Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveisiä sinulle

Vierailija
31.08.2025 |

Terveiset sinulle täältä etelästä rakas sukulainen. On mennyt muutama kuukausi kun edellisen kerran puhuimme. Päätin siihen keskusteluun yhteydenpitomme. Et ole kuullut minusta sen jälkeen, etkä tule kuulemaan minusta enää mikäli asia on minusta kiinni. Halusin kertoa sen tänne koska en voi muuallekaan sitä sanoa: olen onnellinen ja voin oikein hyvin! Voin niin Paljon paremmin kuin vaikkapa keväällä, jolloin vielä pelkäsin reaktioitasi lähes kaikkeen. Nyt olen voinut hengittää vapaasti. Joskus ikävöin sinua mutta se on epätervettä ikävää.. ja se menee kyllä ohi kun muistelen vanhoja huonoja aikoja. Toivottavasti pärjäilet, ja vaikket pärjäilisikään niin minuapa ei oikeasti edes kiinnosta. Ehkä sinulla on jo uusi uhri, tai kiusaat ukkoasi kuten tähänkin asti.

Hyvää syksyä kaikille narsistin uhreille, edessä on paremmat ajat ilman narsisteja. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu sinulle.

Vierailija
2/5 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän outo teksti mutta okei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekorostusta, ja mistä edes tietäisit että kaipaisi sinua? Voihan se olla onni että pääsi sustakin eroon.

Vierailija
4/5 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekorostusta, ja mistä edes tietäisit että kaipaisi sinua? Voihan se olla onni että pääsi sustakin eroon.

Missään tuossa tekstissä ei lukenut että ap luulisi että narsisti kaipaisi häntä?

Vierailija
5/5 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on itse narsku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä