Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies jättää aina sormuksen kotiin kun lähtee viihteelle. Se on hänelle niin tärkeä ettei uskalla ottaa riskiä hukkaamisesta.

Vierailija
03.09.2025 |

Ihana

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä oli joskus kondomipaketti jäänyt taskuun risteilyreissulla kun kaveri oli pyytänyt hakemaan. Totta kai kaveria autetaan. Joskus myös haisi parfyymilta kun kaveri oli halunnut testata tähän mieheeni vaimon tuliaishajuvettä. Ihanan auttavainen. Kuin kallio.

Vierailija
2/24 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mies, joka saa dibburin hotellin lakanoista ja satkuaisia taksin penkiltä. Mikähän sun päässä on vinksallaan, kun teet näitä aloituksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöhän se mies on, että jättää sormuksen kotiin. Enemmän saa naisia silloin kun sormus on. Tämä asia on ihan tutkittu ja nykyisen puolesta myös todettu. 

Vierailija
4/24 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inceleillä ei muuta tekemistä ole kuin leikkiä tyttöä. Puristelevat  karvaisia utareitaan 

Vierailija
5/24 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä oli joskus kondomipaketti jäänyt taskuun risteilyreissulla kun kaveri oli pyytänyt hakemaan. Totta kai kaveria autetaan. Joskus myös haisi parfyymilta kun kaveri oli halunnut testata tähän mieheeni vaimon tuliaishajuvettä. Ihanan auttavainen. Kuin kallio.

Meilläkin mies tuoksui naisten parfyymille kun tulin töistä kotiin. Myöhemmin sain kuulla, että oli viestitellyt jonkun LinkedIn-yhteyden kanssa, joka oli tullut Suomessa käymään. Ihmettelinkin kun mies käyttäytyi oudosti ja oli samat vaatteet päällä kuin meidän ekoilla treffeillä. Pelästyi kun kysyin parfyymista ja väitti että tuoksu on peräisin hänen käyttämästään saippuasta. Kyseinen saippua ei juurikaan tuoksu miltään. Ei edes osannut valehdella. Nyt on ex. 

Vierailija
6/24 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hölmöhän se mies on, että jättää sormuksen kotiin. Enemmän saa naisia silloin kun sormus on. Tämä asia on ihan tutkittu ja nykyisen puolesta myös todettu. 

Pitää paikkaansa.

Vierailija
7/24 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo nukkui mun kaverin kainalossa, kun olin työmatkalla. Ihanaa, kun kaverit auttaa!

Vierailija
8/24 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo antoi käsihoidon kaverilleen (mies) ettei se petä eukkoaan.

Vierailija
9/24 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spermaviemäreiden kehittelemä miesvihaketju vol. 27844 (vuoden alusta)

Vierailija
10/24 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukkaaminen on käynyt mun puolisolle kahdesti. Toisella kerralla tippui markettiin(ja löytyi). Eka kerralla tippui auton lattialla ja se löytyi kun kissojen ja koirien kans etsittiin.

Vierailija
11/24 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se rakastaa sinua niin paljon, että ei uskalla pitää sormusta sormessa. Kaikkihan sen tietää, että sormus on merkki tsekatusta lasdusta. Kiimaiset sinnkunaiset ja osa rouvistakin on heti kimpussa, kun näkevät sormuksesta, että tuon täytyy olla kelpo mies kun kelvannut jollekin.

Onnittelut hyvästä saaliista, uskolliset miehet ovat nykyään harvinaisia.

Vierailija
12/24 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies vaihtaa lakanat aina oma-aloitteisesti kun olen matkoilla. On kuulemma tärkeää että minun on mukava tulla takaisin kotiin.

Vierailija
13/24 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te näistä saatte? Spermat kiuraan?

Vierailija
14/24 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin otan sormuksen pois, kun käyn treeneissä. Se riittääkin viihteellä käymiseksi.

Vierailija
15/24 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkää sen hukkumista töissä tai kaupassa?

Vierailija
16/24 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin otan sormuksen pois, kun käyn treeneissä. Se riittääkin viihteellä käymiseksi.

Olen huomannut usein miesten runkaavan kuntosalin vessassa, kuvaamiaan naisten treenipyllyjä kännykltä katsellen. 🤢

Vierailija
17/24 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona alkoi, otin vihki sormuksen pois enkä ole vielä takas laittanu vaikka naimisissa olen.

Vierailija
18/24 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi kerran vihkisormus baarimuijan vaginaan kun sormetin sitä 3 sormella. Löytyi seuraavana viikonloppuna.

Vierailija
19/24 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en todellakaan ota sormusta pois, enkä peittele sitä että olen naimisissa oleva perheenisä viihteellä.

Toimii naisiin kuin kärpäspaperi, niin nuorempiin, oman ikäisiin kuin vanhempiinkin.

Ikinä en ole saanut näin paljoa pimpendaalia eri naisilta kuin varattuna.

M42

Vierailija
20/24 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä mies. Miehillä on enemmän vientiä kun on sormus sormessa.