Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kollega burnoutin partaalla?

Vierailija
31.08.2025 |

Nuorempi kollega, ollut harjoittelijan tittelillä jokusen kesän. Nyt alkanut näkyä mahdollisia burnoutin oireita. 

Jos meistä kokeneemmista joku tekee jossain asiassa edes pienenkin virheen, niin tämä nuorempi ottaa asiakseen tehdä asiasta numeroa ja soittelee esimiehelle. Esimerkiksi kirjausvirhe, joka ei todellakaan vaikuta yhtään mihinkään.

Nuorempi kollega menee tästä suunnilleen tolaltaan.

Ajoittain on myöskin tiuskimista. Mies ei oikein näytä tulevan toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Meitä muutamaa vanhempaa kolleegaa haukkui joskus jurripäissään ärsyttäviksi.

Tiedän kyllä että hän ei meillä enää jatkoa saa, mutta puoli vuotta pitäisi vielä.

Kaikkea pikkuhommiakin hän stressaa aivan julmetusti ja nysvää ja nysvää että menee varmasti oikein.

Minun silmiini tuo näyttää klassiselta burnoutilta. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo burnoutilta vaikuta, ennemminkin epävarmuudelta ja halulta korostaa omaa paremmuuttaan.

Vierailija
2/5 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo burnoutilta vaikuta, ennemminkin epävarmuudelta ja halulta korostaa omaa paremmuuttaan.

On varmaan sitäkin. Minä en henkilökohtaisesti ole työurallani kohdannut yhtä epävarmaa nuorehkoa miestä. Me seniorit emme hötkyile emmekä stressaa. Pikkujuttuja meille käy jatkuvasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten h**vetin kauan teillä pidetään ihmistä harjoittelijana? Luultavasti sillä on osuutta asiaan.

Vierailija
4/5 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten h**vetin kauan teillä pidetään ihmistä harjoittelijana? Luultavasti sillä on osuutta asiaan.

Niin kauan kun ei ole papereita koulusta.

Vierailija
5/5 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tämä harjoittelija on turhautunut. Miten pitkään tosiaan voi olla harjoittelijana ja häntä varmasti ärsyttää teidän rento suhtautuminen virheisiin, kun tietää itse olevansa tarkempi. Toivottavasti teidän harjoittelija löytää paremman työpaikan, jossa saa näyttää osaamistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi