Miksi nuo mikroateriat on niin pieniä?
Kommentit (50)
Ne ovat juuri sopivia normaali-ihmiselle, vain mammoille ja bodareille täytyy olla pesuvati lautasena.
Vierailija kirjoitti:
Annoskoot on muutenkin laskettu alakanttiin. Ihan sama mikä puolivalmis pata/paisto/keitto-ohje, niin annoskoon saa tuplata normaalikokoiselle aikuiselle. Ellei ole joku kostea illanvietto, missä puolet aterian energiasta tulee alkoholista. Kuka lie laatinut nämä ohjeet, on joko alkoholisti tai salasyöppö. Kukaan ei pärjää niin pienillä annoksilla oikeasti.
Se on yksi keino ohjata kuluttajien käyttäytymistä, tolkuttaa että näin sinun pitää evästää, suositellaan viittä pientä ateriaa, vaikka kyllä totuus lienee se että suurin osa syö yhden isomman aterian ja pari välipalaa...Ei siellä hellan äärellä kukaan halua käyttää vuorokaudesta monta tuntia, eikä siihen ole aikaakaan!
Vierailija kirjoitti:
Opettele laittamaan ruokaa, luuseri
Mä osaan laittaa ruokaa. Nyt ei ollut kyse siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat normaaleja aterikokoja. Joku voi olla tottunut isompiin annoksiin.
Normaali koko 60kg naiselle, muttei 80kg miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku 200g ei ole normaali annos paitsi jollekin taaperolle, aikuinen mies vetää sen lähemmäs kilon ruokaa yhdellä aterialla.
Valmisruuat ovat kylläkin 350g - 400g mikä on normaali ateria-annos + kasvikset. Tämä sopii suurimmalle osalle mutta jos on fyysistä työtä tekevä niin voi ostaa esim. kokkikartanon 700g valmisruuan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi syöt ultaraprosessoitua sontaa jota ei edes voi kutsua ruuaksi. Hirvee haju työpaikallakin lounastilassa aina. Alemman tason tyypit syö noita
Jostain syystä niillä on kuitenkin isommat lihakset kuin sulla ja voittaa sut tappelussa niillä mikroaterioiden voimalla.
Aattele sitä. Aattele kuin voittajat ja älä syö mamman tai mummon mössöä.
Tollanen ateria puoliski on sopiva kevyttä työtä tekevälle. Bodarille sitten kokonanen mikroateria.
Ihminen ei tarvitse hirveitä määriä ravintoa ja kokoajan on nälkä, niin on hyvä.
Nälkää pitää oppia sietämään tai siten pitää sietää läskeyttään.
Oho. Itse syön niistä paristi.
n 48
Vierailija kirjoitti:
Opettele laittamaan ruokaa, luuseri
Joskus on töiden jälkeen vain niin väsynyt ja lisäksi paljon muutakin puuhaa kuin seuraavan päivän eväidenkokkailu, niin yöunet jäisivät aika vähiin. Silloin on vain aamulla poikettava kaupassa hakemaan jotain valmista.
Vierailija kirjoitti:
Mene Heseen ja osta mega-ateria!
Menee pakki sekaisin siitä ruuasta. Haisee monta päivää pierut ja paska ongelmajätteelle.
Mikähän siinä on?
Ei vissiin kovin terveellistä ole.
Siis kuinka paljon te oikein syötte? Mä syön just mikroaterian kokoisia ruokia ja todellakin lähtee nälkä. Olen sitä paitsi muutaman kilon ylipainoinenkin. Olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene Heseen ja osta mega-ateria!
Menee pakki sekaisin siitä ruuasta. Haisee monta päivää pierut ja paska ongelmajätteelle.
Mikähän siinä on?
Ei vissiin kovin terveellistä ole.
Kova rasva sulaa huonosti ja elimistö sitä yrittää hävittää kaikin voimin = enemmän ruuansulatusaineita.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, normaaleja aterioita keskivertokuluttajille. Jos kulutat enemmän, osta kaksi tai kolme.
Vierailija kirjoitti:
Minulla menee yleensä 3-4 tuommoista valmisateriaa kerralla että nälkä lähtee.
Olet varmaan sitten viirtahevon kokoinen läski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaali koko 60kg naiselle, muttei 80kg miehelle.
60 kg nainen voi olla normaalipainoinen mutta suurin osa 80 kg miehistä on lihavia.
Kaikki vaan pienenee mutta hinta nousee. Itse en onneksi osta mitään valmisateriaa, maistuu; passskalle
Ostin kaupasta kerran jonkun ravintola OLO:n sosekeiton.
Meinasin kuolla nauruun kun avasin purkin. Noin kolme ruokalusikallista keittoa.
Vierailija kirjoitti:
Niissä on niin helvetisti rasvaa, kaloreita ja ultraprosessoitua mönjää että syöjä kuolisi isompaan annokseen.
Useimmiten niissä on vaan nopeita hiilareita jotka ei pidä nälkää.
Koska hintaa ei haluta nostaa.