Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin treffeillä itseäni 22 v nuoremman miehen kanssa

Vierailija
05.09.2025 |

Treffit meni ihan ok, mies oli ihan hyvännäköinenkin, kovin ihastunut, jälkeenpäin kehui kuinka kaunis olen ja kuinka mun kanssa oli kiva jutella ja halusi ehdottomasti tavata uudestaan, laitteli paljon viestejä että haluaa tavata, mutta kun sitä kipinää ei vaan ollut niin ei ollut.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten mirri hikoillut?

Vierailija
2/16 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta yhtään nuoremmat miehet. Noin 5 vuotta menee, mutta sen jälkeen jotenkin seksuaalinen veto alkaa laskea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla oli sitten epäonnistuneet treffit, sekö oli se pointti? Vai onko tuo ikäero se mikä tässä on se juttu? Jos pidät nuoremmista miehistä, niin se on ihan ok.

M56

Vierailija
4/16 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue poika enemmän naistenlehtiä ja kasva mieheksi äläkä inise.

Vierailija
5/16 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että nuorukaisella on jo nuorempi kiikarissa, ei silti eipä noissa vanhemmissa naisissa ole mitään vikaa.

Vierailija
6/16 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin jo ennen treffien sopimista kaverille, että vaikka ei mitään romanttista suhdetta syntyisikään niin voitaisiko olla vaan ihan kavereita. No, se ei tainnut hänelle ihan sopia, halusi enemmänkin, minä taas en, hänpä taisi sitten suuttua siitä.

ap

Vierailija
7/16 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroin jo ennen treffien sopimista kaverille, että vaikka ei mitään romanttista suhdetta syntyisikään niin voitaisiko olla vaan ihan kavereita. No, se ei tainnut hänelle ihan sopia, halusi enemmänkin, minä taas en, hänpä taisi sitten suuttua siitä.

ap

Oliko sulla kumit mukana?

Vierailija
8/16 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta yhtään nuoremmat miehet. Noin 5 vuotta menee, mutta sen jälkeen jotenkin seksuaalinen veto alkaa laskea.

Minulla sama juttu. Jostain syystä erityisesti noin 15 vuotta nuorempia olisi tunkemassa seuraani ovista ja ikkunoista ja olen sitten käynyt treffeilläkin näiden kanssa muutaman kerran. Mutta lopputulos on sama kuin ap:lla. Juttu luistaa, tullaan hyvin toimeen, miehessä ei mitään vikaa sisäisesti eikä ulkoisesti. Olen vielä tekemässä uran vaihtoakin eli siinäkin mielessä tulen juttuun ihmisten kanssa joilla ei elämä ole vielä vakiintuneissa uomissaan. Mutta silti ei vaan kiinnosta tutustua enempää. 

Harmi juttu, kun oman ikäiseni miehet taas ovat useimmiten aivan liian jämähtäneitä ja kaavoihin kangistuneita, ja usein vielä vähän misogyynejakin. Ei sekään sen enempää viehätä. 

Vierailija
9/16 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko heikko itsetunto kun pitää kompensoida nuorilla pojilla. Olet keskenkasvuinen ällötys.

Vierailija
10/16 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Anteeksi tyhmä kysymys, mutta miksi varmistit mitään kaveruutta ennen treffejä? Itse en ainakaan lupaisi kaveruutta enkä romantiikkaa. Suurin osa, kun ei lopulta kiinnosta missään muodossa.

Vierailija
11/16 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisooko etupylly pyypyy, hyhhyh pahalle?

Vierailija
12/16 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Haluaa enemmän, eli sänkyjumppaa.

Vierailija
13/16 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoitko edes kerran?

Vierailija
14/16 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kypsää tulla tänne toitottamaan. 0/5

Vierailija
15/16 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitellakkaan että menisin 22v nuoremman naisen kanssa yhtään mihinkään. 

Hän olisi silloin 18v naisenalku vasta. Mistä hitosta edes juteltaisiin? Tulisi muutenkin todella limainen olo. 

Vierailija
16/16 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset ovat sekaisin itsensä kanssa. Aikuinen kypsä nainen tietää mitä haluaa ja osaa nauttia elämästä.