Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**TYYLIKKÄÄT** vko15

09.04.2007 |

Pukkaanpas meille uutta pinoa uuden viikon kunniaksi!

Nippara: Mikä napa? Kuuluuko sellainen jokaisen naisen perus varutukseen? Laitetaanko se meikkipussiin yöksi? ;)

Nopeasti nämä viimeiset päivät tuntuu menevän! Koskas ajattelit testiä tehdä?

Nonuli: Eipä haittaa vaikka vähän tuulettelee ajatuksiaan tänne! Sitä vartenhan me täällä ollaan, toisiamme tsemppaamassa ja kuuntelemassa! Turhaa noille äijille on näitä purkaa, kun ei ne kuitenkaan tajua... Teillä sitten olikin ihan nappi ajoitus tässä kierrossa!

Voi Priscu, miksi sun aina pitää pettyä! Toi on niin epäreilua! Eikö se tanan täi osaa jäättää sua rauhaan! Mä tulen ja potkaisen sitä polveen, grrr! Sulle jos kelle mä toivoisin sen plussan, olet tärkeä!

Janna@ : Kiva että uskalsit tulla vierailulle! Toki saa kysyä, mutta tältä porukalta voi saada ihan mitä tahansa vastaukseksi... ;)

Meilllä peitot pöllytetään vähän miten sattuu. Oli tuossa joku kierto sitten sellainen joka-joka toinen päivä meininki vaan rupes seksi maistumaan puulta silloin. Eli nyt yritetään tähdätä ovikseen, mutta ilmeisen huonoin tuloksin on onnistuttu kun nyt jo yk 11 menossa.

(.) Eilisen hyvä fiilis on nyt hävinnyt kuin tuhka tuuleen ja kohta menee pellollinen palkokasveja nenuun. Lämmöt tippu eilen illalla ja sehän tietää että täti sieltä saapuu... Vielä vaan ei pitäis tulla kun kp:t vasta 19. Että näin...

Rimpe

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janna: sydämellisesti tervetuloa:)) Täällä on kiva olla! Joo, tosta nusuttelusta. No, mulla on kolme tyttöä ed. liitosta, jotka saaneet alkunsa niin et jätin pilsut pois, ja ens kuussa ei koskaan menkkoja tullu, ja nusuttelua ehkä 2 kertaa menkkojen jälkeen!!! Nyt yrityskierto 6 menossa uuden miehen kanssa, ja vaikka millä tyylillä keretty nusuttaa, ja ei tule ni ei tule. Joten koita pitää pää kylmänä, nusuttakaa sillon ku siltä tuntuu ja pitäkää toisistanne huolta;)

Rimpe: voi sinnuu tyttöö;) sehän on vaan kiinnittymisdippi!!! Anna toisen tarttua kiinni, äläkä hermostu!!! kyllä se siellä on, älä yhtään rupee tohon noin!!! Kp:t just siihen sopivat, eikö? Ja kiitos taas sulle lämpösistä ajatuksista, olet myös todella tärkeä.

Nonuli ponuli: Laitoitko äijän " koville" eilen?? heh, hyvä tyttö!!! Ja tosiaan, tää on tuuletteluvapaa palsta, halit rakas:))

nippara: napa on siellä vessan kaapissa;) sen ympärillä kuitenkin koko maailma pyörii...

sande:???

Minde:???

B-E: Kiva olisi taas kuulla sustakin, miten masu voi??

).( vähän parempaa! Ei juili enää, ei satu piähän, ei mihkään... olo on vaan aika " kostee" ihan kun justiinsa joku valuis alas, ja juoksen hädissäni vessaan, mutta ei vielä mitään. Tänään kp 21, eikä tiputteluakaan vielä, joten luotan siihen että pääsen siihen kp 25:een. Mulla toi lutevaihe on kyllä sen 11 päivää ollut nyt poikkeuksetta, onko se liian lyhyt?? ja lasketaanko se parin päivän tiputtelu luteen? vai onko se jo kp 1? KIITOS rakkaat:)) mä lähen kävelylle!

TUNNUSTUS: en ole heittäny kuumemittaria pois, anteeksi nonuli, ja lämmöt on tasaseen korkeella, 38.8 aamulla ja päivällä ne nousee päälle 37 ja pysyy iltaan asti. Mitä sanotte??

hei hei, olette tärkeitä!!

Vierailija
2/42 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla taitaa taas olla vähän siipi maassa :-(

Pricsilla hei, ei se täi sieltä tule! Sitäpaitsi, se muniksesta pistäminen voi tarkoittaa vaikka kiinnittymistä =-) Jäikö sun pahamieli suihkuun?

*halataan*

Rimpe, heitäpä se kuumemittari , heti=-) Ei ne lämmöt kerro välttämättä yhtikäs mitään!! *halataan* Sulla on kp:kin vasta pienissä lukemissa, että ihan nyt lunkisti vain!! (tiedän, helppo sanoa, mut vaikea toteuttaa)

Janna, me ollaan pussailtu aina sillon kun on huvitanut, ja jos olen, mukamas, tuntenut/tikuttanut oviksen, niin sitten silloinkin!! Oviksen aikoihin mua on aina haluttanut kahta kauheemmin!! Ei kannata ottaa painetta tosta panemisesta, se nimittäin alkaa muuten tuntua persehommalta!! Panette kun panettaa =-)

Mää olen edelleen ymälläni siitä, et mun ovis oli jo kp 14-15 :-O Oliskin ihan lottovoitto, jos kierron pituus oliskin vaivaset 30!!! mullakun ne pakkaa olemaan aina lähemmäs 40!! Joo, eikun odotellaan! Onneks me lähetään huomenna sinne Heinolaan kolmeks päiväksi, etten kerkiä asioita ajatella!! Mut, set en kyllä tosiaankaan pääse koneelle ennen perjantaita, nyyyh :-(

Otetaas tähän loppuun oikeen IIIIIISOOOOO RYHMÄHALI!!!! *rutistaa*

nonuli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jukoliuti likat, mää tulen sinne ja otan ne helevetin mittarit teiltä kaikilta pois... gr *heiluttaa kaulinta*!!

Kyllä mun ymmärtääkseni sun lutevaihe on oikeinkin riittävä, sen suhteen voita olla ihan luottaavaisin mielin!!

Mä lasken mun menkat vasta kunnon vuodosta, koska usein tuhrutan viikon/puoltoista ,ennenkuin pankki räjähtää!! Mut sun tapauksessa laskisin kyllä menkat jo tosta tuhrusta!! Eiks tässäkin asiassa ole monta koulukuntaa!!! Mut mun tapauksessa kyse onkin keltarauhasen puutteesta, sun tapauksessa normaalista menkkavuodosta joka alkaa varmaan aika monella muutaman päivän tuhrulla!!!

meen nyt nukuttamaan likan!!

nonuli

Vierailija
4/42 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää tykkää siitä ihan hirveesti:)))))!!!!!

Vierailija
5/42 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa luin jutut, mut ei näköjään jääny päähän yhtään mitään..apua!

No, oma napa on niin täydellisen tukossa, että ei mikään ihmekään. Oireet on taas hävinny, onneks ei sentään mitään vuotoja tms. oo tullut, mut toivo tuntuu taas kadonneen jonnekin:( Sen lisäks, tai no ainoona oireena on tosiaan ihan jumittunut masu, en tajuu mitä on taas syöty et maha näin kovaks meni..tosi inhottava olo senkin takia..

Ottaa päähän..:((

Vierailija
6/42 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjettömiä kirjotusvirheitä olin onnistunut noihin mun edellisiin kirjotelmiini lyömään =-Z

Tääkin tykkää presleystä!!

Milenna, voi sinnuu hassua...nautis nyt vain siitä olostasi, äläkä mieti mitään oireita ja oireetomuuksia!! Kyllä sun vattassas ihan varmasti pikku-milenna kelluttelee =-)

Juu prelsey, sulle piti viel vastata, et kyllä tuli eilen ehtoolla sitten pantua, ja se olin minä joka sain " kyytiä" oikeen kunnolla!! Vähän vielä harmittaa, ettei tullu sillon lauantaina jo laitettua niitä siemeniä vakoon, mut kai ne torstaisetkin siellä vielä hyvässä lykyssä uiskenteli :-/ Kusasin taas äsken tikkuun ja aivan hailukka viiva tuli enää, joten tämän kierron voitavat on nyt sitten tehty!! Tissit on tosi arat edelleen, mut sitä sitten jatkuukin ihan menkkoihin asti!

Kuinka ollakaan mietiskelin tossa just, et nyt mulla sit olikin se ovis jo näin aikasin, ja mulla on se magneettikuvaus siellä Heinolassa torstaina...mitenkähän... jos siellä mun sisuksissani sit pyörii joku morula-vaiheen rypäle, joka jakaantuilee ja etsii hyvää paikka limiksestä, jotta vois kiinnittyä, ni mitenköhän se magneettikuvaus siihen vaikuttaa :-/ voihan pahka!!

meen taas miettiin!

nonuli

Vierailija
7/42 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voih teitä rimpe ja presley! kyllä teillä kohta murheet kaikkoaa kun kusasette tikkuun kaks viivaa! mie tiiän sen!!! ja kohta tiiätte tekin! =)

nonuli, mä en osaa sannoo mittää tohon magneettikuvauksen, mutta kannattaa ottaa selvää asiasta! soita vaik jonnekkii ja kysäse. ettei sit tarvii arvailla ja harmitella.

milenna, tuttuja tunteita noi mullekin mitä sulla nyt... ei varsinaisesti öllötä eikä oikeen tunnu miltään. ihan ainoosti vaan tisut on ehkä aremmat. pelottaa pirusti et ei siellä mitään ookaan.. taidan kyl varaa ajan sinne alkuraskauden ultraan heti huomenna! mut viel tuskin kandee mun mennä sinne, viikkoja nyt 5+6. ehkä puolentoista viikon päästä? yritä säkin rauhoittua, kun ei mitään kipuja ja vuotojakaan ole niin eiköhän kaik oo aivan kunnossa! mutta mä kyllä ymmärrän että helppoa se ei ole. sitten varmaan kun saa jotain " todistetta" niin ehkä helpottaa...(?)

kääk, mitä mä teen ton uhmiksen kanssa?! 1v10 kk ja yrittää hallita koko maailmaa! välillä naurattaa ihan miten hölmöistä jutuista tulee hankaluuksia nykyään, mut useimmiten ei kyl naurata. mäkin kasvatusalalla ite ja useiden vuosien kokemus mut omani kans oon välillä ihan lost in the dark!

selkä on mulla niin kipee et aamulla oli pakko sen takia nousta ylös ku ei pystyny enää makaa, se jäi tällaseks tytön odotuksen ja synnytyksen jäljiltä. ja on siis ainaki 2v ollu jo kipee. suurin ongelma aamujäykkyys... ihan siis mun selässä... =) ja sit en jaksa kauaa esim samas asennos istua tai seisoa kun selkä väsyy. ja ongelma on yläselässä. lääkäri vain taputti päähän ja sanoi kyl se siitä...

äh, olispa enemmän viikkoja jo kasassa että vois yrittää selvittää onks tuol masus ketään. voi kun kaikki olis hyvin.

tänään tosi epäloogisesti etenevää tekstiä näköjään. noh, koittakaa kestää.. epälooginen on olokin..

sandepande ja rimpula 5+6

Vierailija
8/42 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te ootte oikeesti ihquja ku jaksatte kannustaa ja tsempata! Pitää koittaa uskoo että kaik on kunnossa..vaikka vasta rv 12+2 ois se np-ultra.

Sannuska; Taisin lukee jostain että paras aika siihen alkuraskausultraan ois joskus rv 7 paikkeilla..en oo kyl ihan sata varma..

Nonuli; Eiköhän se ajoitus osunu kohilleen..plussaa vaan oottelemaan!

Priskulle ja Rimpelle kans plussaonnee..Noita lämpöjä en oo seuraillut, niin niistä en osaa sanoa mitään, ois varmaan parempi olla huolimatta teidänkin:)

Just palailtiin kotio, oltiin miun vanhemmilla pari yötä.

Milenna rv 9+2

Vierailija
9/42 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

iski siivousinspis, joka pitää hyödyntää....

sannuska ja milenna: elkää huoliko, kyllä siellä masussa kaikki on kunnossa!! Uskokaa mua, mulla kolme tervettä tyttöä ja raskaudet kuin oppikirjoista, ja koskaan ei ollu mitään oiretta tai vaivaa, mä olen ollu vetämässä jumppaaki vielä vkolla 38:)))) kaikki on ok.

nonuli: raskaana EI magneettikuvaukseen!!!!!! eli mieti nyt tarkasti mitä teet!!!!!

nyt pittää mennä, palaan astialle rakkaimmat:))

Vierailija
10/42 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonuli, en suosittele magneettikuvaukseen menoa, kaikki kuvantamiset on kieletty jos on raskaana. Ite sanoin hammaslääkärissäkin kun oli lähes varma raskaukdesta että saatan olla raskaana, joten hammaslääkäri sanoi että sitten ei missään tapauksessa kuvata. Esim. vatsan alueen röntgenit tehdään vaan kuukautisten aikaan just sen takia ettei nainen vaan missään tapauksessa olis raskaana. Näin ainakin ennen..

Omaa napaa, huomenna aika naistenklinikalla, sit taas näkee onko siellä munasarjassa vielä jotain. Ainakin vuotaa, kohta neljättä viikkoa, että kiitos sais loppua jo. Muuten fiilikset ok, oon mielessäni siirtänyt tätä projekstia kesän yli, en vaan heti " kestä" jos käy samalla lailla uudestaan.

lotta

Vierailija
11/42 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tiedän, että RASKAANA EI MAGNEETTIKUVAUSTA TEHDÄ, olen kyllä googlettanut siitä tietoa ajat sitten! Siis, menen kyllä siihen kuvaukseen, tottakai, koska en ole raskaana!! Ehän minkään valtakunnan r-testit edes voi sitä vielä kolmen päivän päästä oviksesta ilmoittaa!!

Ovis oli siis sunnuntaina ja kuvaus on torstaina...eli neljän päivän päästä oletetusta ovulaatiosta ei kukaan nainen ole vielä raskaana, eihän!!!??? Eli olen kyllä ajatellut ja miettinyt asioita, ja tiedän mitä teen!! Kunhan pohdiskelin!!

Sannuska: paras aika alkuraskauden ultraan on tosiaan tuo rv7, minulla näkyi esikko rv6+3!! Nauti sinäkin raskaanaolosta, äläkä pohdi noita oireetomuuksia!!

nonuli

Vierailija
12/42 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tietenkään näy raskaustestissä kolmen päivän jälkeen, mutta sanoin vaan mielipiteeni, jos on mahdollisuus että kyseisessä kierrossa olisi raskautunut, en ehkä itse menisi kuvaukseen. Mutta kuten sanoit se on jokaisen oma asia eikä tietenkään kuulu muille.

Vierailija
13/42 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole teidän palstailijoilta, mutta luulen voivani Nonulia auttaa...

Kävin itse muutama viikko sitten pään magneettikuvauksessa ja kysyin silloin sairaalasta, että voiko magneettitutkimusta tehdä, jos on edes teoriassa mahdollista olla raskaana. Hoitaja sanoi, että magneettitutkimusta ei tehdä kolmen ensimmäisen raskauskuukauden aikana, mutta jos ei ole vielä plussaa testannut, kuvaus voidaan tehdä (eli ennen 4.raskausviikon päättymistä). Mulla oli siis tilanne se, että kuvausta seuraavalla viikolla oli vasta menkat tulossa ja periaatteessa 3.raskausviikko olisi voinut olla menossa. Kyselin vielä ja varmistelin, niin hoitaja sanoi, että raskausaikanakin magneettitutkimus on paljon turvallisempi kuin esimerkiksi röntgen ja mulle ainakin tutkimus sitten tehtiin. En tosin ollut sitten edes sillä 3.viikolla :(

Tämmöisen vastauksen minä sain.

Tirtsa

Vierailija
14/42 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin joo... ei mullakaan ollu tarkotus puuttua toisten asioihin, puutuinko mä?!? ja juu, ei kukaan ole raskaana ennenku tietää olevansa, joten elämää pitää elää sillä tavalla, että ennen ei ole raskaana, ennenku plussaa, tietenkään!!!! Mä tarkotin sitä et kun on saanu sen plussa tuloksen ni en menis itte. Mut ethän sä nonuli olekkaan vielä torstaina niin raskaana että se mihinkään vaikuttaa... mä taisin kirjottaa jotenki hölmösti kun kirjotin et mieti, en ajatellu et eihän tossa mitään miettimistä ole, sori... (ei pitäs kesken siivouksen kiirees alkaa kommentoimaa, jos kannattaa ollenkaan) kun en kerta tiedä ees mitä höpötän. Anteeksi nonuli, en aikonu puuttua asioihin joista en tiedä.*lähen häpeemään*

Vierailija
15/42 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon että sulla alkaa olla " kyrpä ottassa" jo, on toi niin ikävä homma, ja kun se ei ole ees sit heti ohi, vaan vie aikaa parantua, eikä vähiten henkisesti. Mä toivon että te pian saatte uuden mahdollisuuden, ja toivon todella että pieni jaksaa tällä kerralla pitää mamman masusta kiinni:)) voi hyvin, olet ajatuksissa.

Vierailija
16/42 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIRRUKKA SINÄ PELASTIT MUN YÖUNET!! MITEN VOISIN SINUA KIITTÄÄKÄÄN TARPEEKSI!! *HALAAN SINUA, KOVASTI RUTISTAEN*

ihan itkua lähdin vääntämään täältä palstalta! En tiennyt mitä olisin tehnyt ja mitenpäin ollut! Aloin ihan hulluna siivota ja reuhtoa!! ja isäntä oli taas hoona, kun en puhunut mitään ja mietin, et miten kerron sille, että voi olla etten haluakaan mennä siihen magneettikuvaukseen!!! mulla oli niiin ISO ahdistus sydänalassa!!

Minäkin googletin, ja siinä oli juuri, että ekan kolmanneksen aikana ei suositella tehtävän! Mutta juuri tuo teoreettinen mahdollisuus olla ehkä rv1-2, niin mitä sitten??? KIITÄN SINUA VIELÄ KERRAN TIRRUKKA!!! OLET IHANA!!!

saanko udella Tirrukka missä olit magneetissa ja minkä tähden?? ei tarvitse kertoa tietenkään! itse menen Heinolaan nilkkakuvaan, mulla on reuma tehnyt siihen tuhonsa!

Prisku susta tykkäään kovasti, ja kyllä mua vähän alkoi itkettää, mutta ei se haittaa *halataan rakkaani*

Vierailija
17/42 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olit tirrukka päänkuvauksessa! Olin niin ILOINEN, sun kirjoituksesta, että meni osa tekstistä toisesta silmästä sisään, ja toisesta ulos ;-)

nonuli

Vierailija
18/42 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis pitäny mun jättää sanomatta yhtään mitään, tai miettiä tosi tarkasti mitä kirjotan, ja LUPAAN sen, että tästä lähtien mietin sen muutaman minuutin ennenku laitan yhtään mitään... nyt mulle tuli kamala olo, mä oon alhanen paska. sori.

mä häivyn, ja palaan ens jouluna, heippa.

Vierailija
19/42 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun rakkaani, älä ole pahoillasi!! Tottakai saatte kommentoida mun asioita, siks mä ne asiat tänne kirjotan, että yhdessä pohdittais...ei se ole mitään puuttumista! Jokainen tekee silti omat päätöksensä, ja EN SUUTTUNUT!!! Mua vain alkoi ahistaa, kun aloin sitä pohtia, ja oli kiva kun pohdeitte sitä mun kanssa :-)) Et ole paska, vaan ihana ja sympaattinen presley!!! *halitaan* ollaan ystäviä jookos, ihan ananas ja kookos, jookos??!!

mut nyt mun on mentävä, huomenna on lähtö kello viis aamulla!!

nähdään tai siis kirjotellaan perjantaina, kun palaan!!

Nyt menen mun ukkelin kimppuun, ja rutistan siitä kaikki siemenet ulos!!! ;-))

olette mun mielessä koko reissun ajan!!

nonuliponuli

Vierailija
20/42 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Priskuu, tuu jo takas!!! Eiks se ens joulu jo " melkein" oo, onhan??? On ikävä jo!!

Täytyy tunnustaa, et testasin hienon negan tän aamuna... Kun tein tyhmässä päässäni sellasen " hienon" teorian, että jos ovis oliskin ollu jo ennenkun aloin ovista testailemaan (ennen kp14), niin sit se ovisplussa (kp21) oliskin voinu johtua raskaudesta (yleensä ovis ollu kp 15-16/29)... No aika kaukaa haettua, myönnetään =/ Ja sit oli nyt ihan pakko testata ku en saanu mielenrauhaa. No tulipahan sekin teoria murrettua (juu, varsinainen myytinmurtaja oon...) ja pakko vaan odotella vielä viikon verran että saa tietää ollako vai eikö olla... Tohkeissani odotan hermot riekaleina, ja taas sit sen negan kusen... Voi vittu tätä elämää...

Terveisin Nippara kp27/kai se sinne 35 menee...