Onko lentokoneissa työpaikkaromansseja?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stuertit ja lentoemot?
Enemmän taitaa olla lentäjä + lentoemäntä pareja.
Lentäjissä monella kyllä vaimo ihan muista piireistä. Vaikka monesti luullaan toista
Tämä totta
Ja tasapainoinen kiltti perheenisä ja -äiti ei harrasta satunnaista seksiä ja pettämistä? Haloo. Ai niin mut jos jonkun vaimo täällä sanoo että niin on, niin kai se on uskottava 🤣.
Lentoemot aina yrittää lentäjiä. Vaikka olisi sormuskin
Vierailija kirjoitti:
Ja tasapainoinen kiltti perheenisä ja -äiti ei harrasta satunnaista seksiä ja pettämistä? Haloo. Ai niin mut jos jonkun vaimo täällä sanoo että niin on, niin kai se on uskottava 🤣.
Luulisi, että vaimo, vaikka nyt lentäjän, huomaisi jos mies pettää?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse seurustelin varatun miehen kanssa, vaimolla kesti 3 vuotta ennen kuin huomas että mies olikin rakastunut toiseen. Tai sitten vaan sulki silmänsä. Ei ne vaimot eikä aviomiehet useimmiten huomaa kyllä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Exäni on lentokapteeni. Olin usein lennoilla mukana ja miehistön kanssa illallisella, aika flirttiä oli meno. Exä jäi kiinni pettämisestä ja koko lähipiiri oli ihan kauhuissaan, että hänestä ei olisi ikinä uskonut, ei kertakaikkiaan hänen tyyliään. Ei ollut kollega mutta muuten vaan layoverin aikana tavattu nainen. Eli poissa kotoa voi säätää mitä vaan ja kotiin palaa kiltti perheenisä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse seurustelin varatun miehen kanssa, vaimolla kesti 3 vuotta ennen kuin huomas että mies olikin rakastunut toiseen. Tai sitten vaan sulki silmänsä. Ei ne vaimot eikä aviomiehet useimmiten huomaa kyllä yhtään mitään.
Miksi mies ei jättänyt vaimoaan, vaikka muka oli rakastunut sinuun? Vai näinköhän mies rakasti vain vaimoaan ja sinä jouduit vain panopuuksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stuertit ja lentoemot?
Ei, vaan lentäjä + stuertti pareja, Tutkimusten mukaan 96,7% Finnairin lentäjistä on homoseksuaaleja alle ammattiopiston oppimäärällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exäni on lentokapteeni. Olin usein lennoilla mukana ja miehistön kanssa illallisella, aika flirttiä oli meno. Exä jäi kiinni pettämisestä ja koko lähipiiri oli ihan kauhuissaan, että hänestä ei olisi ikinä uskonut, ei kertakaikkiaan hänen tyyliään. Ei ollut kollega mutta muuten vaan layoverin aikana tavattu nainen. Eli poissa kotoa voi säätää mitä vaan ja kotiin palaa kiltti perheenisä.
Olen pahoillani mitä teillä kävi. Minun mieheni on perämies ja lentää kaukokohteisiin pääasiassa. Ainahan se välillä mielessä käy kun seuraa menoa (itsekin mukana käynyt matkoilla) ja sitä miten estotonta flirttiä siellä CCM:t saattavat harrastaa. Ehkä se heille viatonta, ovatko sitten sen tyylisiä kaikkialla, mutta ei se kivalta tunnu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sait selville?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stuertit ja lentoemot?
Lentäjissä monella kyllä vaimo ihan muista piireistä. Vaikka monesti luullaan toista
Miten se vaimo työpaikkaromanssiin liittyy?
Siksi, että eivät kai naimisissa olevat lentäjät mitään romansseja harrasta? !
Näin on. Ihmiset luulevat, että petetään mennen tullen. Sääli, mitään moraalia ei enää ole.
Vierailija kirjoitti:
...Jos se vaikka nostaisi elintasoa? Sama ilmiö sairaaloissa, hoitajat > lääkäreitä.
Sanoisin, kun työpaikka ylittää tietyn kokoluokan, on mahdotonta etteikö porukalla olisi säätöä keskenään. Useimmiten kyllä "säädetään" ns. veroistensa kanssa ja harvemmin esim. hallinnollinen puoli sekaantuu suorittavaan, koska köyhyys tarttuu jne.
"Mä ja Kristian tavattiin pierulta haisevassa alumiiniputkilossa, joka suhisi kuin pölynimuri korvan juuressa. Ihanan romanttista!"
Vierailija kirjoitti:
"Mä ja Kristian tavattiin pierulta haisevassa alumiiniputkilossa, joka suhisi kuin pölynimuri korvan juuressa. Ihanan romanttista!"
Olisi tuo silti mielenkiintoisempi alku, kuin "swaipattiin Tinderissä ja mentiin kahville, WAU!"
Vierailija kirjoitti:
Lentokoneen tuoksu on oikeasti raikas, ilmanvaihto toimii hyvin. Ja kyl mä olisin iloinen, jos voisin sanoa tavanneeni miehen (lentäjä) siellä <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...Jos se vaikka nostaisi elintasoa? Sama ilmiö sairaaloissa, hoitajat > lääkäreitä.
Sanoisin, kun työpaikka ylittää tietyn kokoluokan, on mahdotonta etteikö porukalla olisi säätöä keskenään. Useimmiten kyllä "säädetään" ns. veroistensa kanssa ja harvemmin esim. hallinnollinen puoli sekaantuu suorittavaan, koska köyhyys tarttuu jne.
Kyllä, elintason nousu mielessä.
Ainakin lentäjä elokuvassa Denzel Washington painoi sitä kaunista böönää . Vetivät aamuun asti viinaa ja kokkelia.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin lentäjä elokuvassa Denzel Washington painoi sitä kaunista böönää . Vetivät aamuun asti viinaa ja kokkelia.
Se oli elokuvaa, fiktiota, hyvä ihminen!
Ei todellakaan.