Voinko "rikkoa" jäävuori salaattikerän kaupassa ja ottaa siitä vain osan?
Kun en tarvitse niin paljon salaattia... vähän vain, yhteen hampurilaiseen. Ja muutenkin jäävuori salaatin kantaosa on pahanmakuinen, kitkerä. Eikä sitä varsinaista kantaa voi edes mitenkään syödä...
Kommentit (47)
AP on just se tyyppi, joka avaa niitä kaljalaatikoita ja ottaa sieltä pari olutta, vaikka samaa olisi irto-oluena myynnissä 5m päässä.
Ota Alkossakin vain tilanteeseen sopiva ryyppy muutamastakin pullosta.
Maksan kyllä siitä minkä otan.
AP
Hevi osastolta otat paperipussin ja siihen hampurilaissämpyläpakkauksesta vain sen minkä syöt.
Kassalle sitten kerrot, että sämpyläpussista puolet tässä(saat puoleen hintaan).
Muista ottaa lompsa kauppaan mukaan. Maksoiko äippä jo viikkorahan sulle?
Teillä ei selkeästi toimi mikään laajempi ajattelun käsite...
AP
Miksei, kyllähän jotkut irroittavat ananaksen lehtiosan ja kukkakaalien lehtiosat.
Vierailija kirjoitti:
Teillä ei selkeästi toimi mikään laajempi ajattelun käsite...
AP
Millä tavalla laajempi? Kommunismi?
Itse irroitan aina banaanin kuoret, eihän niitä voi edes syödä. Pussiin voi hyvin laittaa kuoritun banaanin ja punnita ja tarra pussin päälle.
Vierailija kirjoitti:
Miksei, kyllähän jotkut irroittavat ananaksen lehtiosan ja kukkakaalien lehtiosat.
No niitä ei ole tarkoitus syödä eli siinä ei mene mitään hukkaan. Jotkut kauppiaat myyvät ananakset suoraan ilman tupsuja.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kyllä K marketissa halkaisee jos pyytää, myös kaalikerän. Pyöräyttää kelmuun sen jälkeen.
Äitis pyöräytti kelmuu kun sua teki.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kyllä K marketissa halkaisee jos pyytää, myös kaalikerän. Pyöräyttää kelmuun sen jälkeen.
Hy, vieraita pöpöjä kaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Itse irroitan aina banaanin kuoret, eihän niitä voi edes syödä. Pussiin voi hyvin laittaa kuoritun banaanin ja punnita ja tarra pussin päälle.
Sama täällä.
Joskus kuorin appeliinitkin siellä laarin reunalle. Toisinaan otan kuoriveitsen ja kuorin omenat jo kaupassa.
Oikein pihistelypäällä otan vesivadin mukaan, ja siinä huuhtelen kaupan perunat kuorittuani ne ensin. Eihän niitä kuoria pidä syödä! Hyvää kompostikamaa kauppiaalle, eikö?
Vierailija kirjoitti:
ne kyllä voi syödä ja ovat hyvin ravintorikkaita
Minä erottelen jo kaupassa kananmunistakin keltuaiset ja valkuaiset, jos tarvitsen vain jompia kumpia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat sinä syödä mitä haluat. Vai onko sinua joku kieltänyt?
Vierailija kirjoitti:
Menikö rahat siihen kickin liveen?
Joka ketjussa joku psykootikko joka luulee tuntevansa apn :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ostaa luomubanaaneja.
Vierailija kirjoitti:
Minä erottelen jo kaupassa kananmunistakin keltuaiset ja valkuaiset, jos tarvitsen vain jompia kumpia.
Loistavaa! Tätä en ole tullut ajatelleeksikaan.
Kaikki jotka väittää täällä että et voi on trolleja. Totta kai siis voit. Vähän nyt valoja päälle!