Oletko jo katsonut Oma intti-sivuilta kriisiajan joukko-osastosi ja sijoituspaikan??
Tämä tieto on ilmestynyt sinne ja se tiedoksi annetaan,
Mitäs siellä lukee? Kannattaa katsoa
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
4. Sotavankileirin varajohtaja. Sotavankilaitos
Mulla on sijoitus keskitysleirin toisena vartiopäällikön apulaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut eikä ollut mitään sijoitusta kuten ei ollut kymmenen vuotta sitten reserviläiskirjeessäkään.
Sitten sut on vapautettu palveluksesta, pidetään sairaana tai outona.
Niinpä. Ja saman ilmoituksen on saanut hyvin moni kaverikin. Minulle tuo on se ja sama, mutta osa masentui ja koko tuhoutumisen kokemuksen kun ei kelvannut.
No voi että. Aina voi pyrkiä Ukrainaan tai Palestiinaan.
Tuossa vinkkiä mitä tehdään kun tulee tilanne päälle.
Tyhmimmät sijoitetaan ensin. Sankarikuolemaa odotellessa.
Jääkäri86
Vierailija kirjoitti:
Minäkin katsoin tuonne ja mitään ei ollut. Alottaja on huijari tai igor joka yrittää kylvää eripuraa suomalaisten keskuuteen.
Maskirovkaa tämäkin.
En ole koska ensinnäkin näköni on niin huono etten näkisi vihollista. Olen työtön ollut 25 vuotta joten en aio puolustaa maata joka ei ole minulle työpaikkaa antanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kainuun prikaati.Olen sissi.
Sä meet sit ekojen joukossa kaalimiehiä vastaan.
Resepti - Ukrainalaiset kaalikääryleet - GORENJE https://share.google/oUerSM2WlmXh0Publ
En kyllä usko että näyttelijällä on enään poweria suomeen hyökkäillä. Ja onhan se täältä jo 4 miljardia vienyt
Vierailija kirjoitti:
Minäkin katsoin tuonne ja mitään ei ollut. Alottaja on huijari tai igor joka yrittää kylvää eripuraa suomalaisten keskuuteen.
Oho yllättäen iigor- jankkaaja 😂
Vierailija kirjoitti:
En ole koska ensinnäkin näköni on niin huono etten näkisi vihollista. Olen työtön ollut 25 vuotta joten en aio puolustaa maata joka ei ole minulle työpaikkaa antanut.
Pakene sinäkin vaan Ruotsiin, niin minäkin teen. Mulla on lähtötelineetkin tuolla kaapissa valmiina.
Sori vaan, mutta näistä ei puhuta julkisesti. Ei vaikka netissä oikein kysyttäisiin. Sillä nettihän on turvallinen eikä siellä kukaan kalastelisi arkaluontoisia tietoja. Mutta silti ei puhuta.
Minun sodanajan sijoitukseni reservin yliluutnanttina näyttää olevan Pietarin komendantin avustuva upseeri. Tarkoittaa varmaan jotain ryzyjen kurissapitohommaa
Taitaa olla Espanja monella. Ajoissa vaan häipyy niin ei kukaan tule perään
Alan jo siinä iässä, että koska en ole reserviupseeri, niin mun jääkärihommat on sota-aikana korkeintaan jotain tiesulkujen vartiointia ja yksinäisten emäntien lohduttamista.
Dragsvikiin Suomen ydinsukellusvenelaivastoon näyttää komennus käyvän. Ohjuksia pääsen täräyttelemään rybyläisen niskaan.
Sijoitus on jossain mukavassa maassa missä sankarikuolema ei ole uhkana. Muut puolustakoot urheasti rikkaiden omaisuutta. Valtio ja vassssarit voivat sitten taas sylkeä veteraanien päälle, kun sota on menestyksekkäästi hävitty.
On sijoituspaikka selvä. Kanadaan tai Uuteen Seelantiin, mahdollisimman kauas täältä. Puolustakoon vaikka Orpo tai Wahlroos sijoituksiaan.
Fuge näytti olevan, käpykaartilaisten palautukset
SPOL luti.
Tai sitten AP on kiovan leirissä ja koittaa levittää zelenskyin propagandaa että rysyt hyökkää suomeen.