Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pikkupojan nimi hiekkalaatikolla oli Jarmo!

Vierailija
08.04.2007 |

tai niin aluksi kuulin ja ajattelin että kiva kun joku " uskaltaa" antaa " aikuisen" nimen pikkupojalle, eikä aina näitä muotinimiä vaan..

Mutta sitten äiti kutsui lasta uudemman kerran nimeltä, ja nimi olikin siis Jermu!

Heh... kerkesin siis jo turhaan ihmetellä tuota Jarmo nimeä, ja olinkin sitten kuullut nimen väärin. Outo nimi muuten tuo Jermu...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jermu ehkä nykyaikaisempi, voisin laittaa pojalleni.

Vierailija
2/8 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään tuntuu,että kaikki nimet ovat niin erikoisia tai janniina, jannica,nico tyyliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei ne mitään vanhojen ihmisten nimiä ole jos vähän yli 20 on sellainen nimi. Jermu sopii ennemin koiralle.

Vierailija
4/8 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kuin Jermu.

Olen tavannut pikkupojat Mauri, Renne ja Eino ja mielestäni kaikilla oli suloiset pojilleen sopivat nimet

Vierailija
5/8 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla melko suosittu nykyään.

Vierailija
6/8 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi tunnen 5v Jarnon, minusta nuo ovat tosi rumia nimi, oli sitten minkä ikäisellä tahansa, Jarmo kaikista kamalin, ennemmin laittaisin Jorma kuin mitään noista. Ainoa plussa, että ei ole muotinimiä pikkulapsilla. Tavallaan kuitenkin tykkään, että annetaan eri aikakauden nimi kuin mitä on muotia antaa eikä anneta myöskään nykyaikaisia nimiä. Niistä en tykkää ollenkaan.

Vierailija
7/8 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut on ollu jotai jareja ja petrejä tai markoja....

Vierailija
8/8 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli suosittu nimi silloin, kun itse olin lapsi ja nuori. Jorma oli vain nimi ilman mitään lisämerkityksiä.