Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saa järjestettyä M+N+N

Vierailija
01.09.2025 |

kertokaa vinkkejä

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miettinyt samaa. Kuinka saada tuohon yksi nainen lisää 

Eli M+N ja siihen vielä N

Vierailija
2/12 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma naispuolinen kumppania on bi-henkinen, niin kyllä se sitten onnistuu. Omaa heteronaistani en oikein ole saanut tähän innostumaan.

Monet maksulliset tarjoavat palveluita myös pareille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihan biseksuaali, mutta en kyllä kimpasta kiinnostunut olin sitten suhteessa naisen taikka miehen kanssa kulloinkin. Että eipä välttämättä onnistu. Yksi ryhmäseksiä (3N) haikaillut tyttis aikanaan ollut, en lämmennyt kun ei kimppailu voisi vähempää kiinnostaa. 

Vierailija
4/12 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vahingossa tuli tällainen kuvio kokeiltua. Tosin olivat maksullisia.Olin työreissulla ja kiimoissani selailin tarjontaa, lopulta soitin ja varasin tunnin setin mukavan oloisen daamin kanssa. 

Suihkunkautta sovittuna aikana paikalle ja vastassa oli kuvien mukainen daami. Eteisestä näin että hän ei ollut yksin kun peremmällä asunnossa vilahti toinen vähäpukeinen nainen.

Siinä aika alkuun hän sitten kysyi että kiinnostaako saada kahta? Olin että tottakai ja kättä taskuun pienen neuvottelun jälkeen.

Lähes kaksi tuntia sitten peuhasin heidän kanssaan, vaikka yhdestä tunnista ja yhdestä daamista oli sovittu. No maksoihan se 150€ extraa ja 50€ annoin hyvän tytön lisää.

Vierailija
5/12 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran vahingossa tuli tällainen kuvio kokeiltua. Tosin olivat maksullisia.Olin työreissulla ja kiimoissani selailin tarjontaa, lopulta soitin ja varasin tunnin setin mukavan oloisen daamin kanssa. 

Suihkunkautta sovittuna aikana paikalle ja vastassa oli kuvien mukainen daami. Eteisestä näin että hän ei ollut yksin kun peremmällä asunnossa vilahti toinen vähäpukeinen nainen.

Siinä aika alkuun hän sitten kysyi että kiinnostaako saada kahta? Olin että tottakai ja kättä taskuun pienen neuvottelun jälkeen.

Lähes kaksi tuntia sitten peuhasin heidän kanssaan, vaikka yhdestä tunnista ja yhdestä daamista oli sovittu. No maksoihan se 150€ extraa ja 50€ annoin hyvän tytön lisää.

Annoitko 50 euroa ekstraa toiselle, molemmille vai sanoitko että pistäkää puoliksi?

Vierailija
6/12 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annoitko 50 euroa ekstraa toiselle, molemmille vai sanoitko että pistäkää puoliksi?

Ei kun panin kumpaakin puoliksi!

Vierailija
7/12 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat päällekkäin ja nuolevat toistensa pilluja. Mies panee päällimmäistä naista perseeseen.

Vierailija
8/12 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh?? Isket kaksi naista ja viet pantaviksi! Vai oletko joku ihan nössö?

Vierailija
9/12 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oma naispuolinen kumppania on bi-henkinen, niin kyllä se sitten onnistuu. Omaa heteronaistani en oikein ole saanut tähän innostumaan.

Monet maksulliset tarjoavat palveluita myös pareille.

Löytyy myös maksullisia N+N pareja, jotka tarjoavat tuota miehelle.

Vierailija
10/12 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään, jos miehenä etsit. 

Vierailija
11/12 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti mies ei saa järjestettyä mitenkään. Oikeastaan ainoa vaihtoehto on se, että nainen ehdottaa ja on valmis tekemään jotain asian eteen. Tai sitten mies voi yrittää etsiä maksullista, jonka kautta saa toisen naisen mukaan. 

Omalle kohdalle tilanne tuli eteen niin, että bi tapailunainen kysyi voiko hänen kaverinsa tulla mukaan. Meillä oli muutaman kerran oikein kivaa kolmistaan.

Vierailija
12/12 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa?!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme