Uskovat kysymys teille (ehkä vähän hassu).
Eli kun Jeesus tulee hakemaan uskovat taivaaseen ennen antikristuksen aikakautta, niin mistä hän tunnistaa kuka uskoo häneen ja kuka ei? Olen itse uskossa.
Kommentit (7)
Molemmat tulkinnat ovat Raamatun perusteella mahdollisia ja molempia opetetaan. Itse olen taipuvainen ajattelemaan, että ensin tulee antikristus ja sitten vasta Jeesus.
Itse kysymykseen mulla on sama vastaus kuin ateisilla viestissä 2.
Eikös se niin ole kerrottu, että taivaassa ei ole enää huolia ja murheita. Kyllä minusta siitä aika suuri murhe tulisi, jos huomaisi, että kaikki rakkaat ihmiset eivät olekaan päässeet taivaaseen, johon itse toivottavasti pääsen. Esim. jos oma lapsi ei pääsekään! Ei kuulosta kovinkaan mukavalta. Kun toisten ihmisten puolesta ei täällä maan päällä voi valintoja tehdä...
Vierailija:
Molemmat tulkinnat ovat Raamatun perusteella mahdollisia ja molempia opetetaan. Itse olen taipuvainen ajattelemaan, että ensin tulee antikristus ja sitten vasta Jeesus.Itse kysymykseen mulla on sama vastaus kuin ateisilla viestissä 2.
tuntuu, että ihminen kuvittelee jumalan usein yhtä pikkumaiseksi ja julmaksi kuin itsensä.
... kaikki ihmiset ovat Jumalan kasvojen edessä. Taivaassa on elämän kirja, johon on kirjoitettu jokaisen elämän aikana uskoneen nimi. Kaikkivaltias ei kyl mun mielestä sitä tarttee muistaakseen, mut ihmisiä varten se kai on. Eipähän kukaan voi ruveta väittämään...
Ihmiset jaetaan kahteen joukkoon riippuen siitä onko nimi kirjassa vai ei. Joiden nimeä ei löydy, joutuvat kadotukseen, pois Jumalan luota ikiajoiksi. Joiden nimi siellä on, pääsevät ikuiseen rauhaan Jumalan luo.