Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan ikinä saanut kaipaamaansa apua nettisivun chattibotilta?

Vierailija
31.08.2025 |

Miksi näitä tungetaan joka paikkaan kun niillä ei tee mitään? 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin hyödytön. Piti odottaa tosi kauan että sai ihmisen chattiin ja sitten asia selvisi parissa minuutissa.

Vierailija
2/9 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, en ihan ymmärtänyt kysymystä. Voisitko tarkentaa?

Olethan katsonut jo UKK sovimme?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä esitän heti kättylessä niin sekavan kyssärin, että se botti pyytää ihmisen paikalle.

Vierailija
4/9 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei. Ensin kerrot asiasi botille, sitten kerrot uudelleen ihmiselle. Siihen on laitettu täysin turha vaihe väliin näiden bottien muodossa.

Vierailija
5/9 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin turha! Hermot aina menee, kun ei osaa vastata kysymyksiin vaan jankaa itsestään selvyyksiä.

Vierailija
6/9 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mihinkään vastaa vaan rysäyttää jotkut ehdot, ohjeet ja ykk:t linkkeinä, mistä siis ei ole saanut aikaisemminkaan vastausta kysymykseensä. Mä vaan jankutan, että yhdistä ihmiselle, kunnes yhdistää. Todella turhauttavaa!

Vierailija
7/9 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan ole. Ihmettelen samaa, miksi kaikkialla on näitä lapsellisia chattibotteja ja puhelinnumerot piilotettu niin ettei niitä meinaa löytää. Mitään asiaa kyseinen botti ei ole koskaan saanut selvitettyä.

Vierailija
8/9 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni kerran. Etsin jotain tietoa, mutta en onnistunut löytämään oikeaa paikkaa, vaikka tiesin, että varmasti se sieltä jostain sivujen kätköstä löytyy. Chatbotti osasi linkata oikean sivun.

Vierailija
9/9 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on katsonut jo ne linkit, mistä vastaus voisi löytyä, eikä löydy, niin täysin hyödytön. Jokin rahastusjuttu taas. Botin sijaan voisi laittaa sivustot sellaiseen kuntoon, että etsittävä vastaus löytyisi. Eihän se löydä mitään niiden ulkopuolelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi