Jos saisit palata menneisyyteesi,ja korjata yhden virheen
Kommentit (15)
Avioliiton kusipään kanssa olisi voinut jättää väliinkin, mutta sitten olisi ihana tyttäreni jäänyt syntymättä. Ja jos poistaisin niitä kovia aikoja, joita olen kokenut, olisinko erilainen ihminen nyt?
Ei väkivalta ketään varmaan jalosta, mutta siis sinällään voisin olla samanlainen kuin jotkut täällä, jos elämä olisi aina ollut aina yhtä aurinkoa. Silloin vähättelisin moisia elämäntilanteita ja nauraisin paskaisesti päälle buahahahat.
miehen tietokoneen käytön suhteen. nyt tuntuu välillä siltä, että meidän avioliitti voisi jopa kaatua siihen, että hän ei ymmärrä omaa addiktiotaan. jos en olisi alkuun rakastanut ja sietänyt ihan niin paljon, olisiko tilanne nyt toinen??
koska sitten kyseessä ei olisi minun elämäni.
Paljon on lapsuudessani tapahtunut minusta riippumatonta pahaa, jonka pyyhkimällä, elämäni olisi varmasti ollut helpompi.
Omista virheistäni ehkä yksi pidempi seurustelu, jonka loputtua hajosin lopullisesti. Ehjä en ole vieläkään, mutta parempaan suuntaan elämä on menossa koko ajan =)
Joka virheellä on ollut tarkoituksensa ts. en olisi nyt se mikä olisi jos en olisi niitä tehnyt.
parempi ystävä meillä menisi nyt hyvin. Nyt ollaan aloitettu ihan alusta ja kaikki on niin takkuista.
jälkeen" ...nyt olen raskaana ja mies taas etsii itseään. Tosin NYT ero on lopullinen, mutta helpommalla olisi päässyt kun olisi aikaisemmin tajunnut, että ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolella....
räyhännyt lapsille tai jotkut kännisekoilut. Ei ole yhtä tiettyä tilannetta jota katuisin ylitse muiden.
Mistä tuo tulee tuo " olen ollut liian kiltti" ? Eikai liian kiltti voi ollakaan, täytyy vaan muistaa ettei maailma aina vastaa annettuun hyvään samalla mitalla. Mut ei se pitäis olla syy muuttaa itseä.
... vielä enemmän aikaa rakkaalle koiralleni, joka nukkui tammikuussa pois. Rapsutellut ja halinut enemmän. Lähtö tuli liian pian. Ikävä...
Mutta jos voisin palata ajassa takaisin jolloin olin n. 6-vuotias, toivoisin että olisin kertonut jollekin että minua vaaditaan pitämään salaisuuksia sellaisista asioista, joita en ymmärrä.
Jos hyväksikäyttö olisi paljastunut jo aivan alkuvaiheessa, olisin luultavasti elänyt täysin toisenlaisen elämän.
Olisin luottanut tunteisiini enkä ollut niin hemmetin epävarma.
En halua tarkemmin kertoa, ettei minua tunnistettaisi.
Mutta sanottakoon, että ihan helvetillistä rämpimistä. Aika monta vuotta on elämästäni mennyt ihan siihen, että jaksaa hengitellä päivästä toiseen.
3
Vierailija:
En halua tarkemmin kertoa, ettei minua tunnistettaisi.
Mutta sanottakoon, että ihan helvetillistä rämpimistä. Aika monta vuotta on elämästäni mennyt ihan siihen, että jaksaa hengitellä päivästä toiseen.
3
Kiitos voimain toivotuksesta. Niitä tarvitaan.
Positiivisen elämänotteen säilymiseksi on tärkeää, että muistaa sen että asiat voisivat olla vielä paljon huonomminkin. Muistapa tuo siis :)
3