Tulin vahingossa raskaaksi noin kuukausi sitten, Mies vastustaa aborttia jonka minä haluan...Mitä tehdä?
Emme edes seurustele, eikä tämä todellakaan sovi nykyiseen elämäntilanteeseen. Mies ei vain tätä tajua.
Kumpi tässä nyt on väärässä?
Kommentit (260)
Olen itsekin nainen. Puolustan lapsen oikeutta elämään. Mihin uskontoon mahdat kuulua? Raamattu on hyvin selkeä siinä että ihmiselämä alkaa hedelmöityksestä, ja tappaminen on synti.
T. Uudestisyntynyt , uskova nainen 50+
Oletko siis sitä mieltä, että narkkarin pitää synnytää lapsi, joka on jo syntyessään addikti ja kärsii valtavia tuskia vieroitusoikeissaan ja lopulta kuolee 1kk ikäisenä, kun äitinsä unohtaa huumepäissään, että hänellä on mitään lasta. Sekö on sinusta joku oikeus lapselle?
Lainaukset ei näytä toimivan..
"Kultapieni ei ole. Moni kuulemma pysähtyy jossakin elämänsä vaiheessa miettimään asioita, voi tulla hyvinkin surullisia aatoksia tekemisistä ja tekemättä jättämisistä."
Minä tein aikanaan abortin. Päivääkään en ole katunut.
Olen itsekin nainen. Puolustan lapsen oikeutta elämään. Mihin uskontoon mahdat kuulua? Raamattu on hyvin selkeä siinä että ihmiselämä alkaa hedelmöityksestä, ja tappaminen on synti.
Siinä meillä yksi Kirk lisää. Kirkhän oli sitä mieltä, että aborttia ei pidä sallia edes 10-vuotiaalle lapselle, joka on tullut raskaaksi räiskauksen seurauksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki lapset ovat aina naisen, koska eivät voi tulla ihmiseksi ilman naisen apua. Mies ei päätä, mitä nainen kehollaan tekee.
Tee abortti ja sano miehelle, että tuli keskenmeno.
Alkio/ sikiö EI ole osa naisen kehoa!
Ei ole tule mitään alkiota ilman naisen kehoa, paitsi keinohedelmöityksessä koeputkessa.
Yhtälailla ei tule alkiota ilman miehen siittiöitä. Alkio / sikiö ei ole naisen kehoon kuuluva elin tai ruumiinosa, vaan erillinen yksilö!
Okei, otetaan se pois naisen sisältä ja katsotaan miten elää naisen kehon ulkopuolella kun ei ole
Kirjoitin jo vertauksen tuohon:
jos joudut itse vakaavaan onnettomuuteen, etkä pysty ylläpitämään elintoimintoasi omin avuin, sinua ei tule auttaa? Onko ok todeta että kun et kerran pysty selviämään omin avuin, niin olet ansainnut kuolla. Ei kytketä esim. hengityskoneeseen, vaikka se saattaisi pelastaa henkesi!
Kaikki jotka ovat riippuvaisia toisten avusta elämiseen, pitäisi jättää kuolemaan, niinkö? Esim pienet vauvat ja lapset, vammaiset, hauraat vanhukset, ym?
Miksi naisella ei ole sinun mielestäsi oikeutta elämään? Nainenhan voi kuolla synnytyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille pitäisi antaa moraaliopetusta. Loppuisi se turha siemennesteen pirskottaminen ympäriinsä.
Ja missä on naisen vastuu? Onko niitä jalkoja pakko levitellä milloin vaan?
T. Nainen
Yllä olevaan satelee alapeukkuja?? Ap ei ilmeisestikään tullut raiskatuksi, vaan on harrastanut seksiä tieten tahtoen. Ei kai siitä silloin pelkästään miestä voi syyttää, että on tullut raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeasti tällaisia ihmisiä olemassa? Miksi tätä muilta pitää kysyä?
Teet just kuten itse haluat, jos joku mielensä pahoittaa niin voi,voi.
Jos et ole valmis loppuiäksesi sitoutumaan lapseen - ja siihen mieheen!! - tiedät mitä tehdä.
Kyllä se eksäki siitä joskus yli pääsee. Ja sinäkin.
Loppuiän olisit sitten vihainen lapselle jota et halunnut - ja miehelle jonka kanssa joudut kaiken sopimaan kunnes lapsi on täysi-ikäinen.
niin mutta se on murha...
Vierailija kirjoitti:
Siinä meillä yksi Kirk lisää. Kirkhän oli sitä mieltä, että aborttia ei pidä sallia edes 10-vuotiaalle lapselle, joka on tullut raskaaksi räiskauksen seurauksena.
Olen samaa mieltä Kirkin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille pitäisi antaa moraaliopetusta. Loppuisi se turha siemennesteen pirskottaminen ympäriinsä.
Ja missä on naisen vastuu? Onko niitä jalkoja pakko levitellä milloin vaan?
T. Nainen
Yllä olevaan satelee alapeukkuja?? Ap ei ilmeisestikään tullut raiskatuksi, vaan on harrastanut seksiä tieten tahtoen. Ei kai siitä silloin pelkästään miestä voi syyttää, että on tullut raskaaksi.
Näin on. Ketju on täynnä pahuutta ja myrkyllistä äärifeminismiä!
T. Nainen.
Kummasti uskovat hiljenivät, kun heille esitettiin kriittistä vasta-argumenttia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi rangaista syntymätöntä vauvaa isänsä pahuudesta? Mies tulisi saada kovan tuomion, vauva on syytön ja hänellä.on oikeus syntyä. Tuota nuorta tyttöä pitäisi tukea, auttaa ja hoivata rakkaudella, kaikin tavoin, raskauden aikana, ja toki sen jälkeenkin!
90-luvun puolivälissä olin sairaanhoitajakoulussa. Naistentautien kurssin piti pätevä säpäkkä nuori nainen. Muistan ikuisesti, kun hän aborttia käsitellessämme sanoi, että hän on usein miettinyt, että joutuuko elämänsä päättyessä vastuuseen tekemistään aborteista Hän koki sen vääränä, elämää loukkaavana ja elämän sammuttamisena., niin kuin se onkin.
Hän ei sanonut sitä kiihkossa, vaan pohti uuden elämän alkua ja sen päättämistä.
Ap, kyllä se hento pieni elämä on alkanut jo kohdussasi. Vaikka se on pieni, elämää se silti on. Ainutlaatuista.
Palat helvetin tulessa murhaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi rangaista syntymätöntä vauvaa isänsä pahuudesta? Mies tulisi saada kovan tuomion, vauva on syytön ja hänellä.on oikeus syntyä. Tuota nuorta tyttöä pitäisi tukea, auttaa ja hoivata rakkaudella, kaikin tavoin, raskauden aikana, ja toki sen jälkeenkin!
Lapsen elimistö ei kestä niin vaarallista asiaa kuin raskaus ja synnytys. Sekö on sinusta hyvä asia, että kymmenvuotias kuolee tuohon?
Vierailija kirjoitti:
90-luvun puolivälissä olin sairaanhoitajakoulussa. Naistentautien kurssin piti pätevä säpäkkä nuori nainen. Muistan ikuisesti, kun hän aborttia käsitellessämme sanoi, että hän on usein miettinyt, että joutuuko elämänsä päättyessä vastuuseen tekemistään aborteista Hän koki sen vääränä, elämää loukkaavana ja elämän sammuttamisena., niin kuin se onkin.
Hän ei sanonut sitä kiihkossa, vaan pohti uuden elämän alkua ja sen päättämistä.
Ap, kyllä se hento pieni elämä on alkanut jo kohdussasi. Vaikka se on pieni, elämää se silti on. Ainutlaatuista.
Kauniisti sanottu. Kunnioittaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis sitä mieltä, että narkkarin pitää synnytää lapsi, joka on jo syntyessään addikti ja kärsii valtavia tuskia vieroitusoikeissaan ja lopulta kuolee 1kk ikäisenä, kun äitinsä unohtaa huumepäissään, että hänellä on mitään lasta. Sekö on sinusta joku oikeus lapselle?
Uskovia kiinnostaa lapsi niin kauan kun se on naisen sisällä, sitten lapsen syntymän jälkeen on yksi lysti millaisissa oloissa lapsi elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsen elimistö ei kestä niin vaarallista asiaa kuin raskaus
Kyseeseen tulisi erittäin tarkka seuranta, ja sektio sikiön ollessa vielä vajaaviikkoinen, eli keskonen. Näin asia hoidetaan tuollaisissa tapauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis tässä ei ollut kyse raiskauksesta, ap itse haluaa keskeyttää raskauden ja hänen ikänsä ei taida olla tiedossa.
Höpsis. Olet naisia vihaaja jäärä. Mites sellaset tapaukset, jossa pakkonaitettu alaikäinen tyttö tulee raskaaksi???