Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos saisit palata menneisyyteesi,ja korjata yhden virheen

Vierailija
08.04.2007 |

tai väärän valinnan,niin mihin palaisit?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos voimain toivotuksesta. Niitä tarvitaan.

Positiivisen elämänotteen säilymiseksi on tärkeää, että muistaa sen että asiat voisivat olla vielä paljon huonomminkin. Muistapa tuo siis :)

3

Vierailija
2/15 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliiton kusipään kanssa olisi voinut jättää väliinkin, mutta sitten olisi ihana tyttäreni jäänyt syntymättä. Ja jos poistaisin niitä kovia aikoja, joita olen kokenut, olisinko erilainen ihminen nyt?

Ei väkivalta ketään varmaan jalosta, mutta siis sinällään voisin olla samanlainen kuin jotkut täällä, jos elämä olisi aina ollut aina yhtä aurinkoa. Silloin vähättelisin moisia elämäntilanteita ja nauraisin paskaisesti päälle buahahahat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen tietokoneen käytön suhteen. nyt tuntuu välillä siltä, että meidän avioliitti voisi jopa kaatua siihen, että hän ei ymmärrä omaa addiktiotaan. jos en olisi alkuun rakastanut ja sietänyt ihan niin paljon, olisiko tilanne nyt toinen??

Vierailija
4/15 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska sitten kyseessä ei olisi minun elämäni.

Paljon on lapsuudessani tapahtunut minusta riippumatonta pahaa, jonka pyyhkimällä, elämäni olisi varmasti ollut helpompi.

Omista virheistäni ehkä yksi pidempi seurustelu, jonka loputtua hajosin lopullisesti. Ehjä en ole vieläkään, mutta parempaan suuntaan elämä on menossa koko ajan =)

Vierailija
5/15 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka virheellä on ollut tarkoituksensa ts. en olisi nyt se mikä olisi jos en olisi niitä tehnyt.

Vierailija
6/15 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi ystävä meillä menisi nyt hyvin. Nyt ollaan aloitettu ihan alusta ja kaikki on niin takkuista.

Vierailija
7/15 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saatettas olla naimisissa.

Vierailija
8/15 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen" ...nyt olen raskaana ja mies taas etsii itseään. Tosin NYT ero on lopullinen, mutta helpommalla olisi päässyt kun olisi aikaisemmin tajunnut, että ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolella....

Vierailija
9/15 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

räyhännyt lapsille tai jotkut kännisekoilut. Ei ole yhtä tiettyä tilannetta jota katuisin ylitse muiden.

Vierailija
10/15 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuo tulee tuo " olen ollut liian kiltti" ? Eikai liian kiltti voi ollakaan, täytyy vaan muistaa ettei maailma aina vastaa annettuun hyvään samalla mitalla. Mut ei se pitäis olla syy muuttaa itseä.

Vierailija
11/15 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... vielä enemmän aikaa rakkaalle koiralleni, joka nukkui tammikuussa pois. Rapsutellut ja halinut enemmän. Lähtö tuli liian pian. Ikävä...

Vierailija
12/15 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos voisin palata ajassa takaisin jolloin olin n. 6-vuotias, toivoisin että olisin kertonut jollekin että minua vaaditaan pitämään salaisuuksia sellaisista asioista, joita en ymmärrä.

Jos hyväksikäyttö olisi paljastunut jo aivan alkuvaiheessa, olisin luultavasti elänyt täysin toisenlaisen elämän.

Vierailija
13/15 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin luottanut tunteisiini enkä ollut niin hemmetin epävarma.

Vierailija
14/15 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tarkemmin kertoa, ettei minua tunnistettaisi.

Mutta sanottakoon, että ihan helvetillistä rämpimistä. Aika monta vuotta on elämästäni mennyt ihan siihen, että jaksaa hengitellä päivästä toiseen.

3

Vierailija
15/15 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En halua tarkemmin kertoa, ettei minua tunnistettaisi.

Mutta sanottakoon, että ihan helvetillistä rämpimistä. Aika monta vuotta on elämästäni mennyt ihan siihen, että jaksaa hengitellä päivästä toiseen.

3