Onko miehesi kerännyt paljonkin mustikoita tänä kesänä?
Vai hän enemmänkin sellainen kynsihoidoissa viihtyvä kangaskassimies?
Kommentit (13)
En tykkää mistään marjoista. En voisi sietää metsässä könyävää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Köyhät kerää. Varakkaat ostaa.
Tunti metsässä vai tunti työpaikalla.
Tunissa saa 50e töissä ja sillä voi ostaa marjat.
ei kannata mennä kansan rutina ratiossahan eläkeläiset kertovat kuinka tuhansia KG ovat keränneet. mieheni meni mökille 120ha tilalle ja pysähtyi pissalle ei saanut edes sepalustaan auki kun metsästä sinkahti mummo selittämään nämä ovat minun marja maita. mies oli alkanut vedättämään voi anteeksi ovatko nämä teidän maita kukahan te olette ja missä päin asutte. mummo oli selitellyt veljellä oli joskus 80 luvulla ollut täällä päin mökki ja nämä ovat meidän marja maita. itse asui kunnan vuokratalossa. kun mies kertoi että nämä 400ha ovat hänen sukunsa omistanut jo 253v mummo oli lähtenyt heti.
Et sitten tiedä että mummo on ihan tavallinen marjastaja. Pissamarjoja olisi pitänyt sinkahtaa kerreemään?
Kiitos kysymästä, mutta minulla ei ole miestä, minä kun olen enempi heteromiehiä.
Vierailija kirjoitti:
ei kannata mennä kansan rutina ratiossahan eläkeläiset kertovat kuinka tuhansia KG ovat keränneet. mieheni meni mökille 120ha tilalle ja pysähtyi pissalle ei saanut edes sepalustaan auki kun metsästä sinkahti mummo selittämään nämä ovat minun marja maita. mies oli alkanut vedättämään voi anteeksi ovatko nämä teidän maita kukahan te olette ja missä päin asutte. mummo oli selitellyt veljellä oli joskus 80 luvulla ollut täällä päin mökki ja nämä ovat meidän marja maita. itse asui kunnan vuokratalossa. kun mies kertoi että nämä 400ha ovat hänen sukunsa omistanut jo 253v mummo oli lähtenyt heti.
Että sellanen "tarina" tälle päivälle.
saako pitääkö työttömän mennä marjaan. kansanradiossa syytellään työttömiä luusereita ja jos maastoon menee tulee vaarit mummot selittämään nämä ovat meidän marja maita.
Vierailija kirjoitti:
Oisit voinu jättää pois nuo muutamat pisteetkin, että olisi ollut vielä hiukan sekavampi sepustus.
Mustikat ja kangaskassi, tsek