Poikien älykkyys periytyy äidiltä.
Tämä ei ole myytti. Tiede on vahvistanut, että älykkyys periytyy lapsille heidän äideiltään. Aiemmin on luultu, että älykkyys periytyy isältä. Näin ei kuitenkaan ole.
Kognitiiviset kyvyt sijaitsevat X-kromosomissa. Äidin X-kromosomit sisältävät paljon enemmän tietoa ajatteluun liittyvien aivorakenteiden kehityksen kannalta.
Tyttöjen X-kromosomit tulevat molemmilta, sekä isältä että äidiltä. Katso millainen on sulhasesi äiti ja tiedät millainen älykkyys on miehelläsi.
https://askelterveyteen.com/tiede-kertoo-alykkyys-periytyy-aidilta/
Kommentit (51)
Tytöt saavat siten isän äidin älykkyyden, sekä oman äitinsä älykkyyden ja ovat tuplasti älykkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Enemmistö mensalaisista on miehiä. Tämä on fakta.
Ihan vaan siksi, että mä en jaksa maksaa jäsenmaksua siitä että pääsee kuuntelemaan jatkuvaa itsekehua...
Mensa perustettiin, jotta viisaimmat meistä pystyisivät ratkomaan maailman ongelmia. No sitä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan siksi, että mä en jaksa maksaa jäsenmaksua siitä että pääsee kuuntelemaan jatkuvaa itsekehua...
Mensa perustettiin, jotta viisaimmat meistä pystyisivät ratkomaan maailman ongelmia. No sitä odotellessa.
Mitä ihan vaan siksi?
Vaadin tavata vaimoehdokkaiden äidit ja isänäidit, jotta tiedän miten älykäs tuleva vaimo on, sanoo miehet tästä lähin,
Äirädiltä tulee tuki ja kannustus= ylpeys
Isältä itsetunto= minäpystyvyys
Näin arvelen. Tottakai jokaisen osan puuttuminen vaikuttaa.
T. Kasvatustieteen maisteri
Vierailija kirjoitti:
Vaadin tavata vaimoehdokkaiden äidit ja isänäidit, jotta tiedän miten älykäs tuleva vaimo on, sanoo miehet tästä lähin,
Miksi kun Ap:n väite on epätosi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihan vaan siksi?
Ihan vaan siksi tämä nainen ei näy Mensan jäsentilastoissa.
ÄO 153 plus tunneälyä
En pidä naisia erityisen älykkäinä. Vihervassarinaiset ainakin on selkeästi muita älyttömämpiä.
No jotain sitten sain ex-anopilta. Hän ei ole todellakaan mikään maailman mukavin ihminen, mutta älykäs on. Pojistanikin tuli varsin hoksaavia nuoria ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihan vaan siksi?
ÄO 153 plus tunneälyä
Sinun ÄO on 133
Oma miehenikin myöntää, että tuo on totta. Meillä on fiksut lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihan vaan siksi?
ÄO 153 plus tunneälyä
Et silti osaa laittaa lauseen loppuun PISTETTÄ.
Vierailija kirjoitti:
Oma miehenikin myöntää, että tuo on totta. Meillä on fiksut lapset.
Mutta se ei ole totta
Eiks äö kasva iän mukana?
T:Tinttu
Mulla yliopistotutkinto, pojalla lievä kehitysvamma. Kyllä, on poikani.
Vierailija kirjoitti:
97% tieteen Nobeleista on mennyt miehille. Tämä on fakta.
Mielestäsi naisilla ja miehillä on ollut samat mahdollisuudet tieteen tekemiseen`?
Vierailija kirjoitti:
En pidä naisia erityisen älykkäinä. Vihervassarinaiset ainakin on selkeästi muita älyttömämpiä.
Minäkään en pidä miehiä erityisen älykkäinä.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on suurempi hajonta älykkyyden suhteen kuin naisilla. Siksi lähes kaikki huippuälykkäät on miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä siis heidän äideilleen olisi pitänyt palkinnot antaa :D
Mensalaisia poikia.