Pojalla oli koulussa cooperin testi ja hän juoksi 2000m.
Onko 15v pojalle hyvä tulos? Harrastaa aktiivisesti koripalloa.
Kommentit (45)
Luulisi juoksuun perustuvan lajin harrastajan pystyvän parempaankin.
Meillä juoksi tuohon hyvä väliin 14v futari. Juoksivat tuon 100m pätkällä edestakaisin veivaamalla, mikä omasta mielestä on raskaampaa kun vauhti hiipuu ja pitää kiihdyttää aina suunnanvaihdoissa. Toki futareille tuttua juttua, mutta kaikkineen ei mielestäni ihan vertailukelpoinen versus kipitellä sama matka ympyrällä. Ainakin paljon tylsempää tollasena viivajuoksuna ja rankemman tuntuista niille, jotka eivät muuten juokse/harrasta.
Mun urheilua harrastamaton tytär juoksi 13-vuotiaana 2300.
Juoksin intissä 2850 ja olin plösö nörtti.
Itse juoksin vekaralla psj kompaniassa 3720m 19 vuotiaana muutaman kerran viikko hölkkäämisellä+ futistreenit ja pelit.No onhan tuo 2000m kyllä sysihuono tulos.
Umpi surkea tulos.
Osoittaa äärettömän huonoa hapenottokykyä, eli liikkuminen keskittynee näihin 1-2 käyntiin harrastuksissa viikossa ja välillä ei tehdä mitään.
Tuossa iässä 2700m on ok ja 3000m vasta hyvä, 3600m olisi jo erinomainen.
Jos poika on fyysisesti terve ja normaalipainoinen, niin on huono tulos sen ikäiselle pojalle.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi juoksuun perustuvan lajin harrastajan pystyvän parempaankin.
Koripallossa ei paljon juosta
Vierailija kirjoitti:
Umpi surkea tulos.
Osoittaa äärettömän huonoa hapenottokykyä, eli liikkuminen keskittynee näihin 1-2 käyntiin harrastuksissa viikossa ja välillä ei tehdä mitään.
Nyt ei puhuta urheilijoista vaan tavallisista nuorista,kyllä 2000m on ihan riittävä.
ja näin se rölläys uppoaa jokaiseen...
Ei ole. Olen 51-v ja 2300 m meni juuri enkä ole mikään himokuntoilija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Umpi surkea tulos.
Nyt ei puhuta urheilijoista vaan tavallisista nuorista,kyllä 2000m on ihan riittävä.
Eikä ole vaan huono tulos. Katso itse taulukoista.
2000 metriä kävelee Cooperin testissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Umpi surkea tulos.
Eikö koripalloilija sitten ole urheilija? Pitäisi mennä väh. 500 m enemmän.
Hieno tulos nuorelta mieheltä! Lasse Wiren juoksi parhaimmillaan ihan saman ajan 12 minuuttia tasan!
Vierailija kirjoitti:
Mie aikanaan juoksin cooperin testin 6 minuuttiin . Tehkääpä perässä .
hahahahahahahhahahahahhahah
VO2max 33,4. Antaa arvosanan välttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan riittävän hyvä. Taisin itse juosta 2100 m ja harrastin silloin jalkapalloa.
No e todellakaan ole. Riippumatta mitä harrastaa tai on harrastamatta.
Ihan hyvin mäkin pärjäsin fudisjengissä tuolla tuloksella. Lopetin sitten kun alkoi koulu kärsimään.
Olit tyttö?
Ihan hyvin mäkin pärjäsin fudisjengissä tuolla tuloksella. Lopetin sitten kun alkoi koulu kärsimään.