Newyorkilainen säätiö antaa Helsingille 750 000€ nuorten syrjäytymisen ehkäisemiseksi. Valtuusto hassaa koko rahan tiimin palkkoihin.
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/8811472
"Sazonov pitää tärkeänä sitä, että innovaatiotiimin valitsemat teemat, nuorten syrjäytymiseen puuttuminen ja liikenteen sähköistäminen, ovat molemmat teemoina myös Helsingin uudessa kaupunkistrategiassa."
Tässä on syy miksi ihmisillä menee niin huonosti. Koskaan rahaa ei laiteta mihinkään konkreettiseen, vaan rahat uppoavat erilaisten työryhmien palkkoihin.
Miksi näissä ei ole tulospalkkausta? Ei tuloksia, ei rahaa.
"Miten innovaatiotiimin työ näkyy konkreettisesti kaupunkilaisten arjessa?
- Toivon, että tulokset näkyvät kaupungissa esimerkiksi sähköautojen latausinfran kehittämisenä. Se on edennyt tähän mennessä liian hitaasti, siihen pitää saada buustia."
Toivossa on hyvä elää, tulokset toki tiedämme kaikki.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Melkein itkettää tämä päättäjien moraalittomuus.
Tiedätkö kuinka paljon järjestöt pistää rahoja haisemaan ? Olin yhdessä järjestössä jonkun kuukauden, työharjoittelussa, näin paperit millä olivat rahaa saaneet rahikselta, no kaikki unohtui kun rahat oli tilillä. Akat kyllä kokousti ja kyllä kun yksi ehdotti mielestäni todella hyvän ehdotuksen, mutta oli nuori mies, nämä tätit heti vastustivat. Kallis projekti päällikkö ei saanut mitään aikaan, kun harvoin edes vähän aikaa kävi toimistossa istumassa, yksin minä siellä olin niin päivät.
Tulee hyvä mieli kun maapallo pelastuu!
🇺🇦🇮🇱