Aja hiljaa, parannat turvallisuutta.
Tyhjäpäiden vakiolänkytys on että alle suurimman sallitun ajaminen aiheuttaa onnettomuuksia.
Aivoissaan ei sytytä että jokaisella on syynsä nopeutensa valintaan. Ja se on täysin laillista.
Se että pakotettaisiin turvallisen tilannenopeuden sijaan ylinopeuteen aiheuttaisi paljon onnettomuuksia.
Ja nyt: Tyhjäpäät länkyttämään!
Kommentit (13)
Aja äänekkäästi että kaikki tietää sun olevan tulossa. Hiljaset sähköauto yllättää jalankulkijan.
Joo,no 80 alueella kun mies kuski ajoi kahden nopeusmerkin ohi kuutta kymppiä,niin minä ja toinen auto mentiin ohi. Oliko riittävää länkytystä?
Ajan aina turvallisesti, hitaasti ja keskellä tietä, niin..
Minulla on Pemari, se kestää törmäykset köyhien kirppuautoihin!
Vierailija kirjoitti:
Ajan aina turvallisesti, hitaasti ja keskellä tietä, niin..
S**tanan mummo, juuri tuollaiset pelkurit ovat niitä vaarallisimpia kuskeja!
Tousena tulee heti väärennetyllä kortilla toilaileva vihvassun lemmikki...
Hitaasti ajavat aiheuttavat onnettomuuksia. Ellet osaa/uskalla ajaa nopeusrajoitusten mukaan, älä aja ollenkaan.
Ajan motarilla 20 km/h niin olen turvallinen kuski. Joskus kun tulen liittymästä toiset kuskit tööttäilee ja koittaa ohittaa. Onneksi ajan kahdella kaistalla niin eivät ohittele.
Vierailija kirjoitti:
Ajan motarilla 20 km/h niin olen turvallinen kuski. Joskus kun tulen liittymästä toiset kuskit tööttäilee ja koittaa ohittaa. Onneksi ajan kahdella kaistalla niin eivät ohittele.
Johdat kilpailussa typerimmän länkyttjän palkinnosta, katsotaan pitääkö etumatkasi ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johdat kilpailussa typerimmän länkyttjän palkinnosta, katsotaan pitääkö etumatkasi ;-)
Jäin kakkoseksi heti ekan kommentin jälkeen :(
Laitoin autoon äänenvaimentimen tilalle äänenvahvistimen. Nyt en ikinä aja hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Ajoturvallisuus ei ole vitsin paikka, järkiinny ja aja kunnolla sallittua nopeutta.
Minya ei joku turvallusuus kiinnista, se on homojen hommia...