Limaa irroittavasta lääkkeestä
Minulla on ollut keuhkoputken tulehdus ja kurkunpään tulehdus. Kamala röhäyskä, joka herättää 03 yskimään keuhkot pihalle.
ostin tänään bisolvon tabletteja. Olen päivän aikana ottanut 2 tbl. 3 on vrk annos. Eli vielä yhden voisin ottaa. Apteekkari neuvoi että en ottaisi yötä vasten lääkettä, ettei tarvii limaa yskiä ulos. No ei ole lima yhtään irronnut. Miten se irtoaa? Alkaako tulla limaklönttejä suuhun?
onkohan taas tänäyönä herätettävä poika paukuttelemaan selkään, että lima ei härrää yskimään: en tod tupakoi, en koskaan ole tupakoinut!!
Miten saan liman liikkuvaiseksi? Onko neuvoja?
Kommentit (9)
Juo paljon vettä. Lima tarvitsee vettä.
Ootteko kokeillut toimiiko tuo höyryhengitys?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ootteko kokeillut toimiiko tuo höyryhengitys?
Ap
Olen ja toimii.
Juu, minulla on jumpan vesipullo kokoajan mukana. Menee vettä ja pissittääkin usein.
ap
Eli vettä kattilaan, kattila tulille, kun kiehuu höyryten, pyyhe pään taakse, jotta voi kumartua kattilan suuntaan hengittelemään. Ja pyyhe ohjaa höyryt kasvoille.
Ap
Onko sinulla pep-pulloa, johon puhaltelet? Se saa liman irtoamaan ja yskän parantumaan ilman lääkeaineita. Voit tehdä itse sellaisen tyhjästä 1 - 1,5 litran vesipullosta ja etusormen paksuisesta silikoniletkusta, jota ostat Etolasta tai rautakaupasta 1,5 metriä. Laitat vettä pullon pohjalle 3 desiä ja puhaltelet aina 10 kerran sarjoja, yskit virkayskää ja toistat 10 kerran sarjoja kolmesti. Noin kolme kertaa päivässä.
Pullon voi puhaltaa pillillä, irtoo lima ja sopii kelle tahansa. Katso ohjeet netistä.
No kysyin kyllä apteekkarilta letkua ja pulloa.
lopulta lähdin apteekista tuon lääkkeen kanssa..
Ap
Vanha kunnon höyryhengitys voisi tehdä eetvarttia.