Soitin just opiskelijatyttärelleni toiselle paikkakunnalle. Tytär on mennyt vastoin toiveitani johonkin fuksitapahtumaan!
Minä sanoin tyttärelleni puhelimessa, että heti kämpilleen sieltä! Tytär lopetti puhelun, eikä ole enää vastannut, kun olen yrittänyt uudelleen soittaa. Jo ennen kuin muutti opiskelukaupunkiinsa, minä painotin hänelle, että ei sitten mene mihinkään viinanhuuruisiin opiskelijatapahtumiin
Jatkossa tytär saa luvan matkustaa aina viikonlopuksi tänne meidän vanhempien luokse. Jos ei sitä tee, minä en anna tyttärelleni taloudellista tukea.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä niin nolla kautta viisi juttu kuin vain olla ja voi. Mitä jos kaivaisit sen hiekan pois pillustasi?
No ei se nyt sovi, kun se hiekan kaivaminen pillusta tuntuu liian hyvältä. Ei voi olla Jumalalle mieleistä toimintaa.
Kaikkiin fuksitapahtumiin kannattaa mennä.
Näin professorina tiedän koska 30 vuotta sitten kun olin fuksi kävin kaikki bileet. Ja myöhemmin väittelin tohtoriksi ja sain professuurin.
Kun kävin kaikki mahdolliset bileet ja excursiot sain ison verkoston ja tunsin porukkaa kaikista Suomen yliopistoista.
Nyt haastetaan väitöskirjojen esitarkastajaksi ja vastaväittäjäksi monesta eri yliopistosta.
Ap:sta tulee jonkun kahvinvärisen vauvan mummu! Vieläkun isästä olisi tietoa...
Se on sitten alkanut nuoruus ja hulluus tytärelläsi.
Kaikista parasta on samanikäinen poikakaveri hänelle.
Rahahanat kiinni ja välit poikki ! Jätät hänet myös ilman perintöä : syynä irstas elämä !
Vierailija kirjoitti:
Siellä sitä tytärtä parasta aikaa fuksitaan oikein urakalla. Toki tytär ahnaasti myös imee keppiä.
n e k r u t polkee joukolla...tyttö saa kunnolla k y r p ä ä..
Se on siellä nussimassa ja ryyppäämässä.