Olen 35-vuotias mies ja heikkona pitkätukkaisiin naisiin.
Vaikka nainen olisi kaunis, mutta jos hänellä on lyhyet hiukset, niin haluni ei herää.
Kommentit (35)
On yleistä, että miehet pitäväy pitkätukkaisista naisista.
Minä pidän parrasta miehellä. Omalla miehellän on parta ja rintakarvat
Itel samat. Hiukset ovat naisen kruunu. Shokkivärjätyt les bo feminis ti tukat ovat kammottavia.
Ei lyhyt hiukset eikä siilitukka kaunista naista.
Raamatussakin sanotaan, että naisella tulee olla pitkät hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Raamatussakin sanotaan, että naisella tulee olla pitkät hiukset.
Onko syntiä leikkauttaa hiuksensa lyhyeksi?
Vierailija kirjoitti:
Siis ketään ei todellakaan kiinnosta.
Joku kiinnostui.
Minulla on vain kerran elämässäni ollut hetken pitkät hiukset, ei rnää ikinä.
Ap. on nyt onnessaan, kun kaikki nuoret naiset näyttää samalta samanlaisine hiuksineen. Typerää. Kuka haluaa olla samanlainen kuin kaikki muutkin, en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä sen voit tietää?
Vaikutat lapselliselta, mikähän kehitysvaihe on jäänyt välistä.
Nythän pitkät hiukset on ollut jo pitkään muodissa. Nuorilla naisilla on kaikilla pitkät hiukset.
Poikakaverini myös. Kuulemma niska näyttää hyvältä, kun pitkät hiukset on nostettu ylös, mutta niinhän se näkyy lyhyellä tukallakin? Itse ihailen monia polkkatukka ja pixiecutteja.
Onko hiusten laadulla tai leikkauksella väliä? Onko pitkät hapsottavat latvat paremmat kuin lyhyempi hyvinleikattu kampaus? Itselle muiden ulkonäöllä ei ole väliä, mutta kiinnostaa mielipiteet ja niiden tausta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vain kerran elämässäni ollut hetken pitkät hiukset, ei rnää ikinä.
Ap. on nyt onnessaan, kun kaikki nuoret naiset näyttää samalta samanlaisine hiuksineen. Typerää. Kuka haluaa olla samanlainen kuin kaikki muutkin, en ymmärrä.
Eli sinä olet leikannut hiuksesi lyhyeksi, jottet vaan olisi samanlainen kuin muut?
Jenkkisiili naisella on kyllä turn off.
Kannattanee muuttaa Pohjois-Pohjanmaalle. Siellä tuollaisia naisia on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Poikakaverini myös. Kuulemma niska näyttää hyvältä, kun pitkät hiukset on nostettu ylös, mutta niinhän se näkyy lyhyellä tukallakin? Itse ihailen monia polkkatukka ja pixiecutteja.
Onko hiusten laadulla tai leikkauksella väliä? Onko pitkät hapsottavat latvat paremmat kuin lyhyempi hyvinleikattu kampaus? Itselle muiden ulkonäöllä ei ole väliä, mutta kiinnostaa mielipiteet ja niiden tausta.
Miksi verrata huonosti hoidettuja hiuksia hyvin hoidettuihin?
Työpaikallani Helsingissäsuurimmalla osalla naisista on puolipitkät tai pitkät hiukset. Ikää naisilla 25-65 vuotta.