Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies jättää aina sormuksen kotiin kun lähtee viihteelle. Se on hänelle niin tärkeä ettei uskalla ottaa riskiä hukkaamisesta.

Vierailija
03.09.2025 |

Ihana

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hukkaaminen on käynyt mun puolisolle kahdesti. Toisella kerralla tippui markettiin(ja löytyi). Eka kerralla tippui auton lattialla ja se löytyi kun kissojen ja koirien kans etsittiin.

Koiran ehkä ymmärrän, mut miten ihmeessä sä usutat kissan etsimään sormusta?

Vierailija
22/24 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo jättää vaatteet kotiin kun lähtee viihteelle. Ei halua liata vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin otan sormuksen pois, kun käyn treeneissä. Se riittääkin viihteellä käymiseksi.

Olen huomannut usein miesten runkaavan kuntosalin vessassa, kuvaamiaan naisten treenipyllyjä kännykltä katsellen. 🤢

Ihan siis siinä muiden miesten edessä vai miten olet huomannut? Kurkit reiästä seinän läpi?

Vierailija
24/24 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä eikä minulla ole sormusta ollenkaan. Ei tuntunut tarpeelliselta. Mutta tämän ketjun innoittamana täytyy hankkia miehelle sormus. On itsetunto niin pohjamudissa kun kukaan ei enää flirttaile hänen kanssaan. Elämänilohan tollasessa katoaa ja draivi. Kaipaan sitä energiaa mitä ennen on ollut. Baarireissun jälkeen oli aiemmin todella kuumaa seksiä, sellasta kun suhteen alussa.