Onko sinusta todella lihava ihminen automaattisesti ruma? Jos siis puhutaan kasvoista!
Eli voiko sinusta olla lihavalla ihmisellä kauniit kasvot ja oletko tavannut/nähnyt tälläistä ihmistä?
Kommentit (30)
Mm. näissä seiskan järjestämissä Xl-kisoissa on useinkin upeita lihavia naisia.
eräs tuttu joka on tooodella kaunis! Hänellä on aivan ihanat kasvot, vaikka onkin ylipainoinen.
Paino jakautuu niin eri tavalla ihmisillä. Joillakin kasvot " turpoavat" , ja se voi muuttaa kasvonpiirteet. Toisilla taas ei tule mitään kaulaan tai kasvoihin, jolloin niistä ei liikakiloja huomaa lainkaan. Kuten se yksi siinä Suurin pudottaja- ohjelmassa.
Eikä sekään tee ihmisestä rumaa vaikka kasvoissakin kilot näkyisivät. Sehän taitaa mennä jo mielipideasioiden puolelle.
Miesten päät kääntyivät ja baarissa tuli koko ajan miehiä roikkumaan. Nyt tämä kaverini on laihduttanut 50kg ja on itsekin huomannut, että miehiä ei roiku enää niin paljon kimpussa. Ollaan mietitty mistä ihmeestä se voi johtua, kun aina kuitenkin korostetaan, että laihat ihmiset ovat kauniimpia. Ehkä hä laihdutti liikaa? Nyt hän on kuitenkin normaalipainon alarajoilla.
ja nyt kun on hoikka, niin ei enää käännä katseita yksinkertaisesti sen takia, ettei alunpitäenkään ollut kaunis, miesten motiivit olivat muualla. Ja hoikkiahan löytyy vaikka kuinka, niissä ei ole mitään " uutta" -noin miesten näkökulmasta...
Ehkä hän on tosi laihana jotenkin pelottavampi ja vaikeammin lähestyttävän näköinen. Nyt hän on ihan missin näköinen.
Se vaan joillain menee niin, että ovat upeamman näköisiä rehevämpinä, ja se viehättää jotiain miehiä, ihan samalla tavalla kuin hoikkuus. Ehkä ystäväsi oli näyttävämpi isompana ehkä hän oli silloin välittömämpi tms. Ihminen viestii tietämättään niin älyttömän paljon asioita, että kyse voi olla ihan sellaisesta viestinnästäkin.
Tai sitten kaverisi on tällä hetkellä sen verran kaunis, että miehet eivät enää uskalla lähestyä häntä. Vaikea sanoa, kun tosiaan ei näkemättä tiedä.
Onneksi meissä jokaisessa on yleensä jotain kaunista. Lihava voi siis kaunis kasvoistaan, mutta ei minusta kaunis kokonaisuutena.
Lisäksi keskiverrolta irtoaa helpommin.
lihava ja kauniskasvoinen. Tämä siksi koska itse pidän vartaloa tärkeänä kauneuden mittarina. En kestäisi löllyviä läskejä.
Miesten miellyttämisen kannalta on siis järkevämpää urheilla kuin laihduttaa. Minä en ainakaan usko, että aikuista miestä kiinnostaa lapsen vartaloinen laiheliini, jos ei ole jotenkin kieroutunut yksilö. Naisellinen muodokkuus on valttia!
Siis ihan kauheen kuulosta, että aikuiset (ilmeisesti hoikat) naiset haukkuu täällä lihavat lyttyyn. Itse olen ylipainoinen, mutta en ole voinut kuvitella, ettei minua pidetä enää ihmisenä lainkaan. Eli te katsotte ohimennessänne vain, että: Hyi vittu mikä hirvee ruma läski!!!
Miettikää nyt vähän millaista maailmankuvaa lapsillennekin jaatte. Toivottavasti lapsenne ovat rumia haravahampaita, sen olisitte totisesti ansainneet!!! Minä ainakin näen kauneutta muuallakin kuin kiloissa: hiuksissa, vaatetuksessa, kasvoissa, ja varsinkin persoonassa. Lähinnä vielä lapsettomien sinkkujen ystävieni elämä pyörii edelleen omien ulkonäkökysymysten äärellä (=oman navan ympärillä). He todellakin olettavat, että miehen löytyminen ja elämä yleensä kulminoituu ulkonäön ympärille. Elämässä on niin paljon muutakin, vaikka minäkin rakastan kauneutta ja kauniita asioita.
T. kolmen kauniin tytön äiti
Montako laihdutuskuuria itselläsikin on takana? Ja minkä vuoksi? Siksi, että sinusta tulisi hoikka=kauniimpi.
Kertokaa nyt, kun omaa ystäväpiiriini ei tatusti kuulu tuollaisia ihmisiä.
Terv. kaunis läski
Olisiko täällä nyt sitten pitänyt kehua lihavia, jotta heille tulisi hyvä mieli ja voisivat " hyvällä" syyllä jatkaa epäterveellisiä elämäntapoja. Mielestäni lihavuus ei ole kaunista, mutta toisaalta ei paljon hetkauta, jos jollakin on ylipainoa.
Milloin koulutuksen, milloin musiikkimaun vuoksi. Ei tälle palstalle kannata tulla, jos ei ole valmis saamaan säkillistä jotakin naamalleen.
ei se liikapaino vain muuhun kroppaan kerry...
Lihavakin voi olla miellyttävän näköinen, mutta kaunista lihavaa en ole nähnyt.
Juu, ei voi olla kaunis. Sen on ihan henkilökohtaisesti saanut kokea. Olen siis läski. Olen aina saanut kuulla, että pilaan maiseman, olen ruma.. Siksi linnottaudun kotiini, etten vahingossakaan pilaisi kauniimpien ihmisten maisemaa. Uimarannallekaan ei voi mennä, kun joku alkaa jo huudella rantautuneesta sinivalaasta.
Kaikesta huolimatta olen kauniimpi kuin yksikään teistä. Nimittäin, minulla on sitä sisäistä kauneutta. Se ei kuitenkaan auta.
Ei teille kenellekään tullut mieleen, että myös läskeillä on tunteet. Niitä yritetään usein piilottaa läskien alle. Mutta se ei tarkoita sitä, etteikö haukkuminen silti satuttaisi ja lujaa?
todella kaunista ihmistä, jolla voi olla runsaastikin ylipainoa.