Miehestä on tullut kauhean kiivas riitatilanteissa
Miehestäni on tullut kauhean kiivas riitatilanteissa. Hän mm meinaa rynnätä ulos ja vaatii minua keskeyttämään työt tilanteessa jossa en oikein voi.
Odotan häntä juuri jotta voimme setviä asiaa lisää, mutta minulla on luottamusongelmia ja mietin tarkoittaako kiivaus ehkä sitä että hän välittää enemmän, vai sitä ettei hän välitä tai luota?:/ Kokemuksia?
Kommentit (17)
Saattaa rakastaa ihan kuolemaan asti.
Anna sille enemmän seksiä, suihinottoja etenkin.
Riitelette, kun teet töitä? Mahdottoman ihana mies sinulla, takuuvarmasti välittää päivä päivältä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Saattaa rakastaa ihan kuolemaan asti.
Niin, naisen kuolemaan, väkivaltaiseen
Nyt ei kuulosta terveeltä tilanteelta, eikä suhteelta.
Narsistista käytöstä sellainen raivoaminen.
Pidä hyvä nainen rajasi, ja määrittele ensin missä ne kulkevat.
Persoonallisuuden ongelmat eivät linkity mihinkään positiiviseen.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on toinen.
Tämä!!!
Miksi mies ei saisi kesken riidan rynnätä ulos? Kun kokee olonsa uhatuksi, on tervettä paeta.
Mikä tarve sinulla on riidellä, normaali ihminen välttelee riitelyä.
Joko sillä on toinen nainen ja epävarmuus olla sun kanssa tai toinen skenaario se on täysi sekopää. Itsehän en tuota kattelis mutta ihmettelen aina näitä rouvia keillä on tämmönen ihana kyrvänkannatin kotona vapaaehtoisesti.
Kukaan täysjärkinen ihminen ei vaadi riitelyä sillon kun toinen tekee töitä. Tahallista kontrollointia. Herättääkö yölläkin riitelemään ettet saa nukuttua?
Ei ole ok miehen käyttäytyä noin. Se ei kerro välittämisestä, vaan kontrolloinnnista. Ja mies välittää tuossa lähinnä vain itsestään.
Miksi et osaa tunnistaa toisen huonoa käytöstä? Ja laittaa sellaiselle rajoja?
Mistä tulee riitaa ja kauanko olette olleet yhdessä?
"välittää enemmän" Salli mun nauraa.