Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valokuvakirjan teettäminen omista *kuvista*

Vierailija
04.09.2025 |

Olisiko kenelläkään apuja tähän?

Mieheni täyttää loppuvuodesta pyöreitä ja haluaisin antaa hänelle lahjaksi valokuvakirjan meidän omista alaston- ja seksikuvista vuosien varrelta. Valokuvakirjojahan tekee lukuisat yritykset mutta käsitykseni mukaan lähes automatisoidussa kuviossa on kuitenkin aina laaduntarkkailijana elävä ihminen joka siis plärää kirjat läpi ennen lähettämistä tilaajalle. Missä valokuvakirjan voisi tehdä/teettää niin että kukaan ulkopuolinen ei näkisi intiimiä sisältöä? Olen yrittänyt katsoa isojen kirjastojen palvelutarjonnatkin läpi mutta en ole löytänyt paikkaa missä kirjan voisi tehdä alusta loppuun itsenäisesti. Onko kellään kokemusta? Onko kellään printteriä ja taittokonetta?! :) 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen käsitys että tarjolla on photoshopeissa ihan ohjelmia joilla itse saa tehtyä kirjan. Miten 'tasokas' sen tarttee olla? Etkö voi vain tulostaa kaikki kuvat vaikka kokoon A4 (20 senttiä sivun kopiointi kirjastossa) ja laittaa ne muovitaskuihin ja ostaa kiva kansio. Sitten voi jatkossa lisätä sinne kuvia aina kun on jotenkin ajankohtaista. A4 kokoiseen kansioon mahtuu vaikka kuinka paljon kuvia muovitaskuissa. 100 muovitaskua hinta noin 10 euroa Suomalaisessa. Jos kansion pitäisi jostain syystä olla pienempi kuin A4, A5, niin ehkä semmoisia kansioita löytyy valokuvaliikkeessä.

Vierailija
2/6 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla hyvälaatuisella väritulostimella. Jos haluamalla haluaa antiikin aikaisen painotuotteen.

Netissä on varmaan satoja miljoonia "intiimi" kuvia jotka ovat kuumemia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla hyvälaatuisella väritulostimella. Jos haluamalla haluaa antiikin aikaisen painotuotteen.

Netissä on varmaan satoja miljoonia "intiimi" kuvia jotka ovat kuumemia.

Voi hyvä elämä tätäkin idioottia

Vierailija
4/6 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko ao ihan aikuisten oikeasti, että sun kuvasi olisi maailman ainoat, joita on kuvakirjoiksi tehty?

Vierailija
5/6 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP vastaa: minulla ei ole hyvälaatuista väritulostinta. Lisäksi kirjan tekemiseen liittyy se nide, juurikin niihin antiikkisiin jollaisen ehdottomasti haluaisin. Kuvien tulosteleminen ei vielä kirjaa tee. Netissä on satoja miljoonia vaikka mitä, mutta siitähän ei nyt ollutkaan kyse. Mutta kiitos avusta!

Vierailija
6/6 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP vastaa: ihan piti vielä tarkasti lukea tuo alkuperäinen postaukseni läpi, ja oikein muistin; mitään mielipidettä tai oletusta muiden ihmisten tekemisistä en esittänyt. En aikuisten oikeasti enkä muutenkaan. Ymmärrän että joku ekshibitionistinen luonne voi jopa pitää siitä että kun menee hakemaan teetettyjä *kuviaan* niin tietää että ne on joku nähnyt. Minä kuitenkin haluan pitää meidän muistot ominamme ja haluaisin vaan saada hienon kirjan, esineen, niistä tehtyä. Mutta kiitos sinullekin avusta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi