Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin tehdä maalauksia ihmisten makkariin heidän alapäistään. Mistä ja miten näitä asiakkaita. Ilmaista taholtani.

Vierailija
01.09.2025 |

Tiedän että joku kuvanveistäjä on tehnyt ihmisten alapäistä muotteja ja kysyntää on. Minä haluaisin tehdä piirustuksia ja maalauksia ihmisten elimistä heidän makuuhuoneisiinsa. Mistä saisin näitä 'asiakkaita'? Teen ihan ilmaiseksi kun tässä vaiheessa kehittelen tätä aihetta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä kiinnostaisi.  Missä päin toimit?

Vierailija
2/4 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kyllä kiinnostaisi.  Missä päin toimit?

Ihan sama missä päin toimin ja kuka olen. Oletko mies vai nainen? Haluatko teistä molemmista kuvat? Ottakaa hyvät kuvat puhelimella ja lähettäkää jostain prepaidistä. Kun kuvat ovat valmiit niin sovitaan joku Post Restante mistä voit ne hakea. Jotta jutusta tulisi mahdollisimman miellyttävä teille niin kertokaa kumpikin kolme lempiväriänne. Teen kokoon A3 joka on 2 x tavallinen kopiokonepaperi johon on helppo löytää raamit jotka eivät juuri maksa. Ikeassa on Fiskbo joka sopii aivan mainiosti, mustaa ja valkoista. Tästä ei aiheudu minulle mitään kustannuksia paitsi postimaksu tai no, kankaanpalat ja jotain väriä, mikä ei ole paljon. Tällä hetkellä minulla on käytössä öljyvärimaalauspaperi ja toinen akryylivärimaalauspaperi ja ne maksavat noin 2-3 senttiä arkki. Tämä maalaaminen on harrastus ja harrastukset aina maksavat jotakin. Jos ette tykkäisikään niistä niin tietysti saa heittää pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti on täynnä kuvia, harjoitusmateriaalia riittää.

Luulin että livemallia etsit.

Vierailija
4/4 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin ovelaa edes.