Olenko mielestänne liian vaativa parisuhteen etsinnässä?
Olen seurustellut yhden pitkän, monen vuoden suhteen. Mies vei heti jalat altani. Olin samoiten myyty kun hän minulle jutteli.
Toinen lyhyempi suhde, mies sai taas minut ihastumaan heti. Tämä kaatui siihen että mies lähti toisaalle ja elämäni oli muualla silloin.
Kolmas vieläkin lyhyempi, mutta sama tapahtui. Tosin tällöin petyin ja päättyi siihen.
Nyt mennyt pidempään sinkkuna. Ollut jotain epämääräistä säätöä kyllä ajoittain, mutta lopulta todettu että liian erilaisia. Haluaisin löytää ja tuntea tuon huumaavan tunteen taas, kuin tekisi mitä vain toisen eteen. Tuntuu että tuollaista tulee erittäin harvoin eteen. On ehdotettu että tutustuisin kiinnostavaan ja katsoisin. Itse vain kaipaan tuota tunnetta, enkä oikein näe järkeä vain tutustua ja katsoa hiljalleen.
Olen vielä melko nuori, mutta siinä iässä että jos perheen haluan, täytyisi tehdä asian eteen jotakin.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalat alta -miehet on jänniksiä, joille ei ehkä riitä perinteinen parisuhde. Niillä loputtomasti naisia jonossa senkin jälkeen kun ovat löytäneet jonkun.
Mihinkäs tämä päätelmä perustuu? Naiseltahan ne jalat lähtee alta. Mies on siihen tavallaan osaton. Nainen tekee myös päätöksen, lähteekö tunteiden perusteella vai käyttääkö järkeä. Mies on siinäkin osaton.
Nainen lähtee tunteiden pohjalta, miehellä ei ole vastaavaa järjestöntä ihastumista ja kas, suhde lässähtää, koska mies etsii tasaveroista kumppania jakamaan arkea eikä prinsessaunelmia.
Tämä ketju täynnä jotain besservissereitä??? Se ihastus joka vie jalat alta ilmestyy jostain sattumalta. Ei häntä voi etsimällä etsiä. T. yksi besservisser lisää tässä
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju täynnä jotain besservissereitä??? Se ihastus joka vie jalat alta ilmestyy jostain sattumalta. Ei häntä voi etsimällä etsiä. T. yksi besservisser lisää tässä
No ei ne kyllä sattumalta syliin tipahtele.
Oot jotakin 30-40v?
Omasta mielestäni tuo ei ole huono tapa etsiä parisuhdetta. Sulla on takana jo osumia ja ilmeisesti ne ei ole kaatunut pettämisiin tai muuhunkaan? Olet löytänyt kolme suhdetta ja sitten noita säätöjä.
Ei surkea lähtökohta ollenkaan. Tyytyä ei kannata kehenkään, ne suhteet eivät kanna. Olen nähnyt useita pariskuntia jotka yhdessä lähinnä järkiperustein, kaikki heistä ovat pettäneet kumppaniaan lopulta.
Vierailija kirjoitti:
Mä tapasin oman kumppanini kun olin 32-vuotias. Molemmat oltiin oltu pitkään sinkkuja. Ainoastaan tuollaisia epämääräisiä säätöjä oli. Kaikki tuntui alusta saakka oikealta ja vaivattomalta kuin olisimme aina kuuluneet yhteen. Saimme lapsen kun olin 34. Pian täytän 36 ja mies on samalla ikäinen kuin minä.
Kaikkea voi tapahtua.
En kyllä menis jeesustelemaan noin lyhyellä parisuhteella.
Kaikkea voi tapahtua vielä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihminen tuntee kiihkeästi, sitä hän ei tunne kauan.
Mutta se usein muodostuu kumppanuudeksi ja syväksi rakkaudeksi. Oma kohtaista kokemusta on. Rakastuin ensisilmäyksellä, takana pian 15 vuotta perhe-elämää.
Et todellakaan vaikuta vaativalta parisuhteen etsinnässä, ap. Paremminkin näyttää, että sinulla ei ole mitään vaatimuksia, jos se on vaan triviaali biologinen reaktio.
