Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkä nainen/lyhyt mies seksiasennot

Vierailija
05.09.2025 |

Itse lyhyenä miehenä kiinnostaisi joskus päästä rakastelemaan itseäni huomattavasti pitemmän naisen kanssa. Tämä mahdollistaiisi uudia asentojakin, esim. että nainen pitäiä sylissä ja liikuttaa ylös ja takaisin alas. Tai sitten niin että mies makuullaan jalat taivutettuna taakse ja nainen on se joka tulee panemaan pillullansa. Kiinnostaisi tälläinen jossa nainen dominoivassa asennossa ja päättää rytmin

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähäri onnistuu mainiosti ja CAT asento. Samoin nainen päälle. Se voi jopa olla hyvä, jos miehen kulli on pitkä. Pääsee nainenkin helpommin kullin päällle, kun on ulottuvampi. Sylissäkin onnistuu mainiosti, jos on syvä sohva tai istuu rahin päällä missä ei tunnetusti ole käsi- eikä selkänojia. .

Vierailija
2/6 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun suosikki asento on seisaaltaan takaapäin. Onnistuu tosi helposti kun on pitkä tai pitkäjalkainen nainen. Itsellä kun on vielä tosi pitkä kulli niin tekee siitä vielä niin helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on teoreettinen. Käytännössä, oikeassa elämässä lyhyt mies ei pääse panemaan pitkää naista muuten kuin silloin jos nainen on susiruma tai sairaalloisen ylipainoinen.

Pitkä nainen valitsee itsensä pituisen tai pidemmän miehen.

Vierailija
4/6 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys on teoreettinen. Käytännössä, oikeassa elämässä lyhyt mies ei pääse panemaan pitkää naista muuten kuin silloin jos nainen on susiruma tai sairaalloisen ylipainoinen.

Pitkä nainen valitsee itsensä pituisen tai pidemmän miehen.

Pitänee lähes paikkansa. On äärinmäisen harvinaista että AP:n skenaario toteutuisi sillä lähes kaikilla yli 170cm naisilla esim. Tinderissä on vaatimus itseään pidemmästä miehestä. Joten Ap: n kyllä kannattaisi alkaa fantasioimaan ihan muista asioista.

Vierailija
5/6 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängynpäästä pienikin ponnistaa.

Vierailija
6/6 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 180 pitkä ja olen pannut 192 cm naista. Pillu oli hyvä ja lanteet ja reidet kuin jättiläisellä vaikka hän oli hoikka. Oikein hyvä oli paitsi takaa päin kun ei ylettänyt kuin jakkaralta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä