Ruuat tai ruoka-aineet, joista olet yrittänyt pitää, mutta et vaan pidä?
Ruuat tai ruoka-aineet, joista olet yrittänyt pitää ja totutella syömään, mutta et vaan pidä?
Ehkä haluaisit jopa kovasti pitää, mutta ei onnistu.
Kommentit (69)
Ois kiva tykätä pinaattikeitosta. Monien herkku. Itsellä aikoa inhokki jouluruokien lisäksi
M37
Keitetyt perunat, puurot, lipeäkala, joulukinkku.
En kylläkään viitsisi totutella ja miksi niin tekisin. Kurpitsaa en syö. Sushia en syö. Avocadoa ja tofua en syö. Melkein kaikkea muuta syönkin sitten. Eineksiä en tietenkään syö, ole koskaan syönyt.
Selleri. Olen siirtynyt kasvispainotteiseen ruokavalioon, ja haluaisin löytää uusia makuja ja ruokia, ettei olisi aina samoja. Selleri toisi erilaista makua, mutta ei vaan onnistu vaikka yritän.
Kahvi. Haluaisin pitää kahvista, mutta en tykkää vaikka olen yrittänyt (nyt jo luovuttanut).
Hillosipuli. Ei.
Monista asioista olen oppinut pitämään, kuten oliivit, sienet, homejuustot.
Lihamakaronilaatikko. Pastan jauhelihan tuhlausta 🤢
Riisifrutti aivan hirveää tavaraa. Samoin kaikki proteinivanukkaat ja rahkat.
Vihreätee on myös kamalaa.
Sushi. Monta mahdollisuutta antanut ja aina vaan se maistuu kylmälle riisille ja raaalla kalalle. Riisin koostumuskin on ällön tahmeaa, jää kitalakeen kiinni.
Sienet, mämmi. Sieniä en syö, kun nuorempana sain myrkytyksen niistä, kun yritin opetella syömään niitä. Koostumus on epämiellyttävä. Mämmi maistuu muuten vaan hirveällä.
Vierailija kirjoitti:
En kylläkään viitsisi totutella ja miksi niin tekisin. Kurpitsaa en syö. Sushia en syö. Avocadoa ja tofua en syö. Melkein kaikkea muuta syönkin sitten. Eineksiä en tietenkään syö, ole koskaan syönyt.
Haluatko mitalin? Saanko arvata, et käy varmaan ravintoloissakaan, teet varmaan (omasta mielestä) parempaa ruokaa.
t. chaine des rotisseurs
Pullamössö, eli pullaa mössättynä kahvinsekaan.
Oliivit. Olen maistellut lukemattomia kertoja, lukemattomia merkkejä, lajeja ja laatuja ja kaikki on pahoja. Voin kyllä syödä niitä tarvittaessa jos on esim. salaatin seassa, mutta valehtelisin jos sanoisin niistä pitäväni. Mieluummin olen niitä syömättä.
Itselläni tuo herkkusieni, tavallaan pidän ja tavallaan en , syön silti niitä joskus kun mies syö :D Eka puraisu on yleensä ihan ok, mutta sitten alkaa ällöttää
Vierailija kirjoitti:
Sushi. Monta mahdollisuutta antanut ja aina vaan se maistuu kylmälle riisille ja raaalla kalalle. Riisin koostumuskin on ällön tahmeaa, jää kitalakeen kiinni.
Se kuuluu syödä sen soijakastikkeen ja wasabin kanssa. Perään kuuluu ottaa suuhun inkivääriä jotta makupaletti puhdistuu.
Kurpitsa