Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Rattijuopumusraja pitäisi nostaa 1,2 promilleen ja törkeän raja 2 promilleen
05.09.2025 |
Paljon paremmat rajat. Aamulla puhalsin 0,43 promillea.
Kommentit (2)
Huono idea, vasta kortin saaneet ja alkoholin käytön aloittaneet tötöilisivät liikenteessä ihan liikaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Vrum vrum