tuli se " ryöppy" verta ja nyt sit tollasta muuta... aamun lämmöt ed. 37,2.
Henkisesti olo vähän parempi, eilen olin kyl siipi maassa koko illan, pahasti:( sit puhuttiin mun miehen kans ja se sai mut nyt ajattelemaan vähän järjelläkin eikä tunteella, ni tää on mulle helpompaa... Eli en enää aio tikuttaa ovista, enkä tehä muutakaan vippaskonsteja ja vaan annetaan vauvan tulla ihan ilman mitään, ja se tulee jos on tullakseen.
Rimpe, tules kertomaan mitä kuuluu?? saadaanko jo onnitella??
Saanko mää tulla takasin tänne? Reissu meni hyvin, vaikka ei tuo sairaala/hotellielämä ole oikein lapsille tarkoitettua!! Leikkaus on nyt sitten alkusyksystä edessä!
Voi helvetti sentään Prisku :-( Mää en voi muuta sanoa, kun et, mää vihaan sitä saatanan täti-punaista :-E
Mut jos ne ei olekaan vielä menkat...vaan jotain muuta :-O
Vielä haluan sanoa, että en ottanut siitä sun sanomisesta silloin NOKKIINI, eli ei mennyt herne nenään! Ja edelleenkin kaikki mitä ihmiset tänne kirjoittaa, on ns.vaapata riistaa, eli saahan niitä kommentoida...jos joku ei halua asioitansa kommentoitavan, niin tuskin se puhuu juuri niistä asioista tänne!! TOTTAKAI te saitte sanoa mielipiteenne asiaan! Enhän minäkään menisi mihinkään tutkimukseen jos olisin raskaana, sehän on sanomattakin selvä! Mun ajatukset alkoi vain pyöriä, ja mulle tuli karmee olo, että jos nyt sit menen johonkin johon en saisikaan, ja jos sit raskaudun, ni tuleeko mun lapselle joskus syöpä sen tähden...
Ei munkaan ollut tarkoitus pahoittaa Presley, Sun mieltäsi, sinähän olet tämän porukan sympaattisin ja empaattisin ihminen!! Halattaisko vielä kerran?? *anelee*
Mää haluaisin toivoa, että toi sun vuoto ei olis menkat, vaan saisit myös jo vihdoinkin plussata!! =-)
nyt tuli kiire!
nonuli
Ihana saada sinut takasin, kamala ikävä jo oli.
Mulla on nyt kyllä tunteet aivan liikaa pinnassa... tuli itku kun nonuli tuli takasin ja itkettää kun Rimpestä ei kuulu... onko sillä kaikki hyvin?
Nonuli, ollaan kavereita, juodaan safareita, väärinkäsityksiä kaikki tyynni? eikö??
Mää en Presley haluu sun, enkä kenenkään muun mieltä pahoittaa, mää luulen, että meillä on kaikilla hitusen hormonit sikinsokin tän vauvakuumeen takia :-)) Mää uskon Presley, et sun masussa asustaa vauva *halataan* :-)
nonuli
Nyt ihan pikaisesti! niihän mä aina... ;)Ja kovin itsekkäästi kaiken lisäksi.
Hengissä ollaan mutta ihan hirmuisen väsy olen ollut. Eilenkin oikasin ruuan jälkeen ja vasta aamulla kommin niiltä unilta ylös. Kellon ympäri vetelin sikeitä ihan sujuvasti. Tai olin mä jossain vaiheessa tolkuissani mut vaan sen verran että totesin ukolle et se saa laittaa muksut nukkumaan mä nukun nyt.
On tuo uuden opettelu näin vanhalle ihan liian rankkaa. :)
Prisculla on ollut vähän turhan rankkaa pari päivää! Tuo on niin epistä! Toivon sydämeni pohjasta että viivat vuodoista huolimatta vahvistuu! Kävin aamulla pikaisesti lukemassa tuon ketjun, mutta en ehtinyt kommentoimaan lainkaan kun piti töihin joutua.
(.) Vielä ei ole syytä onnitella eikä taida tullakkaan. Jotenkin se mun tunne plussasta on vaihtunut taas vaihteeks täti-tunteeks. Nää on näitä juttuja mitä ei osaa järjellä selittää vaan ne vaan tuntee... Eli tädin odotan saapuvan alkuviikosta.
Luovuttanut
Rimpe
hui! mä sit tulin jo takasin;) mul oli kauhee olo koko eilisen illan, en päässy yli siitä että loukkasin nonulia, ja vielä niin, etten ees tajunnu sitä!!! Mun miekkosella meinas mennä hermo kun itkeä tihrutin vauvapalstan asioita:)) mä oikeesti tarkotin vähän samaa kun lotta, että omalla kohalla miettisin tarkasti. No seli seli, se meni jo. Nonuli, jos nyt luet tätä siellä lomallas, mä oon hirveen pahoillani, anteeksi.
nippara, kukas se siellä hötkyilee?? eihän se vielä mitään se nega tarkota!! se muuttuu vielä positiiviseksi, niinhän me ollaan sovittu?! ota nyt aivan rauhassa, ja anna päivien kerääntyä. Arvaa vaan tekiskö mun mieli kans testata? erittäin herkät testit polttaa kaapissa, ja tänään dpo 8, joten PERIAATTEESSA se voisi jo näkyä, mutta olen niin satavarma negasta, että haluun pitää toivoa yllä vielä... perjantaina testaan jos aihetta tulee koska sillon kp 25 ja dpo 11.
Nyt mä lähen asioille, palaan taas. Ainiin kiitos nipparalle kun mua kaipailit, lämmitti sydäntä:))