Tarviiko koulussa ryhmäytyä?
Oon aikuisopiskelija ja oon nyt jäänyt aivan yksin, tosin en ole kavereita etsimässä
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se pakollista ole, jos ei erityisesti seuraa kaipaa. Jotain yhteistyötä siellä luultavasti täytyy muiden kanssa tehdä ainakin joskus, mutta mitään muuta pakkoa ei ole kaveerata ihmisten kanssa. Itse koin kyllä mielekkäämpänä sen itse opiskelun silloin, kun on kivoja ihmisiä siinä seurana, mutta eihän se kaikilla niin mene.
Niin no mä en ole ystävystynyt alakoulun jälkeen. Lukiossa mua kiusattiin eli hylkiö olen
Ap
Mäkin oon yliopistossa ihan yksin, vaikka olenkin kavereita koittanut etsiä. Ei ole vikasi jos olet yksin vaikket haluaisi. Minkä sille voi jos muut ihmiset eivät joko halua seuraasi tai sinä et halua heidän seuraansa. Jos sinulla on mitään mahdollisuuksia hankkia kavereita harrastusten kautta, kannattaa kokeilla, mutta ei sekään tietty mitään takaa.
Jos jättäytyy ryhmän ulkopuolelle, syystä tai toisesta, muut luulevat, että haluatkin olla yksin ja jättävät sinut rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos jättäytyy ryhmän ulkopuolelle, syystä tai toisesta, muut luulevat, että haluatkin olla yksin ja jättävät sinut rauhaan.
Niin no mä en osaa small talkia tai olla äänekäs, kait sekin yksi vika on.
Ap
Itsekin olen aikuisopiskelija ja tuntuu että kukaan meistä ei halua olla toistensa kanssa missään tekemisissä.
Ei kai se pakollista ole, jos ei erityisesti seuraa kaipaa. Jotain yhteistyötä siellä luultavasti täytyy muiden kanssa tehdä ainakin joskus, mutta mitään muuta pakkoa ei ole kaveerata ihmisten kanssa. Itse koin kyllä mielekkäämpänä sen itse opiskelun silloin, kun on kivoja ihmisiä siinä seurana, mutta eihän se kaikilla niin mene.