Kuka on Paulan vauvan isä?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Aikamoisia juttuja kertoilee lapsettomuushoidoista. Olin itse hoidoissa kolme vuotta ennen kuin viimein tärppäsi, tehtiin aika monet IVF:t ja ICSI:t niin omilla kuin lahjasoluilla. Ihan normaalia elämää minä elin tuon ajan, mitään liikkumisrajoituksia ei todellakaan ollut, eikä ne hoidot itsessään oikeasti kuormita sen paremmin kroppaa kuin mieltäkään, jos vain on psyyke kunnossa.
Itse asiassa olen harmitellut todella paljon sitä, miten kielteinen ja valheellinen kuva lapsettomuushoidoista usein julkisuudessa annetaan. Jos olisin tiennyt totuuden, olisin uskaltanut mennä hoitoihin monta vuotta aikaisemmin ja ehtinyt ehkä saada ainakin toisenkin lapsen. Nyt lykkäsin hoitojen aloittamista monta vuotta kaikkien tällaisten kauhutarinoiden takia, ihan turhaan.
Hoitojen vaikutukset ovat yksilöllisiä. Hienoa etteivät ne sinulle ole olleet vaikeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ollut joku randomize lähiöbaarista, varmaan antoi väärän puhelinumeronkin.
On ollut parisuhteessa kauan, Ihan normaali fiksu mies.
normaali
parisuhteessa vesalan kanssa
Epänormali kun on Vesalan kanssa. Tai tykkää ylimielisiStä naisenkaltaisista.
Vierailija kirjoitti:
Mies jota täytyy piilotella ja raskausmaha jota esittelee yksin? Ei mikään ideaali tilanne, oli syy mikä tahansa.
Ja miksi piti vielä erikseen mainita että exän poika otti kuvan? Siis kuvan jossa toisen miehen pulla on uunissa? Vähän häröä.
-winner- se ei ainakaan ole koska hän asuu palstalla ja on homo.