Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko olisi sopiva paino 165-senttiselle?

Vierailija
08.04.2007 |

Haluan olla hoikka mutta en sentään anorektinen.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle: ehdottomasti alle 55. Olen niiiin lässski, kaikkein rumin, yäk yäk yäk..

Vierailija
22/27 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siro ja hoikka, mutta en kyllä muistuta pätkääkään mitään anorektikkoa! Kuppikokokin 75 c.

Kyllä se ruumiinrakenne eniten tuohon painoon vaikuttaa ja tietysti lihas painaa, jos on kovin treenattu. Itse olen kapeaharteinen, samoin ranteet ja nilkat ovat kapeat. Eli siis sirorakenteinen. Lihastakin löytyy kohtalaisesti. En siis ole laiha läski.. Jos painan yli 55kg tulee minulle heti jenkkakahvat ja ilman vaatteita huomaa, että painoa on liikaa. Vaatteet päällä saatan näyttää silti hoikalta. Haluan kuitenkin olla vartalooni tyytyväinen nimenomaan alasti.

Painavimmillani olen ollut 62 kiloisena ja tunsin kyllä itseni todella pullukaksi. Posket olivat paksut, jenkkakahvat melkoiset ja muutenkin pursusi sieltä sun täältä. Olo oli myös tukala ja raskas koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 165cm ja viimeiset n.10v painanut jotain 63-67kg väliltä. Takapuoli on vähän leveä mutta vyötärö kapea ja rinnat isot, ihan tyytyväinen olen. Paino putoaa lähinnä sieltä missä sitä ei muutenkaan ole liikaa eli vyötäröltä eikä sitten enää löydy istuvia housuja ja paitoja niin että enpä viitsi edes yrittää hoikista. Varmaan näyttäsin aika kamalalta jos painaisin vähän päälle 50kg. Mieluummin vähän enemmän lihaksia ja painoa kuin luuta ja nahkaa!

Vierailija
24/27 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aiva liian vähän vaikka sirorakenteinen olenkin. Mielestäni näytän kamalalta eikä mitkään vaatteetkaan näytä hyvältä päälläni. Yritän kovasti saada painoa lisää, mutta kun ei tahdo millään onnistua.

Olisin tyytyväinen jos painaisin 53-55 kg.

Vierailija
25/27 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaapa laskea painoindeksiänne, nuo vähän alle ja vähän yli 50kg lukemat on alipainoa 165cm pituudella. Ja järkyttävän näköistä.

Vierailija
26/27 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa aion vielä pudottaa 2-4kg, sitten olen omassa hyvänolon painossani. Järkyttävän laihoja täällä monet, hui!

Vierailija
27/27 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen kanssa noin 165cm pitkä ja painan 62kg, en ole mielestäni lihava mutta en laihakaan. Mieluiten painaisin kait 59-58kg. Ennen lapsia painoin 52kg ja olin liian laiha.