Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suurin osa ihmisistä valehtee, kun he sanovat olevansa hyvissä väleissä exänsä kanssa, josta ovat juuri eronneet

Vierailija
04.09.2025 |

Näin olen tehnyt minäkin 2 kertaa ja niin on tehnyt ystävänikin. Se on helppo tapa "rauhoittaa" tilanne, mutta jokainen ymmärtää, että harva eroaan ilman vihaa ja katkeruutta. Tämä satuilu kuitenkin uppoaa kaikkiin ja jäädään odottamaan koska ne palaa yhteen.  Olen menettänyt eroissa aina lähes kaiken omaisuutenikin, koska en ole jaksanut alkaa riitelemään. On ollut helpompi jättää kaikki, kuin alkaa olla tekemisissä ihmisen kanssa, joka on kyvytön mihinkään järkevään keskusteluun. Olen kuitenkin sitten esittänyt exän vanhemmille tavatessa, että kaikki on hyvin ja mitään kaunaa ja riitaa ei ole ollut.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvissä välein erottiin exän kanssa ( ei kyllä oltu aviossa vaan avoliitossa).Huomattiin ettei sit kuitenkaan oltu toisillemme luotuja ja siis molemmat oli tätä mieltä. 

Vierailija
2/4 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan ole valehdellut. Outoa ajatella että suurin osa ei pysty johonkin vain siksi että juuri sinä et pysty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan ole valehdellut. Outoa ajatella että suurin osa ei pysty johonkin vain siksi että juuri sinä et pysty.

"Miksi jotkut, en ymmärrä"  tyyppi löytänyt uuden tyylin avaukselle.

Vierailija
4/4 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epärehellisiä olivat suhteessa, epärehellisia erossa ja sen jälkeenkin.