-biologi
Tuollaisia tulee iän karttuessa aina harvrmmin. Miksi päästit ne menemään. Nykyisin sitä kuvitellaan, että uusi kumppani odottaa aina nurkan takana, mutta ei se niin ole.
Vierailija kirjoitti:
Jalat alta -miehet on jänniksiä, joille ei ehkä riitä perinteinen parisuhde. Niillä loputtomasti naisia jonossa senkin jälkeen kun ovat löytäneet jonkun.
Perustele väitteesi.
Nainen einole koskaan liian vaativa kun nainen tietää arvonsa ja nainen saa vaatia itselleni vain parasta!!!
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi moni läheisistäni on kertonut ettei ole koskaan tuntenut -jalat alta-fiilistä kumppanin kanssa, mutta silti heillä on hyvä suhde. Ap.
Olet hullaantuja. Hullaantuminen on ohimenevä vaihe kuten olet huomannut, ainakin siis vastapuolen taholta. Pidä jalat maassa.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen kannalta olisi parasta, että jäisit lapsettomaksi. Entä jos vauva-aika on ihanaa ja haluat elää vain sitä, taaperot on jo liian isoja.
Aika radikaalikommentti yhden avauksen perusteella.
Okei, diggailet hullaantumisesta, mutta miehet eivät selvästikään viihdy lähelläsi kun arki astuu kuvaan. Mikä on yhteinen tekijä epäonnistuneille suhteillesi? Sinä. Onnea vaan jatkoon.
Ei lainkaan liikaa vaativa! Kuulostaa vaan siltä et tiiät mitä haluat. Täysin ymmärrettävää että kaipaat sitä tunnetta mikä vie jalat alta. Tunteet pitävät ihmisen elossa.
Oot ollu ilmeisesti pitkään sinkkuna ja myös kokeillut erilaisia lyhyempiä suhteita mikä kertoo siitä, että et tyydy vain ihan kivaan tai riittävän hyvään kumppaniin. Se on itseasiassa aika harvinaista kun näkee pariskuntia ympärillä.
Jos tavoitteena on perhe niin on hyvä olla realistinen ajan suhteen muttei sekään tarkota että sinun pitäisi hylätä omat tunteesi ja tyytyä kompromissiin mikä ei tunnu oikealta. Jalat alta mies ja tunne usein yllättää kun vähiten odottaa.
Koettu!
Vierailija kirjoitti:
Okei, diggailet hullaantumisesta, mutta miehet eivät selvästikään viihdy lähelläsi kun arki astuu kuvaan. Mikä on yhteinen tekijä epäonnistuneille suhteillesi? Sinä. Onnea vaan jatkoon.
Luetun ymmärtäminen 1/5.
Vierailija kirjoitti:
Minä ihastuin jalat alta-tyylillä kunnolliseen, kilttiin ja hellään seminörtti autisminkirjon mieheen joka oli ihan erilainen kuin aikaisemmat, luulin että nyt olisi kiltti, turvallinen ja kunnollinen mies kyseessä. Veti maton jalkojen alta pahemmin kuin kukaan koskaan ja niitä haavoja olen nuollut yksikseni jo vuosia, ehkä kykenemättä koskaan enää parisuhteeseen.
Oletko Ap varma, että etsit parisuhdetta vai tyydytytstä siihen. että sasiit kokea sen adrenaalipiikin ja pään sekoittavan tunteen, joka syntyy kun ihastuu toiseen ensi-silmäyksellä... Ja kun elämä menee eteenpäin tuo tunne hiipuu, niin millään ei ole mitään merkitystä kun hakee ja etsii sitä uudestaan ja uudestaan. Samalla kun kumppani mahd. ihmettelee, että mitä hän teki väärin kun toinen osoita välittävänäs enää lainkaan.
Et. Täysin luonnollista jos kokee tunteet voimakkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Et todellakaan vaikuta vaativalta parisuhteen etsinnässä, ap. Paremminkin näyttää, että sinulla ei ole mitään vaatimuksia, jos se on vaan triviaali biologinen reaktio.
-biologi
Ap kaipaa seks?
Ihan varmasti.