Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen tekee feikkitilejä instaan, jotta voi haukkua anonyymisti?

Vierailija
03.09.2025 |

Joku britti spämmää mun kuviin vuosien takaa kuinka olen rumin tyttö jonka hän on ikinä nähnyt ja olen harhainen, jos kuvittelen yhdenkään miehen kiinnostuvan minusta.

Sitten laittaa yksäriä kuinka kaverinsa kanssa nauravat friikeille kuten minulle.

Totesin, että hänen elämänsä täytyy olla todella surullista, jos ainoa asia, jolle hän voi nauraa on kuvat minusta viisi vuotta sitten, johon alkoi heti selittämään, kuinka hän elää hyvää elämää ja hänen kumppaninsa tekee lounasta lapsille kouluun.

Meni myös sanomaan, että on seurannut minua vuosia instassa ja että jokohan tiedän kuka on kyseessä.

Ainoat vaihtoehdot, mitkä mulle on tullut mieleen, on joku pipipää, jolle olen antanut pakit tai sitten joku mustasukkainen nainen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku psykopaatti varmaan, ei voi sanoa tylsistynytkään kuite olen joskus ja en tee tollasta

Vierailija
2/5 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joku psykopaatti varmaan, ei voi sanoa tylsistynytkään kuite olen joskus ja en tee tollasta

Ajattelin, että pitäisi varmaan ottaa uusi selfie ja postata se hänen ilokseen :) piristäisi hänen surullinen elämänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö pysty estämään sitä?

Vierailija
4/5 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö pysty estämään sitä?

Tekee aina uuden tilin, enkä jonkun yksittäisen sekopään takia ala laittamaan profiilia yksityiseksi. Huvittaa myös, kun otan hänen kommentit huumorilla, alkaa hän kutsumaan minua pikkutytöksi ja säälittäväksi gameriksi.

Vierailija
5/5 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt selvisi, että kyseessä on nainen ja kaverini vahvistivat, että haukkumasanoja tämä nainen käyttää, ei ole käytetty yli 15 vuoteen, eli ilmeisesti joku keski-iän ylittänyt täti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi