Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Digiongelmista

Vierailija
31.08.2025 |

Onko teille joskus tullut viestejä myöhempään mitä ne on lähetetty tai onko teidän viestit tulleet myöhempää mitä lähetetty jollekin henkilölle?

Itseni kohdalla on sattunut useamman kerran niin, että joku viesti näyttää lähteneen oikeaan aikasn mutta vastaanottajalle se tulee näkyviin vaikka vasta seuraavana päivänä ja näkyy ihan  eri lellonailakin. 

Tuo on joskus jopa aiheuttanut jotsin sekaannuksia kun viestissä on ollut jotain tyyliin: Nähdän xxx klo 17 ja se saapuu vastaanottajalle pari tuntia myöhässä. Toinen sitten, et ollut siellä. Hehheh. 

Tokinolen sitten  näyttänyt kännystäni,  että lähetin tuon kyllä pari tuntia tai joskus jopa kyse eilispäivän viestistä, mutta sekaannus on jo tspahtunut. Ihmeellisen huonoa näin digiaikana tuollainen. Ai silsi pitäisi aina soittaa? No, en mä tiedä.

Pääsääntöisesti nuo menevät reaaliajassa, mutta muutama ei. Melkein naurattaa ertä ei laipuhelin ole hakkeroitu tai muuta ja joku käsittelee niitä viestejä?

No joo, ei nyt ajatella ihan hupsuja. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkennetaan vielä että vaikka vastaanottajalla on puhelin ollut auki, viesti tulee pari tuntia myöhemmin tai seuraavana päivänä ja saapumisaika on juuri se aika mikä näkyy vastaanottajalla. Itselläni sitten näkyy se oikea aika, milloin sen lähetin.

Miten on mahdollista eri ajat samassa viestissä? 

Vierailija
2/2 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennetaan vielä tomppeleille esim. olin eilen lähettänyt viestin lapselle kuten: Tule nyt syömään.

Lapsi tulee seuraavana päivänä, että miks kutsuit syömään jos vielä ei ole ruokaa, johon sitten sanoin, että en mä ole mitään viestiä lähettänyt. 

Lapsi näyttää viestiä, jonka olin lähettänyt eilen. Noh, lapsen puhelimella se näyttää olevan lähetetty juuri äskettäin. 

Näytän omalta puhelimestani että katso, lähetin tuon viestin eilen ja viestissä näkyy eilinen kellonaika. 

Hohhoijaa, 

Ja tomppelit ei tajua. Nyt en tarkoita itseäni tai lastani. Tarkoitan niitä, jotka ei tajua hakkerointeja. Buhahaaaaaa! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä