Mä odotan jo joulua
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Onhan se jo ruokien puolesta ihanaa aikaa.
Joo. On.ap
Ei siihen enää mahdottoman pitkä ole.
Ja kenen rahoilla teillä ap joulua oikeasti vietetäänkään?
Vierailija kirjoitti:
Ja kenen rahoilla teillä ap joulua oikeasti vietetäänkään?
Miten niin kenen? ap
Joulu on kielletty sana tähän aikaan vuodesta. Kuten oli syksy elokuussa.
Joulu on stressaavaa aikaa. Lahjoihin menee rahaa ja pitäisi muka nähdä sukulaisia.
Ostin kaikki lahjat jo viime viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Joulu on stressaavaa aikaa. Lahjoihin menee rahaa ja pitäisi muka nähdä sukulaisia.
Eipä ole sukulaisia ketä nähdä.ap
Nykyään joulut on helppoja ja kivoja.ap
Kyllä ne ensimmäiset jouluvalot ja kalenterit tulee kauppoihin tämän kuun loppupuolella. Jotta ehtii.....
Ihan ystävällisesti kysyn: mitä odotatte joulussa ja miksi??
Mä näin tänään (3.9) eräässä kaupassa jo joulusuklaita/isot määrät suklaata ja konvehteja laitettuna esille??! Ja kyllä ahdisti.
Minulle joulu aikuisena ei ole koskaan ollut ihanaa ja odotettavaa aikaa. Lapsena kyllä.
Niin määäkiiii,siitä ihan sitä kaikkeeeee, tyhjä olo helmikuussa,kun tammikuun vielä fiilistelee sitä joulun rippeitä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ystävällisesti kysyn: mitä odotatte joulussa ja miksi??
Mä näin tänään (3.9) eräässä kaupassa jo joulusuklaita/isot määrät suklaata ja konvehteja laitettuna esille??! Ja kyllä ahdisti.
Minulle joulu aikuisena ei ole koskaan ollut ihanaa ja odotettavaa aikaa. Lapsena kyllä.
Sitä tunnelmaa. Ja miehellä on töistä lomaa. Hän paistaa kinkun, lämmittää saunan ja paljun. Rentoa yhdessäoloa. Ei ole kuin ensimmäisen mieheni kanssa joulut. Silloin sain monena jouluna turpaani tai ensimmäinen mieheni vaan mökötti ja oli hiljaa koko joulun.ap
Vierailija kirjoitti:
noi ei oo pakko, tee oma joulusi, poimi siitä ne sun ihanimmat osat, ehkä ruuat,kuusi,koristeet,suklaat,lepooo,leffat ja joululaulut vaikka jouluyönä miltei pimeessä. yökävelyt ihania kun ikkunoissa kauniit valot,kuusia ja jopa kaupungin keskustan valot. maaseutujoulu ihana myös-ulkosauna... ihan omaan tahtiin ,tai ei noita jos ne ei oo sun juttu... sulla on oikeudet elää sun joulua... vaikka solariumissa maaten ja pitsaa syöden
Huvipuistohullu kirjoitti:
Mä odotan jo ens kesää 😃
Minä kevättä!
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Mä odotan jo ens kesää 😃
Sitä kesää ei tule sellaisena kuin sen muistamme. Minulla on "sisäpiiritietoa" ja itänaapuri aikoo vallata alueet, jotka se aikoinaan omisti.
Höpöhöpöjutut pois mun kommenteista 😆
Onhan se jo ruokien puolesta ihanaa aikaa.