Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pakit parisuhteessa

Vierailija
04.09.2025 |

Voiko olla mitään enemmän itsetuntoa alentavaa, kuin pakit parisuhteessa?

Silti toistuvasti yritän hakea läheisyyttä ja kosketusta pettyen lopputulokseen. Joko kääntyy toiselle kyljelle tai nousee sängystä juomaan vettä. 

Asiasta ei tietenkään voi/saa mainita tai ottaa puheeksi, koska väsymystä tai selkäkipeä. 

-Mies46

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan. Ja kun ei voi edes tietää kumpi oli ensin. Oma epäviehättävyys vai puolison haluttomuus. Kumpi on syy ja kumpi seuraus. 

Vierailija
2/16 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen eroa. Se ruoho voi todellakin olla vihreämpää aidan toisella puolella. Itse olin aivan liian pitkään tuollaisessa suhteessa. Nyt on kiihkeä naisystävä, joka haluaa läheisyyttä ja seksiä paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen eroa. Se ruoho voi todellakin olla vihreämpää aidan toisella puolella. Itse olin aivan liian pitkään tuollaisessa suhteessa. Nyt on kiihkeä naisystävä, joka haluaa läheisyyttä ja seksiä paljon.

Se vaan on ainakin naisena niin että ei enää usko että kukaan voisi enää viehättyä, jos edes oma mies ei viehäty. Ja kun tätä palstaakin lukee niin syy miehen haluttomuuteenhan ON aina naisen vanheneminen. 

Vierailija
4/16 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/16 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ehdottaisit vaimolle, että läheisyyttä ja halauksia pitää hyväksyä ja että ei ole seksipakkoa, vaikka kullisi keulisi. Sovi, että saa itse päättää milloin haluaa seksiä. Tämä poistaa naiselta paineet, läheisyys palaa ja sitä myöten naisen seksihalut. Näin tein itsekin 25v sitten, eikä ole ollut puutetta läheisyydestä eikä seksistä. 

Vierailija
6/16 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos ehdottaisit vaimolle, että läheisyyttä ja halauksia pitää hyväksyä ja että ei ole seksipakkoa, vaikka kullisi keulisi. Sovi, että saa itse päättää milloin haluaa seksiä. Tämä poistaa naiselta paineet, läheisyys palaa ja sitä myöten naisen seksihalut. Näin tein itsekin 25v sitten, eikä ole ollut puutetta läheisyydestä eikä seksistä. 

Pate, tapahtuiko tämä ennen vai jälkeen sen kun sinun pakoputkellasi ja vaimosi jellyjortikalla oli se herkkä hetki, ja päästit sisäisen sateenkaaripoikasi irti?

Vierailija
7/16 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa hyvä mies. Jos naiselta ei saa pillua tai sen rahoilla ei voi käydä huorissa. Mitä sinä tuollaisella teet

Vierailija
8/16 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pate, tapahtuiko tämä ennen vai jälkeen sen kun sinun pakoputkellasi ja vaimosi jellyjortikalla oli se herkkä hetki, ja päästit sisäisen sateenkaaripoikasi irti?

Saatko sä jotain mielihyvää olemalla aina väärässä?  Huvinsa kullakin.

Vierailija
9/16 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mikään ei ole parisuhteessa pahempaa. Tai ehkä se, että toinen ei enää tule edes samaan sänkyyn ennenkuin on varma että olen jo nukahtanut. Erosin. 

Nyt on uusi puoliso, jolle heti alkuun sanoin että minulla ei sitten koskaan ole pää kipeä, menkat tai muuta vastaavaa, vaan aina sopii. Mies siihen, että kuulostaa hyvältä. Puolen vuoden jälkeen on aloittanut tuon saman, kääntää selkänsä vaikka haluaisin läheisyyttä, vaikkei se johtaisi seksiin. Sanoo vain, että ei halua minun kuvittelevat, että on kanssani vain seksin takia ja toisaalta valittelee etten koskaan tee aloitetta. 

Mitä tässä voi taas tehdä? Jatkuvasti torjutuksi tuleminen syö itsetuntoa. Eroko tästäkin miehestä?

N44

Vierailija
10/16 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron paikkahan tuo on. Kiinnostus tulee vähenemään vielä paljon lisää

Vierailija
11/16 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vaan on ainakin naisena niin että ei enää usko että kukaan voisi enää viehättyä, jos edes oma mies ei viehäty. Ja kun tätä palstaakin lukee niin syy miehen haluttomuuteenhan ON aina naisen vanheneminen. 

Huomasithan, että aloittaja on mies?

Vierailija
12/16 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suosittelen eroa jos on onneton parisuhteessa. Itse erosin eikä ole kaduttanut kertaakaan. Nyt on hyvä nainen kainalossa.

Vierailija
13/16 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, joilla on parisuhde, kitisee täällä ja valittaa, ettei se ole sellainen kuin haluaisivat. Jatka sitten kitisemistä. Jos mulla olisi parisuhde, en varmana olisi sellaisessa, jossa en haluaisi olla. Oliko muuta kysyttävää?

Vierailija
14/16 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä oliko mies vai nainen. Samat tunnot kummalakin sukupiolella, luulen. The first cut is the deepest, toimii molemmille.

Vierailija
15/16 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin huomasin mutta ongelma on käsittääkseni sama. Pakkien vaikutus itsetuntoon. 

Vierailija
16/16 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuku enää samassa vuoteessa ja seksi loppunut, ei-eroottinen kosketus myös vähäistä. Kyllä tuo itsetuntoon vaikuttaa.