Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nain unta, etta mieheni hakkasi ja raiskasi minut ja mina panin vierasta miesta ja jain siita kiinni! Mitahan tama kertoo...?

Vierailija
08.04.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mieheni tuli väliin ennen kuin pääsimme sen toisen kanssa edes kunnolla vauhtiin!

Vierailija
2/9 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on normaalia.

Tuollaista ei toki toivo tapahtuvan " oikeasti" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin unen hänelle aamulla. Hän puolestaan kertoi, että Virpi Kuitunen oli ollut yöllä erittäin päällekäyvä. ;)))

ap

Vierailija
4/9 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan kuulemma panee mua unissaa. En oikein usko.. En siis itse uskalla kertoo omistani ku se ei itsekää kerro mitää. Sanoo aina ettei muista mitä näki.

Vierailija
5/9 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä ahdisti/pelotti/kiihotti?

Vierailija
6/9 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/9 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ainoastaan kuulemma panee mua unissaa. En oikein usko.. En siis itse uskalla kertoo omistani ku se ei itsekää kerro mitää. Sanoo aina ettei muista mitä näki.

Mies kertoo tosi harvoin unia/ajatuksia muista naisista kuin minusta. En tietenkään mitään yksityiskohtaista raportointia haluakaan, mutta välillä on tuntunut että taidan olla perheessämme ainut jolla näitä ajatuksia on. Mutta nyt mies uskaltautui kertomaan Virpi Kuitusta koskevan unen! ;)

En tajua, miksi niitä ei voisi kertoa. Eiväthän ne aina edes merkitse mitään tosielämän tunteita. Minäkin olen nähnyt seksiunen Esko Ahosta, enkä hereillä ollessani tunne mitään häntä kohtaan...

ap

Vierailija
8/9 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa elämässä tuo kassa on ottanut aina päähän.

Silti tällainen superlikainen uni. :D Siellä unen vessassa oli kusiset lattiat ja kaikkea. Ihan kuin jossain Itä-Euroopassa aikanaan.

t. m29

Vierailija
9/9 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paavo lipponen anyone?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme