Soitin just opiskelijatyttärelleni toiselle paikkakunnalle. Tytär on mennyt vastoin toiveitani johonkin fuksitapahtumaan!
Minä sanoin tyttärelleni puhelimessa, että heti kämpilleen sieltä! Tytär lopetti puhelun, eikä ole enää vastannut, kun olen yrittänyt uudelleen soittaa. Jo ennen kuin muutti opiskelukaupunkiinsa, minä painotin hänelle, että ei sitten mene mihinkään viinanhuuruisiin opiskelijatapahtumiin
Jatkossa tytär saa luvan matkustaa aina viikonlopuksi tänne meidän vanhempien luokse. Jos ei sitä tee, minä en anna tyttärelleni taloudellista tukea.
Kommentit (31)
Ymmärrän. Tässä on se vaara että hän saattaa toimia vastoin omaa parastaan. Pidä nyt tiukasti säännöistä kiinni!
Nyt hurauta taksilla, ja raahaa tyttö letistään kotio. Jumalatonta menoa tuollainen, kyllä häntä kiirastuli odottaa, jos et aja häneen parannusta. Joka vitsaa säästää, se lastaan vihaa.
Olethan soittanut poliisille? On sinulta äitinä edesvastuutonta päästää tyttö menoihin, jossa hän voi pilata maineensa. Taitaa olla niin, että tyttö on vain äitiinsä tullut. Itse en äitinä olisi katsellut tuollaista lapsiltani hetkeäkään, eikä tullut kyllä lapsilla mieleenkään tehdä vastoin ohjeita, sen verran sentään äitiään kunnioittivat. Nykyään poika on diplomi-insinööri ja tytär kauppatieteiden maisteri ja perheellisiä, kunnon ihmisiä molemmat. Häpeäisit!
Eikö se ole opiskellut siellä ja jakanut itseään ainakin vuosikymmenen näistä tautologisista aloituksistasi päätellen?
Toivotaan että bilettää, juo ja harrastaa jätkien kanssa seksiä.
Se on parasta opiskelijaelämää !
Luuleeko joku aidosti, että 2-kymppisiä naisia pitäisi äitien kasvattaa pullossa.
Nyt on kyllä niin nolla kautta viisi juttu kuin vain olla ja voi. Mitä jos kaivaisit sen hiekan pois pillustasi?
Vierailija kirjoitti:
Taas nuori nainen pilaa itsensä irtoseksillä. Miksi se on naisille niin vaikeaa pysyä neitsyenä?
Miksi nuoret MIEHET pilaavat itsensä irtoseksillä? Onko MIESTEN niin vaikea pysyä neitsyeinä?
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä trolli, onhan?
On, ap on spämmännyt tätä monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Taas nuori nainen pilaa itsensä irtoseksillä. Miksi se on naisille niin vaikeaa pysyä neitsyenä?
Ei opiskelijatapahtumissa ole mikään pskko harrastaa irtoseksiä
Vierailija kirjoitti:
Olethan soittanut poliisille? On sinulta äitinä edesvastuutonta päästää tyttö menoihin, jossa hän voi pilata maineensa. Taitaa olla niin, että tyttö on vain äitiinsä tullut. Itse en äitinä olisi katsellut tuollaista lapsiltani hetkeäkään, eikä tullut kyllä lapsilla mieleenkään tehdä vastoin ohjeita, sen verran sentään äitiään kunnioittivat. Nykyään poika on diplomi-insinööri ja tytär kauppatieteiden maisteri ja perheellisiä, kunnon ihmisiä molemmat. Häpeäisit!
Vai että diplomi-insinööri ja kauppatieteiden maisteri eivät olisi bilettäneet 😂 Teekkareilla onkin tosi rauhallisuudestaan tunnettu kulttuuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuoret MIEHET pilaavat itsensä irtoseksillä? Onko MIESTEN niin vaikea pysyä neitsyeinä?
HYVÄ KYSYMYS. KUKAAN nainen ei halua jakorasiaa itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei voi olla neitsyt.
Siellä sitä tytärtä parasta aikaa fuksitaan oikein urakalla. Toki tytär ahnaasti myös imee keppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei voi olla neitsyt.
Kyllä voi. Se on helppoa. Pidetään vaan jalat ristissä esim. avioliittoon asti.
Fuksit kuksii siellä sitä tytärtä nyt.
No kohta hän vaihtaa peittävät neuletakkinsa biletoppeihin ja sitten se on viimeistään menoa.