Haluan poliisit mun luo
Kommentit (33)
Jos ap voi niin huonosti että pelkää jäädä yöksi kotiin, niin kehotan kyllä soittamaan 112!
Viranomaisilla muutakin tekemistä kuin jokaisen mt potilaan luona juosta, mene päivystykseen tai soita mieli ry, sieltä saat keskustelu apua.
Vierailija kirjoitti:
Viranomaisilla muutakin tekemistä kuin jokaisen mt potilaan luona juosta, mene päivystykseen tai soita mieli ry, sieltä saat keskustelu apua.
ei ne päivystyksessä tee mitään jos ei ole väkivaltainen tai psykoosissa
Onko ainut ratkaisu alkaa riehumaan? En haluaisi satuttaa ketään
Vierailija kirjoitti:
Ei. Soita 112 ja kerro tuokin niille. Vaikutat voivan erittäin huonosti. Saa soitaa 112 kun on tarvetta. Älä välitä siitä että jotkut ovat kehottaneet olemaan soittamatta. Soita!
juo viinaa.mene lähibaariin puhumaan sekoja ja saa pataasi niin olo helpottaa.enää ei olekkaan vaikeata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Soita 112 ja kerro tuokin niille. Vaikutat voivan erittäin huonosti. Saa soitaa 112 kun on tarvetta. Älä välitä siitä että jotkut ovat kehottaneet olemaan soittamatta. Soita!
Oon muuten ok paitsi ahdistaa moni asia.
Mä tuun sun luo. Eikä siinä enää poliisit auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soita 112 jos on psyykkinen hätä.
Kaikkea Hyvää Sinulle!
Ei ne välitä
Välitävät jos riittävän monta kertaa soitat peräjälkeen. Ei saa antaa periksi!
Onko sulla ketään läheistä kelle voisit soittaa?
Juttele täällä. Kerro mikä ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon muuten ok paitsi ahdistaa moni asia.
Sitten se mieli ry on oikea paikka. Mieli ry:n kriisipuhelin, 09 2525 0111. Sieltä saat keskusteluapua. Hyvä kun haet apua ja tunnistat, että tarvit sitä.
En ollut soittamassa 112