Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On ollut erittäin mielenkiintoista huomata

Vierailija
03.09.2025 |

Asioin valitettavan usein yhdessä kaupassa ihan jo pakettien takia (lähin noutopiste.) Olen tässä muutaman vuoden varrella huomannut miten henkilökunta on vaihtunut, ja minulla on jo kaksi melkein identtistä kokemusta uusista myyjistä. Heti ensimmäisellä asiointikerralla asenne on ollut todella tympeä ja epäkohtelias. Samassa kaupassa on myös myyjiä, jotka ovat hyvinkin ystävällisiä minua kohtaan. Epäystävällinen kohtelu on minulle erittäin vieras asia livemaailmassa. Kasvottomana saan joskus töykeää kohtelua. 

Ja voin vakuuttaa, että ujona ihmisenä en marssi kovaa ääntä pitäen yhtään minnekään, vaan molemmissa tilanteissa olen ollut lähinnä hiljaa, ja silti saanut tylyä kohtelua heti ensimmäisellä asiointikerralla uuden myyjän kanssa. Ei varmaan tarvitse erikseen kertoa sukupuolia. No kerrotaan kuitenkin: tietysti naisia molemmat.

Toinen on nykyään siedettävämpi, kun hän on nähnyt minut kymmeniä kertoja kaupassa. Toki en kovin mielelläni edelleenkään hänen kanssaan asioi. Toista yritän vältellä kuin ruttoa. Hän ei ikinä hymyile, ei puhu kohteliaasti, äänensävy on todella tyly ja koko olemus vain todella epämiellyttävä. En käsitä miksi tuollaisia palkataan. Nyt pitäisi hakea paketti, mutta jos kyseinen tympeä akka on töissä, en ehkä halua sitä noutaa. Välttelen aivan kaikkea asiointia hänen kanssaan. Suorastaan ahdistun siitä. Ja edelleen: kyseisessä kaupassa on myös oikein ystävällisiä myyjiä ja muutenkin valtaosa aspoista on minulle oikein ystävällisiä. Joten aivan turha yrittää syytellä minua muiden huonosta käytöksestä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko laittaa palautetta sinne kyseiseen kauppaan suoraan, eikä tänne?!

Vierailija
2/9 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo toinen esimerkiksi on monta kertaa rytännyt kuittini ja heittänyt roskikseen kysymättä minulta mahdanko sitä haluta. Olen itsekin toiminut myyjänä ja ymmärrän, että se on robottimaista työtä, mutta kyllä normaalille asiakaspalvelijalle tulee aina mieleen kysyä että haluaako asiakas kuitin. Ihan niin transsiin ei edes myyjän työssä mene, että aivan täysin ilman omaa kontrollia tulee vain heittäneeksi asiakkaan kuitin roskiin ilman, että ymmärtää mitä tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko laittaa palautetta sinne kyseiseen kauppaan suoraan, eikä tänne?!

Olen varmaankin laittanut ::::::::::))))) saan kirjoittaa myös tänne. 🙄

Vierailija
4/9 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella omituista miten jotkut yrittävät aina KIELTÄÄ ihmisiä kirjoittamasta keskustelufoorumille asioista, joista he haluavat kirjoittaa. Taidatte olla samanlaisia kateellisia haahkoja kuin nuo kaksi myyjää.

Vierailija
5/9 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tänne uikutat .  Ota yhteyttä  esimiehen.  Olen aina saanut hyvää palvelua. Kun henkilökuntaa on vähän ei kerkeä kaikkien kanssa höpistä ja hekin ovat ihmisiä joilla voi olla murheita ja huono päivä.. aamen. 

Vierailija
6/9 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/9 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tänne uikutat .  Ota yhteyttä  esimiehen.  Olen aina saanut hyvää palvelua. Kun henkilökuntaa on vähän ei kerkeä kaikkien kanssa höpistä ja hekin ovat ihmisiä joilla voi olla murheita ja huono päivä.. aamen. 

Etkö sinä v:n sanonko mikä ymmärrä, että olen laittanut palautetta, mutta haluan kirjoittaa myös tänne?? Mitä hemmettiä sinä kuvittelet ujon ihmisen haluavan HÖPISTÄ ventovieraiden kanssa. Minä en todellakaan halua yhtään ylimääräistä sanaa aspoilta. 🙄

Vierailija
8/9 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on keskustelufoorumi ja tänne saa kirjoittaa jopa omista asiakaskokemuksistaan. Yrittäkää nyt jo ymmärtää se. 🙄

Vierailija
9/9 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi omaa huonoa tuulta ei näytetä aspahommissa. Siellä kuuluu antaa asiakkaalle mukava fiilis, hymyillä ja puhua ystävälliseen sävyyn. Jos ei siihen kykene, ei ole työhön sopiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi