Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta, että alapää voi paremmin karvoituksen kanssa?

Vierailija
03.09.2025 |

Olen ollut suurimman osan nuoruudesta ja aikuisuudesta posliini, koska niin vain kuulemma kuuluu olla.

Nyt olen tätä ajelua alkanut kyseenalaistaa mm täältä lukemien keskustelujen jälkeen. 

Onko sillee karvatuherona kiva olla? Ei kutise, ei hierrä vaatteet? On kosketusherkkyyttä koska karvajuuretkin välittää tuntoa. Joku kirjoitti että alapää pysyy raikkana kun tuulettuu, mutta seksissä myös kosteamapana kun karvoitus estää hankausta ja kuivumista.

Karvoilla vai ilman ja ikäsi? Mitä kokemuksia?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä varten ne karvat siellä on ja siksi gynet niiden pitämistä siellä suosittelee. 

Vierailija
2/14 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvoituksen tarkoitus on mm. suojata ja ilmastoida intiimialuetta. Ilman karvoja pimppi on suoraan vaatteita vasten, jolloin paikat hautuvat helpommin. Itselläni hankautuu pyöräillessä pimppi rikki, jos on posliini. Karvat suojaa. Kyllähän niillä jokin tarkoitus on.

Itsellä on karvat ja ei kyllä koskaan kutise tai hierrä vaatteet. Tuntoaistista en osaa sanoa, muuta kuin että karvojen silitys toki tuntuu hyvälle. Jotkut miehet kuvittelevat, että posliini olisi hygieenisempi, mutta kyllä asia on päinvastoin. Miehillä riskit posliiniksi ajelusta on vähäisemmät, naisten limakalvot kun on niin lähellä karvoitusta. Itsellä ainakin kasvaa häppäreissä karvaa, niin pitää tosi varovasti sieltä poistaa, ettei tuu haavoja.

Mutta kukin tyylillään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Jumala muuten olisi luonut pillunkarvat? Kerro se? Tai jos olet ateisti ja tiedeuskovainen niin kysytään vaikka että miksi ne kasvaisivat siellä täysin turhaan?

Vierailija
4/14 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvoista on hyötyä. Kuten sanottu, ne luo ilmapatjan vaatteen ja ihon/limakalvojen väliin, estää hautumista ja tulehduksia. Karvat ei tunnu miltään, mutta ne voimistaa kosketuksen tunnetta, koska karvojen välityksellä kosketus menee "ihon alle". Itsellä alapää paljon herkempi karvojen kanssa. Poslari typistää tuntemuksia, kun iho ja limakalvot on suorassa kosketuksessa joskus jopa tiukkoihin vaatteisiin.

Karvoilla on tärkeä merkitys niin terveyden kannalta kuin myös nautinnon. 

Vierailija
5/14 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Jumala muuten olisi luonut pillunkarvat? Kerro se? Tai jos olet ateisti ja tiedeuskovainen niin kysytään vaikka että miksi ne kasvaisivat siellä täysin turhaan?

Mutta Jumala tai evoluutio ei ilmeisesti laittanut karvoja päähän, leukaan, korviin, nenään, kainaloihin, selkään, käsivarsiin tai koipiin, koska niiden muokkaaminen ja jopa poistaminen on ihan ok eikä herätä tunteita useimmissa?

Vierailija
6/14 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin vuosia sitten sheivailin. En edes kaikkea. Kammottava kutina, punoitus. 2 hiivatulehdusta. En osaa sanoa johtuiko nuo tulehdukset siitä mutta ennen tuota ei ikinä. Siispä annoin kasvaa takaisin ja kaikki ongelmat loppui siihen. Miehet joiden kanssa olen ollut, ovat suhtautuneet asiaan joko "ei väliä" tai "haluan karvat". 

Vierailija
7/14 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun riisun uuden tuttavuuden pikkareita, olen iloisesti yllättynyt kunnon tuherosta. Kun kääntelee karvat sivuun, löytyy ihana kostea ja kostuva pillu. Sitä kun pääsen nuolemaan olen aivan hurmiossa. Ainoa huono puoli on, että laukean ensi kerralla aivan liian nopeasti. Onneksi voin aina ottaa uusiksi. Rouvat, olkaa ylpeitä tussuistanne! 

Vierailija
8/14 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joitakin vuosia sitten sheivailin. En edes kaikkea. Kammottava kutina, punoitus. 2 hiivatulehdusta. En osaa sanoa johtuiko nuo tulehdukset siitä mutta ennen tuota ei ikinä. Siispä annoin kasvaa takaisin ja kaikki ongelmat loppui siihen. Miehet joiden kanssa olen ollut, ovat suhtautuneet asiaan joko "ei väliä" tai "haluan karvat". 

Mun mies valitettavasti inhoaa karvoja. Ja pyysi jo seurustelun alussa ajelemaan ne pois. Välillä olen ajanut ne pois, mutta kasvatan aina takaisin, kun tuntuu niin ikävälle pistely ja kutina. Yritin jopa poistaa karvoja kotona laserlaitteella, vaikka niin ei saisi tehdä - tuloksena ehkä vähän harvempi karvapehko. Ei onnistu siis kotilaittein pysyvä karvanpoisto.

Nyt olen ollut luomukarvojeni kanssa jo pidempään, mutta kyllä vaikuttaa negatiivisesti seksielämään, kun tiedän, että mies inhoaa mun karvoitusta. Ei ihan kauhean haluttu olo ole. Seksialoitteet olen siirtänyt miehen vastuulle, en viitsi karvaista tuheroani hänelle tyrkyttää, järkyttyy vielä. 

Vierailija
9/14 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkakaa jatkakaa. Vatkaan just kovaan munaani ja tulen ihan kohta. Älkää nyt vaan lopettako!

Vierailija
10/14 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvoituksen tarkoitus on mm. suojata ja ilmastoida intiimialuetta. Ilman karvoja pimppi on suoraan vaatteita vasten, jolloin paikat hautuvat helpommin. Itselläni hankautuu pyöräillessä pimppi rikki, jos on posliini. Karvat suojaa. Kyllähän niillä jokin tarkoitus on.

Olen havainnut että mulla, miehenä, asia on päinvastoin. Nivuset hankautuivat, pyöräilen paljon ja harrastan vaellusta ja kävelen paljon. Kokeilin ajaa nivusista karvat, luin jostain että auttaisi hankaukseen. Siihen lisäksi rasvaa tai vaikka talkkia kitkan poistamiseen. Auttoi paljon. Pikkuhiljaa karvat väheni kohti keskustaa, lyhensin jo muutenkin lähes sängeksi. Kerran kokeilin kaikki pois ja pidin tunteesta. Nyt lenkille lähtiessä rasvaan alakerran niin ei hankaa ja on hyvä olla. 

Tämä on minun kokemukseni. Anteeksi.

Vierailija
11/14 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mamma saa ihan itse päättää puskansa ulkonäön ja sen koon. Minä puolesta saan päättää millaista puskaa nuolen. Tai olen nuolematta.

Vierailija
12/14 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen havainnut että mulla, miehenä, asia on päinvastoin. Nivuset hankautuivat, pyöräilen paljon ja harrastan vaellusta ja kävelen paljon. Kokeilin ajaa nivusista karvat, luin jostain että auttaisi hankaukseen. Siihen lisäksi rasvaa tai vaikka talkkia kitkan poistamiseen. Auttoi paljon. Pikkuhiljaa karvat väheni kohti keskustaa, lyhensin jo muutenkin lähes sängeksi. Kerran kokeilin kaikki pois ja pidin tunteesta. Nyt lenkille lähtiessä rasvaan alakerran niin ei hankaa ja on hyvä olla. 

Tämä on minun kokemukseni. Anteeksi.

Se on miehillä ihan eri asia. Miesten herkät kohdat, eli limakalvot, eivät ole lähelläkään sheivausaluetta. Naisilla taas niitä karvoja on siinä ihan limakalvojen vieressä häpyhuulissa ja paikat muutenkin alttiimmat hankaukselle pyörän satulassa.

Kysymys sinulle: ajatko myös pallit ja pyllyaukon karvat? 

Vierailija
13/14 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mamma saa ihan itse päättää puskansa ulkonäön ja sen koon. Minä puolesta saan päättää millaista puskaa nuolen. Tai olen nuolematta.

Meillä minä olen päättänyt olla ottamatta mieheltä enää suihin, kun ei hänkään kestä minun karvatuheroani nuolla. Toimii se toisinkinpäin. 

Vierailija
14/14 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä minä olen päättänyt olla ottamatta mieheltä enää suihin, kun ei hänkään kestä minun karvatuheroani nuolla. Toimii se toisinkinpäin. 

Omapa on asiasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi